ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Бях написал едно мнение, където бях сложил цитати от различни мнения, от различни форуми.
Реално, тези цитати бяха тенденциозни, повечето мнения на колегите бяха колегиално неиздържани. Премахнах ги.
За мене, след като гледах тестове, мнения, протоколи:
Правете разлика от фабрични добавки и алхимия, приготвена в домашни условия.
Добавката, закупена от магазина за горивото е лекарство, което се употребява при болен автомобил.Да се приложи ударно. Ако не се оправи – под ножа в бокса.
Много автокъщи за „нов внос“ автомобили, използват добавки за гориво и особено за масла.
Добавки, сложени в горивото от верига бензиностанции и получини "премиум гориво" - ДА. по възможност само такова ще слагам в резервоара на колите си.
Алхимия, направена в домашни условия - НЕ
Аз устоях на наркотика, наречен алхимия и добавки в шишенца. И отново станах нормален човек: За новите автомобили, а и не само за тях – само качествено премиум гориво и „пей сърце“. Сипвам само от една верига бензиностанции, определено премиум гориво с добавки, оплаквания нямам.
Бензиновият Леон го върнах на seat.bg на 65.000км, беше като нов, двигателя на празни обороти не се чуваше, гледах оборотомера, за да се убедя, че работи. Без грам черничко на аспуха.
Сега дизеловото ЕХЕО хвърчи по пътя, работи си нормално, двигателя не се чува на високи обороти, и няма никъкви притрисания на малки обороти.(на около 24.ооокм).
Истината, за мене:
По възможност нов автомобил, независимо от марката, но според джоба. Да не му станеш роб!
100 - 150.000км (8-10г в български условия за частно използване) ще те кара безпроблемно, пък след това ще му мислим. Онези, там, на запад, не са глупави.
И още нещо. Слагайте хубаво масло, одобрено от завода-производител, смяна на около 8-10.000км. И „пей сърце“!
Поздрави, аз по тази тема, съм дотук.
Реално, тези цитати бяха тенденциозни, повечето мнения на колегите бяха колегиално неиздържани. Премахнах ги.
За мене, след като гледах тестове, мнения, протоколи:
Правете разлика от фабрични добавки и алхимия, приготвена в домашни условия.
Добавката, закупена от магазина за горивото е лекарство, което се употребява при болен автомобил.Да се приложи ударно. Ако не се оправи – под ножа в бокса.
Много автокъщи за „нов внос“ автомобили, използват добавки за гориво и особено за масла.
Добавки, сложени в горивото от верига бензиностанции и получини "премиум гориво" - ДА. по възможност само такова ще слагам в резервоара на колите си.
Алхимия, направена в домашни условия - НЕ
Аз устоях на наркотика, наречен алхимия и добавки в шишенца. И отново станах нормален човек: За новите автомобили, а и не само за тях – само качествено премиум гориво и „пей сърце“. Сипвам само от една верига бензиностанции, определено премиум гориво с добавки, оплаквания нямам.
Бензиновият Леон го върнах на seat.bg на 65.000км, беше като нов, двигателя на празни обороти не се чуваше, гледах оборотомера, за да се убедя, че работи. Без грам черничко на аспуха.
Сега дизеловото ЕХЕО хвърчи по пътя, работи си нормално, двигателя не се чува на високи обороти, и няма никъкви притрисания на малки обороти.(на около 24.ооокм).
Истината, за мене:
По възможност нов автомобил, независимо от марката, но според джоба. Да не му станеш роб!
100 - 150.000км (8-10г в български условия за частно използване) ще те кара безпроблемно, пък след това ще му мислим. Онези, там, на запад, не са глупави.
И още нещо. Слагайте хубаво масло, одобрено от завода-производител, смяна на около 8-10.000км. И „пей сърце“!
Поздрави, аз по тази тема, съм дотук.
- BaiLamarin
- Мнения: 3940
- Регистриран: 25 юли 2008
- Репутация: 54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
http://www.vesti.bg/bulgaria/obshtestvo ... da-6001952" onclick="window.open(this.href);return false;
Кунг Фу легендата продължава. Без край.
Мене лично изобщо не ме изненадва. Лукойл бълва боклуци със съмнителен състав. Нормално. Това изобщо не е зимна нафта. То май не е и нафта. Олиото вътре дето се налива допълнително влошава течливостта и. Ами ето защо е хубаво да се сипват добавки. Лабораторията си почивала до 14-ти. След 14-ти щяла да взема нови проби. Гаранция ще са в нормите. Лукойл ще коригира помията дето зарежда, за 2 седмици ще се подмени всичко по веригата на дистрибуция. Хитро. От леля Мария.
В момента и 95 е отвратителен. Усеща се по работата на двигателя. Ама кой му пука. Надин никой не връща.
Кунг Фу легендата продължава. Без край.
Мене лично изобщо не ме изненадва. Лукойл бълва боклуци със съмнителен състав. Нормално. Това изобщо не е зимна нафта. То май не е и нафта. Олиото вътре дето се налива допълнително влошава течливостта и. Ами ето защо е хубаво да се сипват добавки. Лабораторията си почивала до 14-ти. След 14-ти щяла да взема нови проби. Гаранция ще са в нормите. Лукойл ще коригира помията дето зарежда, за 2 седмици ще се подмени всичко по веригата на дистрибуция. Хитро. От леля Мария.
В момента и 95 е отвратителен. Усеща се по работата на двигателя. Ама кой му пука. Надин никой не връща.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Гриша, писали сме заедно.Изтривам си линка.
Експеримент с горивото от 7 бензиностанции установи примеси, които увреждат дизеловите автомобили.
Вода, евтин бензин, механични примеси и първи стадий на замръзване само при минус 13 градуса. Това са резултатите от експеримент с дизелово гориво от седем български бензиностанции – шест от водещи вериги и един по-малък обект.
Друг проблем е примесването на нафтата с по-евтиния бензин, посочи специалистът. Наличието му води до увреждане на горивната система на дизеловите автомобили, особено на тези, които са оборудвани с комън-рейл система. Твърдите частици пък износват буталата и цилиндрите.
И естествено голямото учудване на контролните органи, получаващи заплата да следят горивото по бензиностанциите:
Резултатите от теста учудиха представителя на контролните органи, Петър Костадинов от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор.
Експеримент с горивото от 7 бензиностанции установи примеси, които увреждат дизеловите автомобили.
Вода, евтин бензин, механични примеси и първи стадий на замръзване само при минус 13 градуса. Това са резултатите от експеримент с дизелово гориво от седем български бензиностанции – шест от водещи вериги и един по-малък обект.
Друг проблем е примесването на нафтата с по-евтиния бензин, посочи специалистът. Наличието му води до увреждане на горивната система на дизеловите автомобили, особено на тези, които са оборудвани с комън-рейл система. Твърдите частици пък износват буталата и цилиндрите.
И естествено голямото учудване на контролните органи, получаващи заплата да следят горивото по бензиностанциите:
Резултатите от теста учудиха представителя на контролните органи, Петър Костадинов от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор.
- BaiLamarin
- Мнения: 3940
- Регистриран: 25 юли 2008
- Репутация: 54
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Е, това за смесването с бензин е тъпо. Смесва се с други неща, но човека казва което е чул. Изненадата на контролните органи е пълна. Не са очаквали по празниците някой да се сети да проверява. Явно и Лукойл. Пласирани са огромни количества съмнителна течност. Ако игнорираме замърсяванията от кофти резервоари на някои проби- всичките са еднакви. Просто в такъв тип фризер замръзването е неравномерно. Ама де да знае "шефа". Бая години замразявах стоки, наблюдавал съм по неволя. Всичката нафта дето са сипали е- ЛУКОЙЛСКА. И е еднакво кофти. И след 14 дена няма да я има. Единствената ми дизелова кола дето остана си я познавам. Още като запаля усещам какво съм сипал. Всъщност някога парафините бяха повече от сега. Те не са толкова страшни. Гъсти са, но ако няма механично счупване мажат добре. Вадил съм филтри на восъчна топка някога. Нищо ново. Това не е парафин, а нещо по- гадно. Смърди на рапица и гнусотии. Не на нафта. Като изгаря. Както казах в момента и 95 е ужасен. Лукойл ни честити празниците. ЧНГ 2014-та. На оцелелите двигатели.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html
- viksanlg
- Мнения: 852
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Оххх и аз като гледах сутринта предаването незнам да се смея ли да плача ли.По принцип аз уважавам най много дизелака,но как човек да си вземе такова зверче след като го храним с помия ,която даже незнаем какви излишни неща има ами и на това отгоре ако я заведем на доктор за да се оправи е нужно цяло състояние особено при по новите екземпляри...Остава единствено бензина ,който да си се кара на добрата стара също не толкова добра газ!Поне ремонта на двигателя и повредите, които може да нанесе лошото гориво са десетки пъти по евтини отколкото при печките.При дизелите може би най незасегнати остават тези които имат старите чисти дизели ,които са доста по непретенциозни от по-новите си събратя и поглъщат всякаква помия.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Вчера сутрин наблюдавах как чисто нов(на няколко месеца вероятно) Форд Фокус дизел при начално палене избълва облак черен дим, както и си димеше на празен ход. От какво е не искам да знам, аз дизел тука бих карал само ако е чужд. Дори изобщо не ги харесвам защото у нас почти всичките са смърдилки. За поддръжката вече си каза колегата.
Иначе последните 2-3 пъти сипвам(под сипване започнах от 5л остатък и практически вече към 50-60л) от А98 и А100 мегатурбо-нитро не знам си какво... е ми не виждам особена разлика освен че мога на равно и лек наклон нагоре да си карам и с 35-40км/ч на 5-та, нещо което с обикновената помийка А95 без нищо под 50км/ч започва да се тормози. Защо го сипах не знам, досега май не съм сипвал такива изобщо, само 2-3 пъти съм зареждал от тоя с добавките просто - разлика никаква. Как и да е, Ладата преглъща всичко. Не мога да се начудя как по някои форуми усещат голямата разлика между бензиностанция А и Б, като бълвоча и при двете идва от едно и също място. Аз го усещам само като замръзне и не мога да запаля, това е специфичен пакет от добавките на съответната бензиностация.
Може да е странно, но според мен у нас най спокойно се кара на метан.
п.п. Един път съм слагал някаква добавка за почистване на горивна система вече отдавна... полза не знам има ли някаква изобщо, ама без нея не виждам да ми е спряла колата.
Иначе последните 2-3 пъти сипвам(под сипване започнах от 5л остатък и практически вече към 50-60л) от А98 и А100 мегатурбо-нитро не знам си какво... е ми не виждам особена разлика освен че мога на равно и лек наклон нагоре да си карам и с 35-40км/ч на 5-та, нещо което с обикновената помийка А95 без нищо под 50км/ч започва да се тормози. Защо го сипах не знам, досега май не съм сипвал такива изобщо, само 2-3 пъти съм зареждал от тоя с добавките просто - разлика никаква. Как и да е, Ладата преглъща всичко. Не мога да се начудя как по някои форуми усещат голямата разлика между бензиностанция А и Б, като бълвоча и при двете идва от едно и също място. Аз го усещам само като замръзне и не мога да запаля, това е специфичен пакет от добавките на съответната бензиностация.
Може да е странно, но според мен у нас най спокойно се кара на метан.
п.п. Един път съм слагал някаква добавка за почистване на горивна система вече отдавна... полза не знам има ли някаква изобщо, ама без нея не виждам да ми е спряла колата.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- viksanlg
- Мнения: 852
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Говорейки за новите дизели преди две седмици видях Peugeot 308 e-HDi да се движи пред мен по Ян Хуняди нагоре по баира посока КАТ.Когато ни хвана светофара на червено и въпросното возило потегли останах малко стресиран, защото от сравнително рязкото потегляне на автомобила от ауспуха се изля поне половин кило вода.Ами аз несъм убеден че аз като съм на пропан бутан при мен има повече конденз да кажем.Колата отзад беше като лейка...Незнам от горивата ли от двигателите ли, но преди 20-тина години несъм виждал от дизелов автомобил да има такива припикавания....
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 7200
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 137
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
По-скоро от филтъра за твърди частици ...
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- viksanlg
- Мнения: 852
- Регистриран: 26 октомври 2010
- Репутация: 44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Лада Калина
- Контакти:
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Дали от филтър за твърди частици или дали ако има адблу пак като че ли не би трябвало да се излива буквално на асфалта течността.
- kiril_bulgaria
- Мнения: 3690
- Регистриран: 21 март 2008
- Репутация: 86
- Местоположение: Царево
Re: ДИЗЕЛ, добавки за дизел. Всичко за дизела и алхимията.
Автомобила ми е на 30 и няколко хил.км. Аспуховата тръба е като нова. Ще я снимам и кача тук.
Първите 10.000км съм карал автомобила САМО с OMV MaxxMotion Diesel,
След като в Царево измиха резервоара и сложиха ЛукОйл ЕКТО Дизел, досега само там и този дизел зареждам. То и няма много желаещи в Царево да зареждат от този дизел. А, забравих, имам един резервоар в Украйна, един в Австрия и един в София с OMV MaxxMotion Diesel. Един в Русе. Особено със софийският дизел колата вървеше много добре. Не съм очарован от Австрийският дизел.
Продължавам да считам, че резервоарите ТРЯБВА да минават годишно чистене. При мене, на работа, преди всяко зареждане на дизел резервоарите се измиват. Само ако знаете каква тиня и отврат се събира на дъното...., ще разберете за какво говоря.
Първите 10.000км съм карал автомобила САМО с OMV MaxxMotion Diesel,
След като в Царево измиха резервоара и сложиха ЛукОйл ЕКТО Дизел, досега само там и този дизел зареждам. То и няма много желаещи в Царево да зареждат от този дизел. А, забравих, имам един резервоар в Украйна, един в Австрия и един в София с OMV MaxxMotion Diesel. Един в Русе. Особено със софийският дизел колата вървеше много добре. Не съм очарован от Австрийският дизел.
Продължавам да считам, че резервоарите ТРЯБВА да минават годишно чистене. При мене, на работа, преди всяко зареждане на дизел резервоарите се измиват. Само ако знаете каква тиня и отврат се събира на дъното...., ще разберете за какво говоря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост