Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Москвич 407 Turbo - mzeto

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
white_shark
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1227
Регистриран: 20 април 2008
Репутация: 7
Местоположение: Бургас
Автомобил: ВАЗ 21093

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от white_shark » 11 авг 2009 01:33

Ето долу снимка с 15ките на седмичко.Между другото не му седят зле ама странното беше,че хромираните гайки от моя се навиха на седмицата,а неговите не искаха на моите шпилки :) Иначе е истински хот род с тия джанти.И с тоя конусен филтър съска едно нервно.Много добър Москвич.Харесва ми много 8-)
http://koklev.snimka.bg/automobiles/klu ... 077516.big

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 581
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 65
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от mzeto » 10 яну 2010 00:05

Update!
Пускам една снимка първо, за да не се загуби интереса към написаното :D
Изображение
Мдааа точно така черепа остана без тумор. Днес с колега Москвичист от форума към 10.15 се захванахме с машината. Започнахме така
Махнахме първо капака. Той започна да обезкостява коша, а аз се гмурнах долу в маслата. Докато демонтирах кардана, кутията и другите там масляни историй той разкачи всички жила, маркучи, радиатора махна, кабелите разкачи-абе подготви мотора за напускането му от масляната дупка. След като беше готов за сваляне-източих маслото и нагласих лебедката, която беше любезно предотстъпена от познат. Вързахнме мотора за лебедката и го извадихме.Няколко ценни снимчици-момент от изваждането,висейки пред празното купе,празния кош,един Wallpaper. И така след кратката пауза следва не по-малко интересната част втора. Мотора(тумора) трябваше с нещо да се прекара до гаража в града, където ще се пипа по него. Какво по иделано нещо от ВАЗ с изгнил багажник и несветаща светлина за задна Дъното на багажника не съм снимал-всеки е виждал снимка на земята :D Наложи се да махнем капака, за да влезне тумора в преустроения багажник. Преустроен, защото се наложи направата на допълнително укрепено дъно, за да издържи агрегата. Пробно пускане в дупката. Натоварихме агрегата че даже и капака позатворихме.Малко сме понатоварени.
Вече сме в града. Пред гаража имам една ябълка та за нея закачихме мотора и по обратния път го изавдихме от багажника. Вече виси пред гаража. Ето го и вече стъпил на земята. Операцията приключи в 13.30. Целта, порадия която го извадих беше огромния теч на масло от всякъде. Поръчал съм да ми пратят гарнитури от Пловдив, че тука в наше село няма. Дали ще се размине само със смяна на гарнитури обаче незнам. Ще реша в движение. Скоростната кутия както се вижда и нея съм вземал. Тя освен че течеше ами бушечеше, виеше, хъркаше. Сега от набора кутий, които имам ще събера една читава. По нататък и по коша имам работа и по купето, но всяко нещо с времето си.
Ето и албума!
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 581
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 65
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от mzeto » 19 окт 2010 21:24

Като гледам отдавна не съм писал.... Ще карам на кратко ако някой нещо го заинтерисува да пита. След като отоворих мотора положението беше следното-6 счупени сегмента от 16, заминали биелни лагери... все хубави неща. Тъй като не намерих основни лагери за моя вал смених мотора с 408. Разликата е във основните шийки на к.вал. Затворих мотора с нов колянов вал, нови осн и биелни лагери, бутала, сегменти. Болка не го шлайфах тъй като износването беше минимално. Затворих го с хлабина между цил. и буталата под 0.1 не помня колко точно(повече от минималната и по малка от максималната защо така-по надолу ще се разбере), беше преди доста време. Вала и биелите ги полирах не ги олекотих тъй като нямах кинти а мотора ми трябваше. Това се отнася и за маховика. Главата мина шлайф 2.5мм степента ми в момента е 9.0:1 при заводска 7.0:1. Паснах всм. колектор към главата. В момента мотора е на 3000км след ремонта, след първите 1000км му сипах 15W50 масло. До около 2000км препушваше като го спъна на скорост, което е нормално за не слегнали сегменти.
http://media.snimka.bg/5576/017407667.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/5636/017526440.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/5903/018062158.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Мотора го сложих края на март някъде...
Ето целия албум:
http://snimka.bg/details/407-039-s-engi ... 0.16845243" onclick="window.open(this.href);return false;
Намерих си запазен бакелит около километража:
http://media.snimka.bg/6437/019129625.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Капак на жабката и пепелник сам си сделах:
http://media.snimka.bg/6604/019464363.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/6437/019129619.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Купих си CD, елипси за задна линия и едни говорителчета за предна
http://media.snimka.bg/6604/019464364.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 8920_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

След цяло лято каране поразработих мотора. Отдавна имах една мечта, която вече е реалност. 407 Турбо (hiro)
Началото на септември купих от тунинг.бг тоя щурец :)
http://media.snimka.bg/7365/020986008.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/7365/020986022.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Направих фланци и купих колена и тръба за изпускателен колектор:
http://media.snimka.bg/7365/020986037.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/7365/020986012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
След няколко часа работа се получи това:
http://media.snimka.bg/7365/020986053.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Дойде ред на downpipe-a След още няколко часа имах това:
http://media.snimka.bg/7365/020986059.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето готово за монтаж:
http://media.snimka.bg/7365/020986062.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Колектора мина челен шлайф, от вътре го изчистих отвън поошлайфах. Портовете ми в главата са 34мм изпускателния колектор след фланците е 38мм. Не е много хубаво така ама ще го оправя с другата глава ако се наканя да я почна разбира се. Генерацията след турбото върви на ф60.
Почти сглобено:
http://media.snimka.bg/7365/020986074.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Няколко снимки на мазането на турбото:
http://media.snimka.bg/7365/020986090.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.snimka.bg/7365/020986095.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Както се вижда използвам газаджийска тръбичка, буренца, холендърчета.
Вече готово:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3300_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 3226_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Монтирах си механичен уред за налягането на маслото,буустметър:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 9864_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Срещу 6лв се сдобих с cooler от Фиат крома:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2349_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Още обаче не съм го монтирал. Това ще стане най-вероятно по към пролетта :)
Ето албума със снимките:)
http://snimka.bg/tuning/407t.540521" onclick="window.open(this.href);return false;
Преправих си изпарителя, таз събота го донасторих тръгна много прилично. Налягането на маслото не пада по 2атм на загрял мотор на св.ход, няма пушеци от турбината. Карам го на 0.5bar-a като сложа кулера ще се наложи да го вдигна малко обаче. Тази неделя ще се кача на гонките в Габрово да замеря какво съм направил :) Разлика има стабилна. Ако някой има питания-ще отговарям.
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1531
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от tojaga » 19 окт 2010 21:39

Нямам думи! Успех! Един въпрос само - какъв е карбуратора?

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 581
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 65
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от mzeto » 19 окт 2010 21:48

Дааз 2105 с уволнен вакуум (victory)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
FSO
Мнения: 54
Регистриран: 14 декември 2008
Репутация: -1
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от FSO » 20 окт 2010 17:25

А газта каде си я ложил на фхоада на турбината или пак на карба. И ако е накарба не се ли получава задържане на газзта когато надува?

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 581
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 65
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от mzeto » 20 окт 2010 17:29

Газта си я подавам със щуцери над дроселите. Нищо не задържа-намачквам газта и тръгва. Налага се преправяне на изпарителя обаче-подавам налягане от турбото на голямата и на малката мембрана
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Потребителски аватар
FunGuS
Мнения: 20
Регистриран: 16 октомври 2008
Репутация: 0

Re: Москвич 407 - mzeto

Мнение от FunGuS » 21 окт 2010 18:55

Евала за Москето (victory) :123:

Потребителски аватар
Adrian
Мнения: 155
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 0

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от Adrian » 21 окт 2010 20:17

Чудно как ли върви сега, иначе тромавият двигател 408 :roll:

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 581
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 65
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Re: Москвич 407 Turbo - mzeto

Мнение от mzeto » 01 ное 2010 00:57

Срещу 15 кинта се сдобих с фабричния Blow Off на Ford Probe.
Изображение
Както беше с тръбата към него само го монтирах
Изображение
Ето и една дръпка с 2140 на бензин, аз съм на газ естествено. Тука карам на 0.4 бууст не както на 0.5, защото от някъде изпускаше. Дали от клапана или от връзките утре ще разбера (victory)
https://www.vbox7.com/play:a69d54a2
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост