Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

АЗЛК 2140 - white_shark

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1521
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от Kiril » 04 юни 2015 21:43

Браво,много добре се е получила колата,много изчистена на външен вид и с добри жокери.Само че разхода е малко плашещ,ако питаш мен пробвай механичен карбуратор от Лада 32/32 дроселови клапи и вакумен изпарител.Електрическия по начало е предвиден за моно инжекции,не за карбураторен мотор.С вакумния ще постигнеш по-добър разход със сигурност,а с безконтактното още по-добре.Можеш ли да споделиш откъде си набави безконтактно запалване за Москвич и има ли някакви префасонирания и тънкости по монтажа?

VFTS_Бегачката
Мнения: 19
Регистриран: 23 май 2015
Репутация: 1
Местоположение: У нас
Автомобил: Искам 2107

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от VFTS_Бегачката » 05 юни 2015 22:26

:remont: :pto:

Потребителски аватар
lada_4ever
Мнения: 24
Регистриран: 16 януари 2014
Репутация: -1
Местоположение: Русе

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от lada_4ever » 17 юли 2015 19:52

След като видях това видео, май и Москвич ще има пред блока :D
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1230
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 11
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 13 авг 2015 10:35

Продължаваме полека лека с частите от "рали автомобил" :D
Изображение

По колата не е правено почти нищо освен,че му смених руските свещи с NGK и колата пали вече като хората...ще излезе,че проблемът с непаленето е бил оттам.Срамота за човек занимаващ се от толкова време с тия коли да не обърне внимание на това ама... :oops:
Тези дни ще прехвърля генерацията от белия на този,защото тази е кърпена на 1-2 места с по-тясна тръба,отделно е с някакво самоделно средно гърне и според мен го "удушава".
Между другото пробвах колата на бензин.Доста е добре,но определено мотора е сгъстяван,защото аванса и А95 нещо не се разбират при никакво нормално положение на делкото... (skull)

Имам един въпрос за карбуратора на Лада Нива 1.7.Знам,че е "Солекс",но отличава ли се от този за Самара 1.5 и в какво?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5287
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 13 авг 2015 12:19

Хич да не е, поне по жигльорите ще се различава.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1521
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от Kiril » 13 авг 2015 20:34

Конструкцията на карбуратор за напречен и надлъжен двигател е много различна,ако сложиш карбуратор от Самара на всеки завой поплавъка ще прави каквото намери за добре.

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1230
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 11
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 13 авг 2015 23:13

Точно за това си мисля,че поплавковата камера на Солекс е разделена на две и поплавъка е по-различен от тоя на ДААЗ и Озон,защото се слага и на Алеко и на Самара и на Нива впоследствие,а моторите седят различно.Поне така си мисля...нямам кой знае какви познания по карбураторите,но на външен вид корпусите са еднакви,а се слагат и на надлъжно и на напречно разположен мотор,така че тая конструктивна измислица би трябвало да е точно заради тоя проблем направена :)

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5287
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 14 авг 2015 01:05

Значи до колкото знам механичен или вакуумен карбуратор от Класика не може да работи на Самара, но Самарския карнуратор може да работи на Класика, има ги на 21053, 21074, както и на НИВА 1700 карбуратор. Разбира се не е точно Самарски карбуратор, предполагал ще има дребни разлики по жигльори, разпръсквачи и други подобни.....

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1230
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 11
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от white_shark » 16 авг 2015 10:02

Първа жертва на новия мотор...по-стара традиция се оказа най-слабото звено в тия коли - диференциала.Нямам резервен в мен.Един колега и приятел от нашия форум беше ми скътал един за беия,който бях забравил.Ако го намери ще е добре.Ако ли не мисля тоя да го преправя от 3.9 на 4.22, ако си намеря пиньон и корона с това число, и да го заваря да видим какво ще стане.Но с нормалните според мен ще бера ядове и вбъдеще особено ако смятам да я карам както си трябва ... :(
Другия вариант е ладов мост,което ще реши проблемите ми,но има две неща,които ме спират.Мостът е твърде широк и държа много на джантите си.Не виждам как двете биха се съчетали...а не ми се кара с 2 по 2 джанти.Но в краен случай ще се търси някакъв вариант с друг мост,защото колата е за каране,а не за гледане.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5287
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

АЗЛК 2140 - white_shark

Мнение от LADA-2107 » 16 авг 2015 21:37

Може би съм питал, но пак ще питам. "За каране" означава ли правене на идиотизми. Ако не го тормозиш няма ли да кара и с оригиналния мост?

Запазени екземпляри соц. коли останаха малко, а вие ги съсипвате с употреба не по предназначение. Тези коли не са за дрифтове и състезания. Вземи някоя западна барака да си чешеш крастата пък Мохера го пази.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта