Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Как да си сменя маслото?

Смазочни материали, охладителни и спирачни течности.
Потребителски аватар
Marto_G
Drifting Machine
Мнения: 1881
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 0
Контакти:

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от Marto_G » 27 фев 2009 18:32

Ще дам и аз няколко предложения за употребявяното масло
Налейте го в бодушите и праговете на колата :lol: :lol:
Може да си складирате стари болчета,гайки и валове в него (с антикорозялна цел)
Смажете си веригата на велосипеда
Намажете си ръката с маслото и се здрависайте с някой неприятен познат (изпробвано е,забавно е)

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 100
Местоположение: Пловдив

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от Живков » 28 фев 2009 00:10

Нищо няма да промиеш с нафта. :idea: Особено за 1 секунда въртене...митове и легенди от ТКЗС. Запалиш ли мотора с нафта в картера - за 10 секунди е изхвърлил маслото от лагерите, а по-нататък...

Edit по темата.

Когато източа маслото - въртя няколко пъти на стартер. Изтича поне още половин литър старо масло. Чак тогава, действам нататък.

Потребителски аватар
MOTOMX
Мнения: 1074
Регистриран: 09 май 2008
Репутация: 0
Местоположение: Монтана

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от MOTOMX » 21 мар 2009 15:10

Аз не съм сългасен с това за нафтата.. промива.. нали в съдържанието си повечето промивни препарати я използват в съдържанието си.. но употребата на такива препарати както някой каза разяждат всичко най-вече гумичките на клапаните..
Ако толкова искате да си промивата двигателя използвайте промивно масло..

Това което казвате за промиването с старо масло е безмислено щом е почерняло няма да има никакъв ефект..

Аз маслото го използвам за хидравлика.. и смазване..

Това с отверката.. направо ме разби.. защо просто не си направите един ключ от стара ведига за колело.. или дадете 15 лв. за скоба паяк ?!?А също така може да се използва и ремак ама тва с пробиването.. :roll:

Потребителски аватар
otoyol
Мнения: 680
Регистриран: 25 декември 2009
Репутация: 0

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от otoyol » 24 яну 2011 21:27

Ммм, да и аз така пробивам много лесно с пробой масления ф-р.
Преди да сляза в канала да развия пробката, първо отвивам капачката за наливане на масло от капака на мотора. След развиване на пробката, изчаквам около 10 мин да изкапе всичкото масло, защото се стича бавничко от мотора и все капе ...капе.

Преди за загася мотора, преди смяната, изключвам подаването на газ, така че нарочно мотора да не запали. След наливането на новото масло, въртя на няколко пъти по 2-3 с. стартера докато лампата на таблото за налягането на маслото не изгасне. Чак тогава паля.

Зимата в много големи студове, около -15...-20 град. , включвам стартера за 1-2 секудни без смукач, нарочно за да не запали мотора, с цел разбиване и нагнетяване на маслото...

Потребителски аватар
Cvetomir
Мнения: 170
Регистриран: 25 ноември 2009
Репутация: 0

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от Cvetomir » 25 яну 2011 14:20

За филтъра съм чувал, че се развива с ремък и пробиване, това с шкурката не го зная, но мисля, че с пробиването може да се скъса и после да е още по-сложно развиването. Аз лично съм развивал с тръбен ключ, ако не се развие на ръка.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от BaiLamarin » 26 яну 2011 10:21

Аз не разбрах няколко неща? Първо- как се промива двигателя от промивното масло на Приста? Което е някакъв боклук с неясен състав? Отговора е с М-10 д. Денис, някой те е излъгал, че се промива на 3 смени. Мога да ти покажа дизелов мотор на 300 000 без нагари и промиване. Промиването на магистралите е идиотия- ще завлече твърдите частици в лагерите. Сваля се мотора и кой както може като го разглоби. Русенци знаят как се закоксуват мотори... :D :D :D Относно скобите- ако завивате на ръка както е редно обикновено става с всяка скоба. Дупченето с нещо остро и ползването му за рамо е стар номер, но след див селски монтаж по някога се налага- когато е тясно за сериозните скоби. Нафтата се ползва само за едно- да промие утайките в картера. Хубавото и е, че останалата малко се изпарява. Още нещо- не знам коя година е създаден тефлона като уплътнител, но навиването на малко лента на пробката и лекото стягане много улесняват живота. Дори и ако има дифтунга се сменя на 10 процедури. Естествено и така ако е минала през кънтри сервиз и вакъл монтьор с гОлЕм клуч обикновено и картера е деформиран. Извода е - ако сте се сдобили с морга, закоксувана, износена, умряла- все тая. Правилната експлоатация е за запазените машини. :cheers:
п.п. Забравихме оползотворяването- най добре в парното. Че отиде ли за рециклиране пак ще ни го продадат за марково... (skull)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1520
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Re: Как да си сменя маслото?

Мнение от Kiril » 03 ное 2011 19:14

При затруднения с филтъра може да се монтира от ФВ Поло резбите са същите а накрая завършва с шестограм 30мм и уплътнителната повърхност съвпада.

Отговори

Върни се в “Горива, смазочни материали, течности и химия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост