Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Москвич 407 Turbo - mzeto

Теми за другите ни автомобили
onzi
Мнения: 55
Регистриран: 19 декември 2009
Репутация: 6
Местоположение: софия

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от onzi » 06 юни 2012 09:36

Евала за това което си направил.Брово :cheers: .Много без аварийни километри и по малко ремонти.

Добромир
Мнения: 114
Регистриран: 29 ноември 2009
Репутация: 3
Местоположение: Плевен

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от Добромир » 06 юни 2012 18:57

Браво,ЕВАЛА!!!Невероятно,с удоволствие бих си закарал Интегралето при теб - на майстор,и аз - като клиент...Евала,свалям шапка за ентусиазма и иновационното мислене - поздравления!

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 583
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 67
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 09 юни 2012 01:19

Благодаря за добрите думи и за помощта, която предлагате :) Като реша да правя нещо в тази област ще се обаждам :)
Ето една снимка от деня преди събора-сложих с крайно гърне то по скоро е резонатор. Вече съм на Ф60 от турбината до отзад, с двата резонатора звука е много готин-хем тихо да не ми гръмва главата хем турбината се чува отчетливо :)
Изображение
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 583
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 67
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 17 юли 2012 00:00

Изображение
Изображение
Изображение
Мазда 626 Mark 4 мисля се води. Заден диск е това, 260мм Единственото което трябва да се преправи по него-централният отвор да бъде разстърган на 75мм, защото сега е 72мм и не може да легне на полувала. Ръчната спирачка е на апарата, не е отделна като на бмв например. Обещали са ми апарати от Ford Probe, при първа възможност ще ида да видя за какво става въпрос :) Междувременно обаче си сложих едни огледалца :)
Изображение
Изображение
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от Лада-2104 » 17 юли 2012 11:55

Мой тия кръкчета на предната решетка не са ли за някакви халогени или са си декоративни ?

Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1228
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 10
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от white_shark » 17 юли 2012 16:37

Това са пътепоказателите (hiro) (hiro) (hiro)

Потребителски аватар
Лада-2104
Мнения: 1711
Регистриран: 14 април 2008
Репутация: 14
Местоположение: София
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от Лада-2104 » 17 юли 2012 17:29

Ауу :oops:

Я дай малко видео да видиме зверо. Това си е баси атракцията :twisted:

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 583
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 67
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 22 юли 2012 23:37

Днес вземах апарати... От от Ford Probe 2.2 turbo са. Ръчната е на тях, вземах ги със накладки, жила, маркучи всичко. Сега трябва да се мислят планки. Вчера пък му закачих най-накрая широколентова ламбда сонда- при стехиометрична смес за пропан бутан 15,5:1 моята е 10,5:1 това при 0,65 бууст-демек яко богато. Пробвах да обеднявам-без особен успех. Имах си един проблем със пад на налягането при напълно отворени дросели, след като закачих сондата разбрах защо е така-сместа ми обеднява много стига до 15,5-16:1. Пробвах различни настройки на тройника и на изпарителя, но не постигнах ефект. Имам сега едни предположения за отстраняване на проблема ще видим :) До тогава обаче няма да го карам на пълна газ, само на половина и без това тогава върви най-много :D Почти същите резултати показа и един турбо самурай със същия сетъп с разликата, че той не обеднява при 100% отворен дросел :)
Ето снимки на апаратите:
Изображение
Изображение
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
MOTOMX
Мнения: 1074
Регистриран: 09 май 2008
Репутация: 0
Местоположение: Монтана

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от MOTOMX » 23 юли 2012 00:49

Имай в предвид, че тези бутала не се връщат със щангата ами със шестограм. : )

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 583
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 67
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 23 юли 2012 00:53

Дам.. наясно съм благодаря за съвета :cheers:
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост