Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
- vis
- Мнения: 206
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Колата е Vesta SW Cross на 47 000 км. До момента никакви проблеми. От около 2 седмици дочувам нещо като скърцане/потропване, което ми се струва, че идва от задната част на автомобила. Знам, че шум трудно се описва, освен това не винаги е от там, от където ни се струва, че го чуваме. Въпросното скърцане/потропване се чува само при неравности. Много добре се чува, когато се шофира по "накъдрен" път с много завои, без дупки, но с множество кръпки - като например Белово-Юндола. Пробвал съм да карам по павирана улица с отворена врата на багажника, защото при комбитата понякога от там се чуват разни потраквания, но пак се чува. Как са вашите автомобили, ако са на подобни и повече километри? Продължават ли да бъдат безшумни като нови или вече са се появили разни подобни шумове? Тия дни ще ходя да я прегледат на канал и подемник да няма нещо счупено, но все пак, споделете и вашите впечатления.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Сподели после ако го идентифицираш.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- vis
- Мнения: 206
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Днес закарах колата в сервиз. Огледаха я доста подробно. То не че има кой знае какво за гледане при това просто окачване . Няма нищо счупено, омаслено или каквото и да било, всичко е абсолютно здраво. Дори се учудиха, че колата е вече на 47 000 км - изглеждаше им като нова. Колкото да не е без хич, смазаха ключалката на 5-та врата, защото има подозрение, че потракването е от там. Решихме да не губим време да сваляме тампоните на стабилизиращата щанга, защото не се чува нищо от тях при клатене на колата. На място леко и внимателно майсторът освободи малко място с отвертка между тампоните и щангата и пръсна вътре течна грес. Нищо не се скъса или нарани по тампоните, майсторът наистина го направи много внимателно, а грес влезе.
Засега няма промяна . Ще следя нещата и ще ви информирам, ако нещо се промени - примерно когато се затопли. То не е кой знае какво това, което се чува, но все пак искам да разбера от къде идва. За мен важното е, че всичко по колата е абсолютно здраво. А не е като да не съм минавал през дупки, дори съм кривил две джанти.
Засега няма промяна . Ще следя нещата и ще ви информирам, ако нещо се промени - примерно когато се затопли. То не е кой знае какво това, което се чува, но все пак искам да разбера от къде идва. За мен важното е, че всичко по колата е абсолютно здраво. А не е като да не съм минавал през дупки, дори съм кривил две джанти.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 6068
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 320
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Какво толкова те учудва, че окачването ти е здраво? Нова кола на няма и 50 000 км, по-странно щеше да е ако има нещо разбито.
- vis
- Мнения: 206
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Не се учудвам - удовлетворен съм, че всичко е здраво, защото дупките са си дупки. Щом могат да изкривят две джанти, могат и да счупят нещо. Но явно джантите са слабото звено в случая и са поели щетите. А потракването/поскърцването, което не мога точно да опиша и дори да определя откъде точно идва, все пак май ще се окаже скърцане от тампони. Онзи ден беше около 20 градуса и практически не се чуваше, а знаем, че тампоните спират да скърцат, когато се стопли. То и по принцип не е кой знае какво, не е зловещото скърцане, което чуваме, когато през зимата някоя кола мине през бабуна, почти само аз го чувам. Но все пак го има и някак си не ѝ отива на тази почти нова кола да има неизяснени и нерегламентирани скърцания .
Тия дни продадохме астрата, която също купихме чисто нова и вече беше на 90 000 км. Ами возията ѝ беше до последно като на току що излязла от магазина. Никакво скърцане/хлопане/тракане дори и по най-кривите павирани улици. Та се надявах и ладата да се запази така, но може би и качеството не е едно и също и не е в полза на ладата.
Тия дни продадохме астрата, която също купихме чисто нова и вече беше на 90 000 км. Ами возията ѝ беше до последно като на току що излязла от магазина. Никакво скърцане/хлопане/тракане дори и по най-кривите павирани улици. Та се надявах и ладата да се запази така, но може би и качеството не е едно и също и не е в полза на ладата.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
В случая няма нищо общо с качеството, това дори проблем не може да се нарече защото не налага смяна на нищо. Просто във Вестата има много "вносни" компоненти от цял свят. Стабилизращата щангата е чешка примерно. Автоваз направиха тази кола по модел как правят колите големите производители. При другите модели които са напрактика руски и с компоненти напаснати във времето там изненади напрактика няма. Нивата да подчертая не влиза в тая сметка изобщо! Тя се прави защото изпълнява конкретна функция за която все още я купуват и като я сложиш на везните няма аналог. Нищо че повечето електроника е Бош, ама я правеха в руския завод. Във Веста има такива на които пише Рено. Вестата много прилича по CAN мрежа на Рено Меган 3.
За Астрата - радвай се че не си взимал от "убавите" модели от други марки че има такива дето отварят двигатели и на по-малко от пробега на Вестата ти. Или пък някой Пасат 6-7г. дето за една куца спойка сменяват цял модул за почти 1000 евро, извън гаранция.(по старите цени, че вече всичко за всички отлетя) Аз съм вече на 92000км с три кривнати джанти и освен гъвкавата връзка която смених на 80000км( която е немска, не е руска) и едно смазване на тия тампони на стабилизращата щанга на твоя пробег други проблеми може да се каже че няма. И бъди сигурен че пак още толкова няма да има проблем. А по темата може да питаш БеЕмВистите и други също. Не е някакъв екзотичен проблем при колите това, при някои е хронична болка скърцането на нещо си там. Гадното е когато си дал 3-4 пъти повече пари от за една Лада и да има такива проблеми. Някои вече имат услуга да дойдат да вземат колата от при теб където си и да я откарат да я ремонтират гаранционно и след това да я върнат пак. Не случайно се появяват такива услуги, а от необходимост, защото след една цена претенциите които вече имаш стават на друго ниво.
Едно ново видео с новини Автоваз и как решават проблемите:
Истината е че предишния модел където сами си правеха всичко е неефективен и конкурентен и те седнаха да правят така както правят всички.
За Астрата - радвай се че не си взимал от "убавите" модели от други марки че има такива дето отварят двигатели и на по-малко от пробега на Вестата ти. Или пък някой Пасат 6-7г. дето за една куца спойка сменяват цял модул за почти 1000 евро, извън гаранция.(по старите цени, че вече всичко за всички отлетя) Аз съм вече на 92000км с три кривнати джанти и освен гъвкавата връзка която смених на 80000км( която е немска, не е руска) и едно смазване на тия тампони на стабилизращата щанга на твоя пробег други проблеми може да се каже че няма. И бъди сигурен че пак още толкова няма да има проблем. А по темата може да питаш БеЕмВистите и други също. Не е някакъв екзотичен проблем при колите това, при някои е хронична болка скърцането на нещо си там. Гадното е когато си дал 3-4 пъти повече пари от за една Лада и да има такива проблеми. Някои вече имат услуга да дойдат да вземат колата от при теб където си и да я откарат да я ремонтират гаранционно и след това да я върнат пак. Не случайно се появяват такива услуги, а от необходимост, защото след една цена претенциите които вече имаш стават на друго ниво.
Едно ново видео с новини Автоваз и как решават проблемите:
Истината е че предишния модел където сами си правеха всичко е неефективен и конкурентен и те седнаха да правят така както правят всички.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
И едно интересно ревю на Веста Кросс на почти 600000км Почти целия пробег е със мотор 1.6, изначално е била 1.8. От най първите е още с табло от Веста. Използвана в тежки условия и постоянно с четири човека и багаж:
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- vis
- Мнения: 206
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Със затоплянето на времето скърцането/потропването, което не мога точно да определя, изчезна напълно, ама тотално - ладата пак е безшумна като нова! Колата стана толкова тиха - дори по павета, че проверявах гумите да не са омекнали. Та явно е свързано с тампони, най-вероятно на стабилизиращата щанга. Ще видим как ще е следващата зима и дали изобщо ще правя нещо по въпроса. Ако се разскърцат по-сериозно, мога пак да пробвам първо по мързеливия начин - доколкото е възможно тампоните да се смажат на място, без сваляне. Но това ще го мисля чак на зима.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост