Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Варшава 223 - m_g

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от mzeto » 04 ное 2008 00:16

Ретрото си е ретро, чудесна машинка! Честита да ти е! Със здраве да си я караш и много приятни мигове с нея! Относно спирачната течност и аз наливам на моя 407 DOT 3. Слагай и се небой :)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от BaiLamarin » 04 ное 2008 11:32

Ами каквато и да сложиш очаквай доста течове- както и омекналата гарнитура на главата, така и стоялите с години каучукови уплътнения ще трябва да ги смениш. За гресирането- какъв е проблема? По-често от 10 000км. едва ли ще е необходимо. Аз и на някои нови коли слагам гресьорки- това си е направено да се кара по бездарожието вечно... :) Каза, че ще и преправяш спирачките? Няма ли да я оставиш в оригинал? Все пак, ако не я преправяш да лети и тези с едно хубаво феродо са и напълно достатъчни. Иначе си я намерил много запазена! Не са и много парите- аз и като малък не съм виждал толкова лачена вършачка! :) Жалко, че ми е малко неудобно да дойда в неделя по това време, че ми е мерак да я видя отблизо.
п.п. Проблема не е в дота- след промивка всякаква може да сложи. Просто не слагай хубава преди да смениш гумичките- задължително ще протекат. А тази кола ще я тунинговаш ли или ще я възстановяваш? Ако е второто аз бих и оставил даже и динамото... :)
Последна промяна от BaiLamarin на 04 ное 2008 16:47, променено общо 1 път.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
ton4o
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1170
Регистриран: 11 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Балчик

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от ton4o » 04 ное 2008 15:15

Мисля че няма да имаш проблеми с Дота, дори и 4 да сложиш.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 369
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от m_g » 04 ное 2008 19:27

Наистина не съм писал какво смятам да правя колата, защото си мислех, че повечето хора от клуба са виждали Жигулито и ми знаят приоритетите.
Смятам колата да бъде в напълно оригинално състояние. Като казвам нови части, имам предвид нови части за Варшава, а не съвременни.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от BaiLamarin » 04 ное 2008 20:24

Браво! Това е по-трудно, но и по-достойно за уважение! Не харесвам негърските извращения върху стари коли. Тази Варшава си има чара на своето време и то я прави неповторима, а не конските сили... Ако нещо можем да помагаме казвай! :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Стоян м20

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от Стоян м20 » 04 ное 2008 23:00

Поздравления колега за придобивката!Аз също съм Варшавовод,само че моята Варшава е от "гърбавите"-м20(на аватара е).Имаме си клуб,ако имаш интерес: http://www.bakskam.com/body.py?page=member_info&id=5" onclick="window.open(this.href);return false; .Клубът е с име "Победа",но и ние влизаме в това число.Много ми е интересно да видя на живо твоята кола,току-виж съм станал полезен с нещо.Имам разни неща за този двигател,тъй като моя е стария модел-м20 със стоящи клапани.Мога да те посъветвам нещо за спирачките-остави си ги оригиналните,много добре спира с тях.Отпред има по 2 спирачни цилиндъра на колело.Всичко за УАЗ/ГАЗ/Волга е същото-гумички,цилиндри,помпа,накладки.Последните са по 5 лв/бр чисто нови.Като ги смениш и регулираш ще се учудиш от резултата.
Поздрави,Стоян Димитров!

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 587
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 78
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от mzeto » 04 ное 2008 23:46

Пробвай също тук
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 369
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от m_g » 05 ное 2008 22:15

Стояне, с интерес следя проекта ти. Ще ми се да видя резултата след песъкоструенето. Предполагам вече си приключил и с тенекиджийното възстановяване. Ще се радвам да се видим и да обсъдим Варшавите и начините за тяхното поддържане и реставриране.

Утре смятам да сменям номерата. Оказа се, че за моя изненада, антифризът продължава да си стои там, където беше и предния път. Със сигурност новата гарнитура държи.
Отстраних черната гадост от задния капак. Беше асфалт най-вероятно. Двигателят от километър на километър заработва все по-хубаво и равномерно. Шофирането вече се превръща в удоволствие, а не в непрестанно очакване нещо да се счупи.
Повозих се из вечерния град. Всичко си работи, колата вози изключително меко - паваж и по-малки дупки почти не се усещат. Легналите полицаи изглеждат подозрително ниски... Причината е ясна - тежка кола с меко дългоходово окачване и огромни високопрофилни гуми...
Ще видим утре - дано не ме изложи пред КАТ.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 369
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от m_g » 06 ное 2008 19:25

Днес Варшавата се сдоби със СА 2772 НМ. Беше доста весело в КАТ - оказа се, че доста катаджии имат добри спомени от Варшавите. Гледаха, разправяха весели и не дотам весели истории, нямах никакъв проблем с минаването. Даже проверяващия обеща да ми даде части, дето са останали от Варшавата на баща му.
Обаче... Пак омеша маслото с антифриза. И то го направи за 15-20 минути. Изпуши и тва е. После долях, не падна нивото. Ама майонезата в картера си е факт. Мисля си - мама ти д***а и камион! Отивам с гръм и трясък в магазина. Гледам - имат оборудвана глава за ЖУК. Броя хартийките в джоба - има! Дайте тука главата, че ми треа! Айде гарнитурки, тва онова... Зловеща работа!
Общо взето - ако с чисто нова глава с всичките му там чисто нови клапани и други подобни железца по нея не стане, начи е спукан блока, начи ще го купиме и тоя блок и ще стане на кола. Нема страшно! Пак едни два дена гърч са ми гарантирани. Поне гадта си е моя вече официално. Да ми е честита!

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6767
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 113
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: Варшава 223 - m_g

Мнение от Денис И. » 06 ное 2008 19:56

Честита да ти е!
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост