Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
подробно ревю на Веста от сайт за разглобяване на автомобили
Първа часть: https://dzen.ru/media/automaniac/razobr ... 765aca2c61
Втора част: https://dzen.ru/media/automaniac/chast- ... 6ab30a4401
Допълнение: устойчивост на корозия на тялото и поцинковане: https://dzen.ru/media/automaniac/etogo- ... 3ede4d49ad
Първа часть: https://dzen.ru/media/automaniac/razobr ... 765aca2c61
Втора част: https://dzen.ru/media/automaniac/chast- ... 6ab30a4401
Допълнение: устойчивост на корозия на тялото и поцинковане: https://dzen.ru/media/automaniac/etogo- ... 3ede4d49ad
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2942
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Каталог обновен за всички модели Лада Веста към април 2022г:
https://original-detal.ru/upload/iblock ... hwedk9.pdf
Включително самия сайт е доста добър магазин... като картинки.
По тези номера може да се търси по магазините т.е. алтернативни части от западни марки. По принцип фабрично доста са от западни марки.
В сегашната ситуация като начин за търсене на Лада иформация из руския нет е добре да се ползва навместо гугъл търсачката https://dzen.ru
https://original-detal.ru/upload/iblock ... hwedk9.pdf
Включително самия сайт е доста добър магазин... като картинки.
По тези номера може да се търси по магазините т.е. алтернативни части от западни марки. По принцип фабрично доста са от западни марки.
В сегашната ситуация като начин за търсене на Лада иформация из руския нет е добре да се ползва навместо гугъл търсачката https://dzen.ru
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- vis
- Мнения: 204
- Регистриран: 25 януари 2020
- Репутация: 22
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Лада Веста
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
На мен никога не ми е била ясна тази работа с т.нар. оригинални номера на частите. Би ли обяснил малко по-подробно? Пример: търсим някаква част за Веста крос, нека е нещо, което рано или късно всеки собственик на Веста крос ще сменя - например комплект съединител или пък ангренажен комплект. После какво правим в каталога, кой номер взимаме оттам? И след това как по намерения оригинален номер търсим алтернативни части?curse_m написа: ↑11 мар 2024 10:49Каталог обновен за всички модели Лада Веста към април 2022г:
https://original-detal.ru/upload/iblock ... hwedk9.pdf
Включително самия сайт е доста добър магазин... като картинки.
По тези номера може да се търси по магазините т.е. алтернативни части от западни марки. По принцип фабрично доста са от западни марки.
В сегашната ситуация като начин за търсене на Лада иформация из руския нет е добре да се ползва навместо гугъл търсачката https://dzen.ru
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Малко допълнение относно онлай информацията за Лада - www.drive2.ru според мен съдържа най-голям обем инфоcurse_m написа: ↑11 мар 2024 10:49По тези номера може да се търси по магазините т.е. алтернативни части от западни марки. По принцип фабрично доста са от западни марки.
В сегашната ситуация като начин за търсене на Лада иформация из руския нет е добре да се ползва навместо гугъл търсачката https://dzen.ru
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2942
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Да вземем за пример ангренажния комплект. Първо трябва да знаем с кой двигател ние е колата. За Веста у нас е лесно, всички са еднакви 1.6 16V модификация 21129. В каталога гледам мотора са го нарекли Р4М.
Каталожния номер е за комплекта:
21126-1006040-86
С това може да се рови в сайтовете, като на много места тиренцата се махат(някои автоматично ги разпознават). Последните 2 цифри може да не се въвеждат за повечето неща. До колкото знам и съм виждал описание това е код на производител т.е. часта е такава, просто правена от различни производители. Понякога тези последните цифри може да значат и вариант в някой комплект като съединител примерно или вид на амортисьор - маслен или газов.
За всеки случай с тоя номер се търси първо в руския нет през Яндекс търсачката, намира е каква е часта. В сайта на колегата по горе може да се намери отзив със снимки на някой слагал контретната част от конкретния производител на точно такава кола и мнения. В яндекс-маркет дори автоматично дава предложения за аналози т.е. западни каталожни номера(ангренажния комплект така или иначе е Gates). И по тоя номер примерно изкача за ангренажен комплект:
Gates KP15631XS1 - комплект с водна помпа.
INA 530053610
Втория, допълнителен номер е по скоро новия тип номериране покрай Веста модела главно. На доста места нищо не се открива по тия номера.
Ако някой номер започва с номер на по стар модел Лада, примерно 21120-3706040-04(може да е 21100 или 21080 и т.н.) то тогава често по тукашните търсачки се маха освен споменатото вече също и нулата след първите цифри 21120- става 2112-.
А в някои сайтове неща се намират и без никакви номера, само по модел на колата, но пък е добре да се проверява в руския нет или на сайта на производителя това става ли за дадената кола. Дори сравнения по снимки прилича ли.
Като цяло все още се намират алтернативи на каквото е имало повечето преди които преди изглеждаха скъпи и маркови, сега са евтинджос направо. Да се има предвид че някои неща които фабрично са от западни марки по принцип поскъпнаха много и дори и да не са от НАР са пак на много близки цени. Примерно обтяжна ролка на пистовия ремък на Веста, фабрично INA. Sамия ремък също не е обикновен, а Elast, което пак го прави скъп. Другото което си е от руски производители вече цените са умножени в НАР по 3.14+, поне на повечето неща. Друг е въпроса че сега проблема е с вноса.
Но въпреки това пак подобни части, някои, са значително поевтини от на западни нови коли. Така че спокойно, има още инфлация накъде пък който устиска.
Това е накратко каквото знам и процедирам. Макар и нерпиятно, не е като преди - отивам и просто си купувам дадената част оригинална и не я мисля. Сега разликите може да са дори четирицифрени.
п.п. Да се има предивид че някои части, дори елементарни, не само за Лада, от чужбина поръчани може да струват дори повече от два пъти по-малко отколкото тук, и то от къде по реномирани търговци.
Каталожния номер е за комплекта:
21126-1006040-86
С това може да се рови в сайтовете, като на много места тиренцата се махат(някои автоматично ги разпознават). Последните 2 цифри може да не се въвеждат за повечето неща. До колкото знам и съм виждал описание това е код на производител т.е. часта е такава, просто правена от различни производители. Понякога тези последните цифри може да значат и вариант в някой комплект като съединител примерно или вид на амортисьор - маслен или газов.
За всеки случай с тоя номер се търси първо в руския нет през Яндекс търсачката, намира е каква е часта. В сайта на колегата по горе може да се намери отзив със снимки на някой слагал контретната част от конкретния производител на точно такава кола и мнения. В яндекс-маркет дори автоматично дава предложения за аналози т.е. западни каталожни номера(ангренажния комплект така или иначе е Gates). И по тоя номер примерно изкача за ангренажен комплект:
Gates KP15631XS1 - комплект с водна помпа.
INA 530053610
Втория, допълнителен номер е по скоро новия тип номериране покрай Веста модела главно. На доста места нищо не се открива по тия номера.
Ако някой номер започва с номер на по стар модел Лада, примерно 21120-3706040-04(може да е 21100 или 21080 и т.н.) то тогава често по тукашните търсачки се маха освен споменатото вече също и нулата след първите цифри 21120- става 2112-.
А в някои сайтове неща се намират и без никакви номера, само по модел на колата, но пък е добре да се проверява в руския нет или на сайта на производителя това става ли за дадената кола. Дори сравнения по снимки прилича ли.
Като цяло все още се намират алтернативи на каквото е имало повечето преди които преди изглеждаха скъпи и маркови, сега са евтинджос направо. Да се има предвид че някои неща които фабрично са от западни марки по принцип поскъпнаха много и дори и да не са от НАР са пак на много близки цени. Примерно обтяжна ролка на пистовия ремък на Веста, фабрично INA. Sамия ремък също не е обикновен, а Elast, което пак го прави скъп. Другото което си е от руски производители вече цените са умножени в НАР по 3.14+, поне на повечето неща. Друг е въпроса че сега проблема е с вноса.
Но въпреки това пак подобни части, някои, са значително поевтини от на западни нови коли. Така че спокойно, има още инфлация накъде пък който устиска.
Това е накратко каквото знам и процедирам. Макар и нерпиятно, не е като преди - отивам и просто си купувам дадената част оригинална и не я мисля. Сега разликите може да са дори четирицифрени.
п.п. Да се има предивид че някои части, дори елементарни, не само за Лада, от чужбина поръчани може да струват дори повече от два пъти по-малко отколкото тук, и то от къде по реномирани търговци.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2942
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Това е на мойта Веста:
По думи на хора от руския нет това че е сложен еластичен ремък въпреки че ролката е регулируема не е случайно. то не пречи човек да си сложи и обикновен, най много през някоя голяма локва като се мине да приплъзва. Което не ми се е случвало на Вестата.
А това по същите номера като в каталога точно същата ролка и ремък като сложените от завода. В нета има много снимки на точно същия ремък и ролка, не е някакво специално изпълнение за европа.
Аз съм се заредил така да се каже, пък след 5-6-7-8г в зависимост от пробега ще го мислим, а може и да не го мисля. Дано нашия свят вече не е толкова побъркан дотогава.По думи на хора от руския нет това че е сложен еластичен ремък въпреки че ролката е регулируема не е случайно. то не пречи човек да си сложи и обикновен, най много през някоя голяма локва като се мине да приплъзва. Което не ми се е случвало на Вестата.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2942
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Зачудих се защо има един палец на роклата отзад и седнах да проверя, и долната снимка показва какво е:
Затова явно ремъка се води еластик защото при монтаж се натяга до упор. И ако се слага нормален не е зле да е с по-малък диаметър, да има къде да се дорегулира.Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
Lada Vesta SW Cross - мнения и отзиви
Стана известно коя конкретна автоматична скоростна кутия ще получи Lada Vesta. Това е китайски вариатор - CT18 V-ремъчна трансмисия, произведена от WanLiYang (WLY)
Вариаторът е познат от по-младите модели на Chery, има седем фиксирани предавки и се комбинира с VAZ 1.8 атмосферен
Evo (122 к.с., 170 Нм).
Вариаторът е познат от по-младите модели на Chery, има седем фиксирани предавки и се комбинира с VAZ 1.8 атмосферен
Evo (122 к.с., 170 Нм).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост