Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

BMW E 21 - LADA-2107

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4295
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 186
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

BMW E 21 - LADA-2107

Мнение от Frysco » 22 яну 2016 21:16

Изображение

И на мен много ми харесваше тази кола... дано я запазят в този вид.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

BMW E 21 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 22 яну 2016 23:00

1300, нИдей рИва, има надежда. Май ще гледаме втора серия на тоя филм.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

BMW E 21 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 16 май 2016 13:31

Пропуснал съм да пиша, малко след като продадох синята Е 21-ца си купих друга, сива понастоящем, а оригинално е била черна (мечтата ми). Колата беше с духнала гарнитура и свалена глава, а всички части в багажника. Купих колата на риск (защото имах останали части от синята и много добри идеи) и от Сопот до Стара Загора я дърпахме на въже със Самарата (ей кораво копеле излезе тая Самара). Тук е момента да отбележа огромната помощ от страна на колегата Ogn, който (благодарение на факта че е податлив на простотия (почти колкото мен, ако не и повече)) пое риска и огромното напрежение да седне в БМВ-то и да бъде дърпан над 100 км. След като паркирахме колата пред нас веднага хвърлихме главата в Самарата и на бегом до Казанлък - в добре познатия сервиз за глави. След няколко дни ми звъннаха и равносметката беше:

- челен шлайф (само за изглаждане)
- надувана за пукнатини - здрава!!!
- нови водачи на изпускателните клапани
- няколко сменени клапани (бяха спукани) добре, че ги имах от предишното БМВ
- напаснати клапани
- нови гумички
- всичко измито, почистено, сглобено и глава готова за монтаж

Към колата получих гарнитура за главата и маншони за рейката, но трябваха и други гарнитури и успокоител, които бях поръпал и получил докато чаках да ми направят главата. В една слънчева но мразовита (под нулата) съботна утрин решихме с Огъня да сглобяваме двигател (пред блока). Оказа се, че както винаги не е толкова лесно и имаше подводни камъни. Както и да е, до вечерта главата (която предварително беше окомплектована с колектори, делко и други) беше монтирана. За неделята, също толкова мразовита ми останаха довършителни работи, които свърших сам и вечерта с баща ми (с много зор) запалихме двигателя. После Огъня каза за мен: " Ти си типичният българин, образ от вицовете, вън може да вали и да е минус 10 градуса обаче ти си решил да си сглобяваш двигателя, правиш си го и не те ебе!". Аз ли съм ненормален, може би всеки друг би се обидил, но аз го приех като комплимент и се почувствах горд!!! Радвам се, че имам такъв човек за приятел.
Прикачени файлове
IMG_20160309_183436.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

BMW E 21 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 16 май 2016 14:04

Филмът продължава и непосредствено след сглобяването на двигателя може би понеделник или вторник - със смяната на карбуратора (Солекс или Пиербург не помня, еднокамерен, с автоматипен смукач, естествено неработещ). Колата се води модел 315 въпреки, че е 1600, защото е скопена откъм карбуратор и генерация (с една тръба, няна двуцевка) и е 75 коня, а не 90. Монтираният карбуратор напълно логично беше от Лада, прокарах си жилото на смукача, преправих оригоналната тава (тя буквално е тава) с дъно от ЛАДОВА за да пасне на карбуратора и всичко беше точно. Следващите дни минах през КАТ, този път очуващо без проблеми. Колата не искаше да работи на газ. Затова изрових от гаража едно "Ловато" и след почистване и обслужване с нови платна - гарнитури и последващ монтаж в коша работата заспа.

Правил съм и разни други дреболии - лайсни, кори на вратите, огледала, дръжки на вратите (вън и вътре), брони и други дреболии. След това около 1-2 месеца имаше застой и само каране. Преди 2-3 седмици разглобих предницата за ремонт на тенекиите.
Прикачени файлове
IMG_20160428_200611.jpg
IMG_20160428_200617.jpg
IMG_20160428_200553.jpg
IMG_20160428_200602.jpg

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5269
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

BMW E 21 - LADA-2107

Мнение от LADA-2107 » 16 май 2016 14:16

Ръждата беше очудващо малко (от 4 броя Е 21-ци които съм имал, тази е най-здравата), но все пак трябва да се прави. Междувпрочем от ударена врата от Самара стават добри кръпки.

Преди да се заема с кърпежа смених задния капак, защото този който беше на колата беше дупчен за спойлер Хела.
Прикачени файлове
IMG_20160425_185144.jpg
IMG_20160511_183906.jpg
IMG_20160511_191757.jpg
IMG_20160513_200407.jpg

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост