Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

АЗЛК 2140 - white_shark

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 354
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 60
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от m_g » 04 май 2015 15:22

Честит ти нов двигател!
Аз лично бих го пробвал как ще се държи на старите 13-ки с тасове. Железните 15-ки със широка гума сигурно ще дадат някаква стабилност, но тази кола е за удоволствие, а и е приятно да си скрита лимонка. Просто пробвай, може да ти хареса. И возията ще му е по-добра.
Какво планираш за напред? Заден мост от Лада? 5 скорости?

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 04 май 2015 17:34

Плановете са да си е Москвич не точно Класика,не точно някаква рали реплика...не знам как да го опиша.На някои стари снимки и филми сте ги виждали сигурно има едни тренировъчни ли са,сервизни ли са-нещо средно между състезателните и нормалните са...нещо такова ми е идеята.Не искам да правя някакви грандиозни промени или ако има някакви ще са отново по-старите методики описани в книгата "Авторалли".Засега ще е с тази кутия.Имам още 2 други ако почнат да не издържат ще се мисли.Моста не искам да го сменям,защото това значи да отпаднат тези джанти,а аз въобще не съм съгласен.Иначе ще го пробвам с 13-ките...ще е доста забавно май :D

Следващата неща,които желая да се случат преди събора(на който замислям уж да ходя понеже правим 10 години от създаването на самостоятелния форум) са отзад да стане отново с по 2 аморт. на колело,но този път ще го оставя с 6-листовите ресьори,а не със 7 както бе на белия.Ще следя ушите отпред на ресьора ако почне да се цепи,защото им е слабо място, ще го презаваря и подсиля.Отпред ще му сложа двойнодействащи на първо време.Умувам дали да остане с оригинални пружини и 4 амортисьора(също "тунинг" от книжката) или да сложа пак жуковите пружини и да си е с 2 амортисьора,но това ще се случи след събитието.
Имам 2 седалки Рекаро от Делта Интеграле,които глася от адски много време за него.Ще си дам зор да ги сложа да пътувам нормално.Имам някъде олд скул сини колани от осмицата - и тях ще сложа според мен ще му седят много готино особено постоянно закопчани по седалките.Сега кулминацията за лададжиите-скоростния ми лост е скъсяван от предния собственик.Мен не ме кефи особено и смятам да го резна още малко,а после удължа с цял жигулски лост барабар с малкото лъскаво топче...много ми е ралиджийско някак с тоя лост :D Другото е да боядисам джантите, да си оправя ръждата на калника и да сменя голямата газова бутилка с 30 литрова да ми заема по-малко място,да не кляка толкова колата и това е,което трябва да се случи в в близките 2-3 седмици преди събитието,за да имам време и да покарам из града преди да замина за другия край на БГ :)

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 17 май 2015 04:53

По колата се работи с някакви умерени темпове.Отстраняват се дреболии,правят се настройки,внасят се корекции.
Интересен факт е,че с делкото за 412Д колата вървеше невероятно много във високи обороти...направо си избухваше.Сега съм с делкото предвидено за този двигател - върви не лошо,но не е така както преди-някак си опъва едно по-плавно,равномерно.Като характеристики са коренно различни...това за дефорсето дава доста повече предварение във целия режим на работа спрямо другото.Не знам дали ако го върна няма да има някакви проблеми с чукането на аванса при каране,защото досега правя само някакви къси отсечки и не съм я карал извънградско с висока скорост и т.н да чуя и усетя какво става.Може би ще направя няколко експеримента.
И тъй като колата като цяло се засилва повече от преди прецених,че окачването не може да чака,защото колата си става опасна в завои и спиране.Днес свалих най-необходимото от белия М-ч,което смятам да прехвърля на този с изключение на ресорите.Оставям си оригиналните 6-листови вместо 7-листовите от белия.Останалото е следното- пружини от Жук с двойнодействащи амортисьори МастерСпорт ОТПРЕД и по 4 амортисьора - една двойка двойнодействащи съветски и една обикновени Фенокс ОТЗАД.Имам и други двойнодействащи,но ми се струва,че с тях ще се раздруса повече,а не ми трябва по твърда задница от предница.Утре се надявам да успея да свърша с тази интервенция и да продължа нататък с другите проблемчета.Пак напреднах с времето,а ми се искаше поне седмица да я покаам из града преди да ходя където й да е в БГ,но явно периодът ще е по-малък.
Прикачени файлове
IMG_20150516_165433.jpg

VFTS_Бегачката
Мнения: 19
Регистриран: 23 май 2015
Репутация: 1
Местоположение: У нас
Автомобил: Искам 2107

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от VFTS_Бегачката » 24 май 2015 23:38

А видео ще направиш ли да видим как върви? :P
:remont: :pto:

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 25 май 2015 22:26

Ще направя няма никакъв проблем.Обаче тука тези дни съм го оставил,защото не пали,а аз съм абсолютно безидеен...Пробвах какво ли не - сложих гориво първоначално,след това нов ЕЛ. изпарител сложих,други свещи,3 делка смених,палци,капачки,свалях капак на клапаните да гледам белези...всичко на пръв поглед е нормално.Набавих си допълнителните неща,които ми бяха нужни за безконтактното запалване и ще пробвам с него,защото имам съмнения,че делката с чукчетата нещо се ши*ат и ме дънят.Ако и с безконтактното не запали вече не знам...ще сменя карбуратора,макар че няма логика да е от него особено на газ ама явно тука не трябва да се търси логиката вече...

VFTS_Бегачката
Мнения: 19
Регистриран: 23 май 2015
Репутация: 1
Местоположение: У нас
Автомобил: Искам 2107

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от VFTS_Бегачката » 26 май 2015 22:37

На бутане, пали ли?! :D Иначе така изведнъж няма какво да му е станало.... :/ Дано успееш да подкараш Мохера. ;) На бензин пали ли?!
:remont: :pto:

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4294
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от Frysco » 29 май 2015 07:20

Има какво да му стане-да се прецака ключа на газовата примерно.

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 04 юни 2015 16:09

Не беше и ключа на газта.Нищо развалено нямаше...няма обяснение.Някакво моментно настроение просто.
Колата си запали и взе участие в националния събор на Москвич,на който чествахме 10г. самостоятелен форум.Върви добре,но трябва да се разкара тази генерация и този карбуратор.Набира се доста добре до 120км/ч и до там...нагоре тъпче.Разхода беше около 15/100.Отдавам го на карбуратора,настройките в последния момент на ухо и око и на това,че ми се пукна двуцевката...на стария Москвич ей така имаше ли дупка някъде отпред или духнеше ли гарнитурата и почваше да гори адски много.
Баирите по пътя към Смолян си ги катери на 4-та без никакви проблеми.В първия по-стръмен завой върнах 3-та с идеята преди да замалее да си се изкача нормално,а той взе че тръгна с вратите...малко съм отвикнал със задното и повече не съм се силил да не го изтърва някъде.Пътуването като цяло мина безпроблемно и съм много доволен.В Бургас се върнах с грамота за ремоторизацията,която извърших преди събора и съм щастлив,че колегите оцениха труда ми.Това отличие ме мотивира да продължа с доизпипването на нещата.
Скоро предстои ретро парад в Бургас.Живот и здраве мисля да взема участие и там.
И защото знам,че да се четат писаници е скучно пускам малко повечко хубави снимки направени предимно от колеги и приятели :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от wolfram » 04 юни 2015 18:36

Честито за грамотата :D Добре е станал Московеца.
Само тва "настроение" ме втрещява :D
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4294
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от Frysco » 04 юни 2015 19:39

Хехе, честита ти грамота :)
За настроението-сърдел се е нещо...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост