АЗЛК 2140 - white_shark

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1241
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 17 мар 2016 23:14

Без бензиномер и амперметър.Ще има дигитален волтметър някъде по таблото.

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1241
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 24 мар 2016 17:59

Тия уреди горе се отлагат малко с времето - идват ми по-свежи идеи за цялото табло(това със сивото) и ще го направя докато е свалено ОТ-ДО.До тогава ще си сложа и карам таблото от белия и ще е с външен оборотомер.
Прикачени файлове
IMG_20160321_170332.jpg
IMG_20160321_170349.jpg

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1241
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 16 май 2016 02:34

Наближава съборно време и отметнах доста работа.
Колата вече е със сменено табло. Има си и външен оборотомер+волтметър. Пооскубах бая излишни жици и прекарах нови както аз искам. Сложих и ел.перка,а механичната я махнах,но може да я върна,защото темп. леко се повиши на място. Не грее,но мръдна стрелката и ще следя дали няма да стане проблем.
Колата вече е с две еднакви,истински Рекаро, седалки от Ланча Делта ХФ. Падна играчка с напасването,но резултатът е много,много добър! Разкарах инерционните колани и сложих триточкови сини колани от 408...на SCHROTH дядо им един вид :D
Преминах на 4.22 главно предаване. Пробвах го около сервиза и е по-добре определено...по-бързо иска да се превключва,но се наема по-бързо.Налях и ново масло.
Разкарах нещастната генерация с крайно гърне от 408 на 36мм и средно на 30-32мм и сложих цяла от 412 на 40мм. Засега ще е малко така. По-нататък нова на 55мм.
Днес сменях гарнитура на главата,защото имаше антифриз в маслото и масло в антифриза...2в1. Тук имаше леко неприятна изненада. Двигателя се оказа с глава от 1.5 с малките всмукателни клапани и по-малка горивна камера. Беше и събран с гарнитура на 82мм,а не на 85мм. Аз събрах с 85мм. Предполагам това ще разреди двигателя,защото старата гарнитура се подаваше в цилиндъра. Главата е по-ниска спрямо стандартната с 0.5мм. Нямам идея този сбирщайн с каква степен на сгъстяване работи. Заводско мисля,че е 8.5:1,но с тая свалена глава и малка камера може да отива към 10. Поработи на място към 30мин и не спря да припушва пара през ауспуха...надявам се да е останал антифриз в гърнетата от ремонта,а не някакъв проблем още от първото палене. Иначе проверих клапаните не текат,което е добре. Дано проблемът се реши,защото и гарнитурата не беше в толкова окаяно състояние както очак ах...ще видим какво ще стане.
Остана ми да му сглобя едно делко с правилните характеристики,защото с това се тавани на високите и другото са козметични работи...а да имам много хубави накладки в гаража ще му ги сложа и ще раздвижа апаратите профилактично и мисля с това да приключа с ръчкането преди да се пътува. Само искам да покарам малко преди това,а не да ремонтирам до последния ден.
Снимки ще кача скоро като му лисна една кофа,че не е мит от почти година :D

Потребителски аватар
MOTO`manqk
Мнения: 219
Регистриран: 05 септември 2008
Репутация: 4
Местоположение: Монтана

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от MOTO`manqk » 17 ное 2018 02:27

Кво става с тая кола...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост