Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Голф 2 - Пламен С. Петров

Теми за другите ни автомобили
Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от BaiLamarin » 08 авг 2009 20:46

Пламене, не си играй с регулатора на помпата! Ако е махната пломбата /а сигурно е/ по- добре го намали! Той предпазва мотора от достигане на прекалено високи обороти! За дизела това е пагубно!
Последна промяна от BaiLamarin на 09 авг 2009 09:46, променено общо 1 път.
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
Пламен С. Петров
Мнения: 46
Регистриран: 31 юли 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Пламен С. Петров » 08 авг 2009 22:03

Не съм бутал озбощо помпата.Просто казвах че ако се увеличи тогва би трябвало да бяга малко повечеко. :cheers: Спрямо други голф 2 дизели тоя изобщо не пуши. (focus)

Потребителски аватар
to6o-2101
Мнения: 1087
Регистриран: 25 март 2008
Репутация: 0
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от to6o-2101 » 08 авг 2009 23:15

Абе хора спрете вече с това "вдигнах 120 или 160". Това не е критерий по който да се съди за мощността на една кола нито за нейното КПД или за каквото и да е било. Ще ти дам пример със старата си кочина на която сложих кутиите. 800об на двигателя 90 км/ч от тука си прави извода за 1600об и така до 4-5 000 а двигателя беше 1200 с 2 криви изпускателни клапана. Можеш лесно да си направиш извода, че 2 цилиндъра почти не са работили а мога да вдигна повече от твоя голф и от много други машини. Моята кола е свръх щото вдигам еди колко-си ми и аз го вдигам ама като няма върху кого да го използвам файда няма и цяла нощ да го вдигам. (hiro) Една кола можеш да я сравниш само на ускорение. Няма ли ускорение все едно нямаш нищо. Може и 1000 да вдигаш ама щом не можеш като натиснеш и да изпревариш веднага не ми говори, че колата ти е най-голямата бИгачка. Но в крайна сметка не е важно колко коня има колата, важно е колко е глупаво магарето което я управлява.

ПП. Поста ми не важи само за теб а и за 90% от хората които ще го прочетат останалите 10% са го разбрали отдавна.

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 100
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Живков » 09 авг 2009 00:05

Буталото.
Кекеке. Единичката бензинова 1600, можеш само да я гониш с Лада 1600. На светлинни години разстояние... зад нея. По ускорение, също. За разход на гориво и масло, пак си назад. А, не напред си - с маслото.

Потребителски аватар
BaiLamarin
Мнения: 3940
Регистриран: 25 юли 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от BaiLamarin » 09 авг 2009 09:52

О Тодоре не споменавай единичката! За нея респект! След костенурката това е втората "революция" на ФВ при евтините коли! Но спря до там... Значи тя е много лека и дори с 1.6д върви повече! А въпросния винт на помпата /намира се от страни/ променя настройките на всережимния регулатор. Не напразно има пломба фабрично там. Относно до пушенето- при дизела зависи от доста неща, да не натоварваме форума тука. Пак ти повтарям- ако искаш да я покараш по-дълго време не я юркай тази кола. Особено пък с незагрял двигател. Относно насаждането на мотори- по-тежки ис друго управление- доста е трудоемко, забрави за това освен ако нямаш излишни пари, време нерви и здрави ръце. Ако нямаш условия и инструменти парите стават още повече. :)
Мненията са като задниците всички ги имаме ,но не ги показваме. :whistle:Преди да се мъчите с тюнинг и да гледате клипчета теория на ДВС си припомнете това:http://www1.znam.bg/zmonres/edu/himia%2 ... text6.html :cheers:

Потребителски аватар
IvO
Мнения: 1762
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 3
Местоположение: Русе

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от IvO » 07 май 2010 21:50

Какво стана с тоя гоУф?

Потребителски аватар
Пламен С. Петров
Мнения: 46
Регистриран: 31 юли 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Пламен С. Петров » 07 май 2010 22:17

Ако през 2012 не умрем ще напиша всичко, което съм правил :D

Потребителски аватар
Mr.Lemon
Мнения: 715
Регистриран: 15 март 2009
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Mr.Lemon » 07 май 2010 22:21

(hiro) (hiro) (hiro) (hiro) (hiro) (hiro) (tease) :cheers: :cheers: (victory)
Изобр111.jpg
Ето това го съживяваме :П (hiro)

Потребителски аватар
Пламен С. Петров
Мнения: 46
Регистриран: 31 юли 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Пламен С. Петров » 07 май 2010 22:59

136 или 139 е :D

Айде да попиша малко за колата че темата паяците я ядоха.Значи колата сега излгежда така с изключение на "спортното гърне:, което го свалих и продадох след като се пробваха да ми го карадат и ми откраднаха сенника от 5-тата врата и е без задните калобрани и лепенките Голф на вратите ги маханх.Скоро ще кача и актуални снимки, само малко да я поумия :D

Изображение
Изображение

В близкото объдеще се очакват:
-да се изправи и пребоядиса тавана, че зимата се счупи едно дърво и клоните право върху тавана(не е сериозно угънат но има нужда от изправяне)
-трябва да си сложа дисковите спирачки отзад, които взех мисля че януари месец, боядисал съм апаратите и главините, но трябват само да се сменят гумичките на апаратите и ги слагам
-предния джам бе пускант от тия клони, за които говорих по-горе и той трябва да се смени
-в скоро време джантите ше станат бели
-трябва да си купя стъбилизирваща щанга, която се слага отпред на носачите
-да си сложа пак същото сенниче, като старото на 5-тата врата

Общо взето имам доста работа и се надявам това лято да свъра всичко това.

Потребителски аватар
Пламен С. Петров
Мнения: 46
Регистриран: 31 юли 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: Голф 2 - Пламен С. Петров

Мнение от Пламен С. Петров » 08 май 2010 19:03

Снощи забравих да напиша че сменяхме феродовия диск на съединитела, аксиалния лагер, всички семерини по скоростната кутия и те са сменени, четктие заедно с четкодържача на стартера и те са вече нови, скъсих си скоростния лост с 3 см и това общо взето. :cheers:

Между другото преди 2 месеца пробвах едни 15ки как ще седят, ама ги сложих само отпред, че ме домързя и задните да свалям.Джантите са имитация на Момо мисля 7J, карах с тях само около час и после ги върнах.МЕжду другото се продават.

Изображение
Изображение

Заключена

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост