Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Wartburg 1.3S - Nicko

Теми за другите ни автомобили
Nicko
Мнения: 48
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 5
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Nicko » 05 дек 2016 21:27

Здравейте,това е Вартбург 1.3,закупен преди 15 години възстановяван доста време понеже бе катастрофирал. По колата са премахнати почти всички фабрично дефектиращи детайли и е с присадена 5 степенна скоростна кутия. Постарал съм се да я преработя така, че да си изглежда като оригинално поставена а всички детайли които вече са дефицитни да ги има в масовите магазини. По него бих казал че съм по - компетентен от колкото при Ладата.Също с радост бих отговорил на въпросите ви и за него. По колата има свършена доста работа през годините.
Прикачени файлове
IMG_0190.JPG
IMG_0593.JPG

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 361
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от m_g » 12 дек 2016 11:06

Изглежда много добре! Наскоро имах възможност да покарам подобен в много запазено състояние. Доста симпатично и просторно отвътре автомобилче.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4303
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 190
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Frysco » 12 дек 2016 13:29

Пази го Вартбито, че се загубиха и те вече...

Nicko
Мнения: 48
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 5
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Nicko » 12 дек 2016 18:39

Отново благодаря колеги . Радвам се че Вартбурга ви харесва , естествено пазя го и си го карам само за удоволствие . Зимата ще посрещне в гараж,както винаги и на пролет отново ще радва ценители като нас на старите автомобили.

Потребителски аватар
viksanlg
Мнения: 776
Регистриран: 26 октомври 2010
Репутация: 31
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Калина
Контакти:

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от viksanlg » 14 дек 2016 22:20

Колата изглежда много запазена на снимките и приятна.Замен тези машини за били символ на мнго добра проходимост и пъргавина (двутактовите)Моят баща имаше двутактова такава ,но с времето много угни и я изпратиме на моргата с над 440к километра,а тази е от по"новите" и не съм имал щастието да "разтривам " такава.Предполагам само какво удоволствие е за теб да си поджиткаш с такава запазена красавица...Както написа по-горе колегата ,не останаха много такива машинки

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Лада-2104 » 15 дек 2016 13:53

Чудничък ! Интересно ми е от къде намираш части.

Nicko
Мнения: 48
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 5
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Nicko » 15 дек 2016 16:44

:D И на мен ми е интересно ... Вече сериозно, има още двама-трима вносители основно внасящи от Унгария. Там са доста масови автомобили както и Трабант но качеството на частите е меко казано под всякаква критика.Лично за мен си спомням само че единственото нещо качествено което съм сложи бе един заден спирачен цилиндър. То май само това правят като хората други също имат добри впечатления от тях. Частите са от колеги които бракуват , изхвърлят и т.н събирам това което става и така.... В Германия все още нямат проблем с това тъй че при нужда евентуално, но мисля че имам доста запас който едва ли ще използвам до край, но ей тъй да го има. Все пак е стара кола :lol:

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Лада-2104 » 17 дек 2016 02:49

С тия соц. екзотики е по добре да имаш здрав донор. Например има един зелен софииски като твоя за реални пари. Нещо от сорта на 600-700лв. Може да си намериш и за 300лв без номера и в утрепано състояние но пак да има какво да се скубе от него. По добре не го карай за ежедневка. От горчив опит казвам :D...
Преди месец време на Кауфланд Ст. Град видях един такъв бежав. Имаше детско столче вътре. Стана ми малко гадно за чавето, че го возат в антика ама кво да прайш :D Виждал съм и уникат гаражна ВАЗ 2105 червена в столичен мол пак със столче и разхвърляни салфетки отзад и играчки. Та за този от Кауфланд: пичагата дойде и като запали от четвърт почти не се чуваше мотора. След като даде газ тогава се чу нещо. Сигурно видя, че го зяпам и мазно съм се подпрял на Москвича ми и го резна на правата :D Доста добре се набра. И те така.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 84
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Стаменов » 17 дек 2016 19:37

Е, на 1.3-ката двигателя все пак е един от базовите на Голф 2 / Джета, тоест за него не би трябвало да има проблем. Отделно, че и магазини с части и за Вартбург и Трабант все още има.
То за двутактовите все още намираме по нещо, та камо ли за тия. Друг е въпросът, че още навремето по магазините частите по купето за 1.3-ката бяха в пъти по-скъпи от тези за 353. Но сега пък по обяви в интернета четиритактовите са болшинство и не е проблем да се намери нещо и на добри пари.

Nicko
Мнения: 48
Регистриран: 13 ноември 2016
Репутация: 5
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Лада Гранта

Wartburg 1.3S - Nicko

Мнение от Nicko » 17 дек 2016 21:52

:D Двигателя го има и на Поло-1 ,имам един за части който е с инжекцион виждал съм и моноинжекция карбураторен вече е ясно че има. Двигателя на 1.3 обаче е различен от този на Фолксваген , макар че частите им са взаимозаменяеми имат разлика в коляновите и разпределителните валове, като само коляновите не могат да се разменят . А както по-нагоре бях писал части има, но некачествени,това което най- много се чупи отдавна го няма , да не говорим за прочутата водна помпа на 353 там вече ... :D А това което се предлага в сайтовете за търговия е недостатъчно понеже са части които не дефектират често и ги има , а тези от колите на части в повечето случаи рядко има добре запазени от често повреждащите се детайли. Както и един колега по-нагоре ме посъветва да не го карам за ежедневка , аз не го и карам така че ще се запази надявам се дълго. По принцип си е гаражен и го раздвижвам от време на време. За съжаление наистина малко останаха соц.колите, поддръжката им по-трудна но пък е удоволствие да ги притежаваме. За съжаление има и такива хора които ги унищожават но ... решението си е тяхно, както и автомобилите им.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта