ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
- BaiLamarin
- Мнения: 3940
- Регистриран: 25 юли 2008
- Репутация: 54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Условията са равни- гориво се държи само в акцизни складове! Няма свободен внос. Някой като дойде на власт това му беше първата работа. Да канализира всички постъпления от горива да текат в правилната посока. Уж тая посока щеше да у бюджета- вижда се колко е пълен. Уж се правеше, за да не се забъркват ментаци. Да бе- резултата е виден. Тотален монопол и никаква прозрачност. ЕКО се опитват да оцеляват- такъв маркетинг са избрали, тяхна работа. Скоро живот и здраве ще я тествам и ще коментирам. Тестовете Денис не се правят на електронни лай.... лексуси. Правят се на коли без електроника! Там няма корекции на изгарянето спрямо качеството на горивото. Всичко е механично. Ако това не е нафта и не гори като нафта няма как да не се види. А съобразно новите електронни коли вече бъркат нови ментета. Минават през филтрите, пунтират високо цетаново число /не съм химик идея нямам с какво се вдига- едното е безакцизен разредител, но понамирисва/. Вие си сипвате на скъпите боклуци, те мноо вървАт. После тъпи теми за запушени ЕГР-и, нагорели клапани от сажди, запушени дюзи и ФАП-ове. И СПАМмммм из форумите. А всичко е толкова просто. Тези коли са направени да изгарят съвременна нафта. Каквато аз още не съм убеден, че много се намира у нас. Ама какво ли говорим- скоро ще ходим пеша и ще обсъждаме качествата на китайските подметки. И с носталгия ще си спомняме за турските. По старите ще убеждават знаещите, че някога е имало здрави БГ и така...
п.п. Малко спамче се получи, но като няма реален контролна горивата всеки оцелява както знае на пазара. Рекета е голям и не е основно на бензиностанциите.
п.п. Малко спамче се получи, но като няма реален контролна горивата всеки оцелява както знае на пазара. Рекета е голям и не е основно на бензиностанциите.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Как ни лъжат на бензиностанциите у нас - Темата на Нoва 22.04.2012 Част 2
https://www.vbox7.com/play:890b9fe17e
https://www.vbox7.com/play:890b9fe17e
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Мнение на колегата kmvasilev, малко съм го пооправил граматически, сложих протоколите, за по-лесно разбиране.
Компаниите сами разработват своите горива. Базовото гориво може да е едно и също, но присадките правят горивото!
LukOil ECTO - Марката или бренда на технически език, е регистрирана за първи път през 2007 година, а през 2008 печели награда - Бренд года/EFFIE 2007.
Справка - http://www.lukoil.ru/press.asp?id=1426" onclick="window.open(this.href);return false;
На сайта на тъпаците от Лукойл България няма никаква информация и сайтът им е смотан, сякаш е правен от 15 годишен пъпчив гимназист...
Повече инфо има на дъщерният им сайт, в Украйна –
http://lukoil.ua/rus...s/petrol/ekto95" onclick="window.open(this.href);return false;
Там са сертификатите и пълно инфо. На майчинският, Руският сайт, има няколко новини и мизерно инфо, трябва да се търси като ЭКТО, с Э-оборотное, за говорещите онли инглиш, пояснявам.
LukOil са единствената компания, която показва протоколите от изпитания в независима лаболатория! Друг е въпроса, какво се продава по бензиностанциите. Но когато имаш смелост да дадеш дизел да се тестова в независима лаболатория, това вдъхва уважение и респект към горивото. И най-важното - напълно удоволетворява изискванията, заложени към горивото за нови Е4 и Е5 автомобили!
В инструкцията за експлоатация на автомобила пише (извадки):
> Дизеловото гориво трябва да отговаря на DIN EN 590 (EN= „Европейски Стандарт”). То трябва да има цетанов номер (CN) от поне 51.
> Биодизеловото гориво, ако се използва, трябва да съответства на стандарта DIN EN 14.214 (FAME).
Вашият автомобил е проектиран да се презарежда с до максимум 7% примесен биодизел.
Няколко връзки:
http://www.lukoil.ru/press.asp?id=2068" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lukoil.ru/press.asp?id=1426" onclick="window.open(this.href);return false;
търсенето в сайта им - http://www.lukoil.ru...E0%E9%F2%F3.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;
При изправен двигател няма как да се почувства някаква незабавна разлика. Но с времето, по-хубавите горива си заслужават парите. Това е България все пак, нали?
Компаниите сами разработват своите горива. Базовото гориво може да е едно и също, но присадките правят горивото!
LukOil ECTO - Марката или бренда на технически език, е регистрирана за първи път през 2007 година, а през 2008 печели награда - Бренд года/EFFIE 2007.
Справка - http://www.lukoil.ru/press.asp?id=1426" onclick="window.open(this.href);return false;
На сайта на тъпаците от Лукойл България няма никаква информация и сайтът им е смотан, сякаш е правен от 15 годишен пъпчив гимназист...
Повече инфо има на дъщерният им сайт, в Украйна –
http://lukoil.ua/rus...s/petrol/ekto95" onclick="window.open(this.href);return false;
Там са сертификатите и пълно инфо. На майчинският, Руският сайт, има няколко новини и мизерно инфо, трябва да се търси като ЭКТО, с Э-оборотное, за говорещите онли инглиш, пояснявам.
LukOil са единствената компания, която показва протоколите от изпитания в независима лаболатория! Друг е въпроса, какво се продава по бензиностанциите. Но когато имаш смелост да дадеш дизел да се тестова в независима лаболатория, това вдъхва уважение и респект към горивото. И най-важното - напълно удоволетворява изискванията, заложени към горивото за нови Е4 и Е5 автомобили!
В инструкцията за експлоатация на автомобила пише (извадки):
> Дизеловото гориво трябва да отговаря на DIN EN 590 (EN= „Европейски Стандарт”). То трябва да има цетанов номер (CN) от поне 51.
> Биодизеловото гориво, ако се използва, трябва да съответства на стандарта DIN EN 14.214 (FAME).
Вашият автомобил е проектиран да се презарежда с до максимум 7% примесен биодизел.
Няколко връзки:
http://www.lukoil.ru/press.asp?id=2068" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lukoil.ru/press.asp?id=1426" onclick="window.open(this.href);return false;
търсенето в сайта им - http://www.lukoil.ru...E0%E9%F2%F3.y=0" onclick="window.open(this.href);return false;
При изправен двигател няма как да се почувства някаква незабавна разлика. Но с времето, по-хубавите горива си заслужават парите. Това е България все пак, нали?
- BaiLamarin
- Мнения: 3940
- Регистриран: 25 юли 2008
- Репутация: 54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Ех Кирил, много си нетърпелив. Чак в тема Бургас питаш за нафтата. Сега. Аз като човек ровещ в нафта от 88-ма за последно ще ти кажа няколко неща. И защо е тотално безсмислено това тъпо мерене. За безсмислено- в момента МОНОПОЛА /аналогията с фирма за разпространение на прахове е случайна / държи тотално пазара на горива у нас. Основно се взема от Лукойл. Нафтата им мисля се води Евро 4 в момента. Жълтее /не е индикирана или като старата червена/, не е много мазна. Става за каране. Естествено има по- добри- не се внасят. Е мита за скъпите нафти директно от производителя във Бавария или Тирол. Никога не сипвам от тях- първо не ми е нужно /вихровокамерна джагерица/ и второ- по- вероятно е да вдигат центановото число с добавкки. Ако има малко ще си проличи. Не с мерене на стенд естествено- защото тогава става сложно. Сега ти обещах за нафта от ОМВ. Учудващо добра- лукойлска, бистра без никакви утайки и боклуци. Лек полъх на олио, но докато не запаля не мога да кажа дали са прекалили с тоя боклук. Хубава нафта за нашите географски ширини. Но. Пак има едно но. НЯМА ПРАВИЛА в зареждането на веригите! Има едни криминални цистерни /а да не ги споменавам/ дето ги виждам по всички вериги. Отделно фирмените цистерни влизат в какви ли не "лицензирани" петролни бази. Това че този път съм сипал прилична нафта нищо не значи. Ако искаш имам нафта бъркана с МРТ- от 2007-ма. Също сипвана в някоя верига. А да видим ербап химиците как ще я тестват? Нито ще замръзне. Нито ще се сгъсти. Ако не я бях източил да ме резне в гърлото така щеше да си замине тресейки се леко мотора... Филтрира се чудесно. Е с горивната апаратура и цилиндрите- кой му дреме.
За последно ще ти кажа и за добавките. Не ги смесвай. Добавки за повишаване на цетановото число /водят се за лесен старт, зимни и какви ли не термини/ НЕ СА ТИ НУЖНИ! Всичката нафта в момента се продава с високо цетаново число. И фалшивата. Коригираха бърокчите да минават незабелязано през съвременните таралястници. Електрониката на чело с детонационния датчик замаскират неточностите при забъркването. Избери си добавка която да ти пази горивната апаратура от отлагания и да я смазва! Дори и истинските нови нафти имат влошени мазилни свойства заради намаления парафин.
Колата може да ти мърка и ускорява, а от зад да имаш повишено количество сажди въпреки филтрите. И какво значи това? Какво казват форумните светила? Четенето по форуми доста захранва Надин, знаеш го, не се заблуждавай, че хората каращи скъпи коли са особено грамотни. Поне технически. Никой няма лаборатория в колата си. Е някои мерят нещо си... И не палят ако е много гадна. Пак не е 100% гаранция. Харесай си верига и конкретна бензиностанция. През някой месец поглеждай да не са сменили доставчика. както ти казах дори на пипане и мирис се познава кое е нафта. Или поне дали може да мине за такава .
За последно ще ти кажа и за добавките. Не ги смесвай. Добавки за повишаване на цетановото число /водят се за лесен старт, зимни и какви ли не термини/ НЕ СА ТИ НУЖНИ! Всичката нафта в момента се продава с високо цетаново число. И фалшивата. Коригираха бърокчите да минават незабелязано през съвременните таралястници. Електрониката на чело с детонационния датчик замаскират неточностите при забъркването. Избери си добавка която да ти пази горивната апаратура от отлагания и да я смазва! Дори и истинските нови нафти имат влошени мазилни свойства заради намаления парафин.
Колата може да ти мърка и ускорява, а от зад да имаш повишено количество сажди въпреки филтрите. И какво значи това? Какво казват форумните светила? Четенето по форуми доста захранва Надин, знаеш го, не се заблуждавай, че хората каращи скъпи коли са особено грамотни. Поне технически. Никой няма лаборатория в колата си. Е някои мерят нещо си... И не палят ако е много гадна. Пак не е 100% гаранция. Харесай си верига и конкретна бензиностанция. През някой месец поглеждай да не са сменили доставчика. както ти казах дори на пипане и мирис се познава кое е нафта. Или поне дали може да мине за такава .
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Гриша, чаках твоят отговор.
За добавките -
Досега, а и в бъдеще НЯМА да слагам. Още по-малко разни самоделни алхимични бъркочи, за каквито пишат по разните форуми.
За Дизела -
първите 10.000км съм карал САМО с OMV MaxxMotion Diesel
оттогава до сега, около + 8.000км, САМО с ЛукОил Ecto Diesel. В Царево, преди лятото, почистиха един резервоар специално за тази колонка. Идеята е, че резервоара е все още чист, пък и нашите хора много-много не зареждат от него. Значи, горивото се е утаило достатъчно. Аз, следвайки съвета на Явор, чакам почти да се изпразни резервоара и го пълня отново "до горе". Разход, по компютър, имам около 5.8л/100км. Но около 90+% е само извънградско, дълъг път. А и обичам да карам, особено на магистрала. По каталог и дават максимална скорост 217км/ч.
Аспуховата тръба -
Ами лъщи! Почти както си беше като нова. Има много малки следи от работа. Но като прекарам пръста, няма НИКЪКВА следа от сажди. Мисля си, че това се дължи на DPF филтъра, но на 20.000км видях нова Октавия, с много черен аспух, като истински дизел. Като се прибера, ще направя снимка на пръста, прекаран в аспуха и на самата аспухова тръба.
Затова моят съвет е -
Карайте хубав дизел, той си има всички добавки.
Сменяйте маслото на 8-10.000км
и колата ще Ви служи безпроблемно.
Всичко друго е да чешем клавиатурите.
Ако намеря други смислени публикации фо форумите - ще ги сложа тук.
За добавките -
Досега, а и в бъдеще НЯМА да слагам. Още по-малко разни самоделни алхимични бъркочи, за каквито пишат по разните форуми.
За Дизела -
първите 10.000км съм карал САМО с OMV MaxxMotion Diesel
оттогава до сега, около + 8.000км, САМО с ЛукОил Ecto Diesel. В Царево, преди лятото, почистиха един резервоар специално за тази колонка. Идеята е, че резервоара е все още чист, пък и нашите хора много-много не зареждат от него. Значи, горивото се е утаило достатъчно. Аз, следвайки съвета на Явор, чакам почти да се изпразни резервоара и го пълня отново "до горе". Разход, по компютър, имам около 5.8л/100км. Но около 90+% е само извънградско, дълъг път. А и обичам да карам, особено на магистрала. По каталог и дават максимална скорост 217км/ч.
Аспуховата тръба -
Ами лъщи! Почти както си беше като нова. Има много малки следи от работа. Но като прекарам пръста, няма НИКЪКВА следа от сажди. Мисля си, че това се дължи на DPF филтъра, но на 20.000км видях нова Октавия, с много черен аспух, като истински дизел. Като се прибера, ще направя снимка на пръста, прекаран в аспуха и на самата аспухова тръба.
Затова моят съвет е -
Карайте хубав дизел, той си има всички добавки.
Сменяйте маслото на 8-10.000км
и колата ще Ви служи безпроблемно.
Всичко друго е да чешем клавиатурите.
Ако намеря други смислени публикации фо форумите - ще ги сложа тук.
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Видях, че ме бъзикаш за тази тема:
Заглавие: Къде да измеря вибрациите и шума на двигателя?
Къде в Бургас могат да измерят вибрациите на двигателя?
Къде в Бургас могат да измерят нивото на шума на двигателя?
Или до 100км? в радиус до Бургас?
Идеята е следната.
Слагам на колата ЛукОил Ecto Diesel и се правят измерванията.
След седмица, когато вече съм сигурен, че няма повече това гориво, слагам OMV MaxxMotion Diesel.
Така повтарям на няколко марки дизел на различни вериги бензиностанции.
Съпоставяйки измерванията, ще разбера кое гориво е по-добро.
Измерванията се правят на студен и топъл двигател, на различни обороти.
Навсякъде по форумите говорят, че с еди какъв си дизел колата му "мъркала", а при другият тракала. За мене това е субективно понятие. Човек, като си втълпи нещо..... Ако се измери шума и вибрациите с отделни горива, и се съпоставят данните, тогава може да се говори за предпочитан дизел от дадена марка.
Колеги, има ли резон в моята идея? Ако намеря къде да измервам, че направя този опит!
Заглавие: Къде да измеря вибрациите и шума на двигателя?
Къде в Бургас могат да измерят вибрациите на двигателя?
Къде в Бургас могат да измерят нивото на шума на двигателя?
Или до 100км? в радиус до Бургас?
Идеята е следната.
Слагам на колата ЛукОил Ecto Diesel и се правят измерванията.
След седмица, когато вече съм сигурен, че няма повече това гориво, слагам OMV MaxxMotion Diesel.
Така повтарям на няколко марки дизел на различни вериги бензиностанции.
Съпоставяйки измерванията, ще разбера кое гориво е по-добро.
Измерванията се правят на студен и топъл двигател, на различни обороти.
Навсякъде по форумите говорят, че с еди какъв си дизел колата му "мъркала", а при другият тракала. За мене това е субективно понятие. Човек, като си втълпи нещо..... Ако се измери шума и вибрациите с отделни горива, и се съпоставят данните, тогава може да се говори за предпочитан дизел от дадена марка.
Колеги, има ли резон в моята идея? Ако намеря къде да измервам, че направя този опит!
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Тук ми попадна фирмената спецификация за дизелови горива на ЛукОил. Специалистите могат да хвърлят едно око на написаното.
Дизель «ЭКТО» идеально подходит для новейших моделей легковых, грузовых и иных дизельных автомобилей зарубежного производства. Кроме того, дизель «ЭКТО» улучшает работу любого отечественного дизельного двигателя.
Преимущества дизеля «ЭКТО» для двигателя:
# улучшенное горение топлива;
# высокий крутящий момент;
# 100% заявленной мощности;
# снижение шума и вибрации;
# увеличение ресурса работы;
# качественное улучшение запуска и сокращение времени перехода на рабочий режим;
# увеличение срока замены моторного масла;
# снижение износа системы впрыска топлива;
# предотвращение формирования углеродистых отложений на форсунках;
# снижение удельного расхода топлива;
# надежная работа системы бортовой диагностики.
Для улучшения эксплуатационных свойств двигателя дизель «ЭКТО» содержит в своем составе комплекс очищающих, антикоррозионных и антипенных присадок, благодаря которым достигается:
- защита от коррозии
- удаление отложений на форсунках
- хорошие распылительные свойства форсунок
- уменьшенное пенообразование топлива, в результате чего значительно возрастает скорость заправки автомобиля и снижается опасность перелива топлива.
Дизельное топливо «ЭКТО» прошло испытания в сертифицированном европейском исследовательском центре. Испытания показали, что дизель «ЭКТО» по очищающим и антипенным свойствам превосходит рекомендации Всемирной топливной хартии и сравнимо с лучшими брендованными топливами, реализуемыми на рынках Европы.
Дизель «ЭКТО» идеально подходит для новейших моделей легковых, грузовых и иных дизельных автомобилей зарубежного производства. Кроме того, дизель «ЭКТО» улучшает работу любого отечественного дизельного двигателя.
Преимущества дизеля «ЭКТО» для двигателя:
# улучшенное горение топлива;
# высокий крутящий момент;
# 100% заявленной мощности;
# снижение шума и вибрации;
# увеличение ресурса работы;
# качественное улучшение запуска и сокращение времени перехода на рабочий режим;
# увеличение срока замены моторного масла;
# снижение износа системы впрыска топлива;
# предотвращение формирования углеродистых отложений на форсунках;
# снижение удельного расхода топлива;
# надежная работа системы бортовой диагностики.
Для улучшения эксплуатационных свойств двигателя дизель «ЭКТО» содержит в своем составе комплекс очищающих, антикоррозионных и антипенных присадок, благодаря которым достигается:
- защита от коррозии
- удаление отложений на форсунках
- хорошие распылительные свойства форсунок
- уменьшенное пенообразование топлива, в результате чего значительно возрастает скорость заправки автомобиля и снижается опасность перелива топлива.
Дизельное топливо «ЭКТО» прошло испытания в сертифицированном европейском исследовательском центре. Испытания показали, что дизель «ЭКТО» по очищающим и антипенным свойствам превосходит рекомендации Всемирной топливной хартии и сравнимо с лучшими брендованными топливами, реализуемыми на рынках Европы.
- v_gelinski
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1142
- Регистриран: 15 септември 2011
- Репутация: 110
- Местоположение: Кюстендил/София
- Контакти:
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Малко извън темата. Забелязвам че в доста реклами, когато правят сравнение между два продукта, на едната снимка предметът е в ужасно състояние, а на другата е иеален. Това някакси ми мирише на рекламен трик и не ми вдъхва доверие. Виж, конкретно вслучая, ако бяха показали два ръждиви детайла, единият от които е видимо по-малко ръждив, но не е е все едно е нов, бих повярвал. Иначе това в момента ми прилича на реклама на прах за пране или препарат за плочките в банята.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Аз направо си мисля, че едната картинка е с чисто нови изделия, ама всеки си гледа и и си размишлява.
Няма начин да е толкова чисто, поне следи малки от работа трябва да има.
Какво да се прави - реклама. Свикнахме вече. Навсякъде е така.
И всеки си прави избора.
Но това, което пишат, "уменьшенное пенообразование топлива" е вярно. Наляхме в туба за лодката на Гошо, не се пени, както нормалният дизел. А това вероятно оказва някакво влияние в момента на разпръскването, поне така си мисля.
Допълнение към мнението:
На церемония в хотел "Шератон" станаха известни победителите в традиционния конкурс 2013 за всичко свързано с автомобили, съобщава Булфото.
Специална награда "Гориво на годината” получи Лукойл за иновативните си горива "Екто”, които почистват двигателите и повишават мощността.
Няма начин да е толкова чисто, поне следи малки от работа трябва да има.
Какво да се прави - реклама. Свикнахме вече. Навсякъде е така.
И всеки си прави избора.
Но това, което пишат, "уменьшенное пенообразование топлива" е вярно. Наляхме в туба за лодката на Гошо, не се пени, както нормалният дизел. А това вероятно оказва някакво влияние в момента на разпръскването, поне така си мисля.
Допълнение към мнението:
На церемония в хотел "Шератон" станаха известни победителите в традиционния конкурс 2013 за всичко свързано с автомобили, съобщава Булфото.
Специална награда "Гориво на годината” получи Лукойл за иновативните си горива "Екто”, които почистват двигателите и повишават мощността.
Последна промяна от kiril_bulgaria на 09 дек 2012 15:08, променено общо 1 път.
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: Дизел, дизелово гориво зима 2011 – 2012
Тук съм копирал въпроса и след това отговора на колега от форума, зададен за влиянието на сяра в дизела върху новите двигатели
Здравейте,
Притежавам common rail дизел на 2 години и бих искал да знам какви биха могли да бъдат отрицателните въздействия върху мотора при ниско съдържание на сяра.
Между другото от няколко месеца насам (след намаляне на % сяра в горивото), забелязвам по-шумна работа на инжекторите, главно при ускорение. Интересното е, 4е този шум е разли4ен, в зависимост от коя бензиностанция съм заредил.
Искам да ви попитам как бензиностанциите използват добавки за дизел за компенсиране на ниско смазо4ните свойства на ниско серния дизел.
До колкото знам, всяка бензиностанция трябва сама да добави добавка за смазване за да отговаря горивото на стандарта за максимално от 460 микрона износване. Твърде е вероятно някои недобросъвестни собственици на бензиностанции да си спестяват този разход.
Благодаря и очаквам Вашият отговор
Здравейте,
Притежавам common rail дизел на 2 години и бих искал да знам какви биха могли да бъдат отрицателните въздействия върху мотора при ниско съдържание на сяра.
Между другото от няколко месеца насам (след намаляне на % сяра в горивото), забелязвам по-шумна работа на инжекторите, главно при ускорение. Интересното е, 4е този шум е разли4ен, в зависимост от коя бензиностанция съм заредил.
Искам да ви попитам как бензиностанциите използват добавки за дизел за компенсиране на ниско смазо4ните свойства на ниско серния дизел.
До колкото знам, всяка бензиностанция трябва сама да добави добавка за смазване за да отговаря горивото на стандарта за максимално от 460 микрона износване. Твърде е вероятно някои недобросъвестни собственици на бензиностанции да си спестяват този разход.
Благодаря и очаквам Вашият отговор
Последна промяна от kiril_bulgaria на 27 фев 2013 10:50, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост