Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6848
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Денис И. » 25 юни 2018 09:56

  1. Какво ви хареса?
  2. Какво не ви хареса?
  3. Какво можем да подобрим следващия събор?
Давайте, вие сте! Моля ви, за да има полза от цялата работа отговорете на трите въпроса по ред.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5536
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от LADA-2107 » 25 юни 2018 10:31

1. Какво ми хареса - почти всичко. Лично аз прекарах добре. Нещо конкретно не мога да посоча.

2. Какво не ми хареса - оценяването на състезанието "майсторско управление". Според правилата ако караш като бесен по трасето и го минеш за 20 секунди, въпреки, че си бутнал пет конуса, като ти се сметнат наказателните точки пак ще имаш по-добро време от човек който кара нормално и не е бутнал нито един конус. Това което каза Радо, че конуса трябва да падне за да се брои за бутнат също не мисля, че е добре. Да докоснеш конус това е все едно да се отъркаш по колата на някого в реалния живот. Другото което е - двете паркирания. Трябва да има човек на всяко едно, който да следи дали колата е правилно паркирана. При първото паркиране - все едно паркираш колата си до тротоара между другите коли. В реалния живот ако я оставиш на да стърчи един метър от другите - лек автомобил може и да те заобиколи, но камион или автобус няма да може. Същото е и с гаража. Като прибираш колата не я оставяш плътно в дясно, плътно в ляво или половината отвън.

Условията трябва да са равни за всички. Все пак затова е майсторско управление трябва да се следи всичко да е прецизно изпълнено.

Аз ако определям правилата за повече от два - три бутнати или докоснати конуса участника отпада. За неправилно паркиране пак отпада. Иначе не виждам смисъл да участвам. Аз се стремя да изпълня "упражненията" правилно, някакъв минава колкото д се каже, че е минал и взема награда.

Знам, че сега някой ще каже: "Ама това е само игра, какво се впрягаш?". Впрягам се, защото остава усещане за несправедливост и неравенство, а мен такива неща ме дразнят.

Бавното обслужване в заведението също бе неприятно. Знам, че не зависи от вас.

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1103
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 24
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Viper » 25 юни 2018 16:08

Мен понеже ми беше сефте събора, всичко ми хареса, общо взето от Русе си носихме и скари, бири и квото се.
Нямаше от какво да се оплача.
Относно майсторското шофиране, не съм съгласен със Сашо, верно, трябва конусите да се пазят, ама това е състезание, ако пистата се спази и времето е достатъчно добро въпреки наказанията, защо да не спечели човек. Аз не участвах и не слушах много де, но имаше ли наказание за бутнати конуси?
Станахме свидетели на леко каране и половинта конуси пак бяха бутнати.

ПП. Имам идея за другата година, да се организираме и да направим скарата и бирата по-масови, нареждаме колите и почваме цър-пър.
Тая година взех малката скара, догодина ще направя една от газова бутилка :D
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5536
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от LADA-2107 » 25 юни 2018 23:20

Вайпър, не знам кое наричаш писта. Може би трасето с конусите. Според мен майсторското управление затова се нарича майсторско, защото трябва да се покаже майсторлък - точност, прецизност, добро познаване на габаритите на автомобила. Все пак идеята не е да прелетиш през трасето стараейки се да отнесеш колкото може повече конуси. А за паркиранията, както написах и по-горе трябва да се правят така, сякаш е ситуация от реалния живот.

Аз лично карах майсторско на последния събор в Сливен преди доста години и от тогава не бях карал. Миналата година и тази реших да се включа, но като имам предвид несправедливото според мен оценяване се чувствам силно демотивиран да участвам другата година. Смятм, че човек като мен който се стреми да изпълни всичко правилно и прецизно няма никакъв шанс пред някой който преминава през трасето и прави упражненията колкото да се каже, че са направени. Не съм за една ламаринена купа, просто несправедливостите ме дразнят.

Знам, че сега някой ще каже: "Защо си даваш зор, това е само игра?" Точно защото е игра трябва да има еднакви правила и критерии за всички.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Frysco » 26 юни 2018 10:15

Съдиияяята, съдияяята... Сашо, що не пробва да минеш като бесен и да бутнеш пет конуса? Макар че, за да съкратиш така че да паднеш на 20 секунди, щяха да отлетят доста повече конуси, те затова бяха 50 броя и приличаше на "не се сърди човече". По 2 секунди на конус, ти гарантирам че накрая щеше да лепнеш половин минута само от конусите...
Замисъла ми беше точно такъв, че като ти е очертано трасето и от вътрешната и от външната страна, няма как да изхитриш да минеш нечисто и с наказанието да излезеш с най-бързо време. От моя гледна точка се получи много добре, щото първите места ги заеха точно тези които бяха и бързи и точни едновременно.
Бях поискал назаем и конусите на Москвич клуба, още 25 броя. Със 75 конуса щеше да е още по страшно, но уви, станало объркване и не ги бяхме взели.
Ще помисля за догодина, да намерим и известно количество високи конуси, че сега елементите гараж се изпълняват наизуст.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5536
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от LADA-2107 » 26 юни 2018 12:32

Именно за "елементите гараж" пиша, не толкова за другите. Трябва да се очертае един правоъгълник на ум или на яве между четирите крайни конуса и ако колата е в този правоъгълник упражнението да се смята за изпълнено, а ако не е - упражнението не е изпълнено. Следователно или паркираш втори път (което ще ти отнеме време) или ти се отнемат директно 10 секунди примерно и продължаваш напред - всеки сам да реши кое му е по-изгодно. Тоест на всеки гараж да има човек който следи дали колата е вътре или не.

Преди години в Слевен състезанията ми харесваха повече. Не знам точно защо така се получава.

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1103
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 24
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Viper » 26 юни 2018 12:39

Между другото, ако наказанието за конус се дигне на 5 секунди, ще гледат да внимават повече и никой няма да минава напряко, в смисъл такъв, по-балансирано ще стане. Участвал съм в състезания за майсторско и преди, беше доста интересно, дори в единия формат имаше състезание "на лед" - дигаха задните гуми (на предноприводен автомобил) на стойки с колелца и гледай какво шоу е за каране, може да го направим с някоя самарица догодина :D
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Frysco » 26 юни 2018 13:48

Ако сложим предните гуми на някоя Класика на пияни колелца, ще е още по-интересно.
А аз като търсих маршали за гаражите, що не намерих?

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1103
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 24
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Viper » 26 юни 2018 14:50

Много неуправляемо ще стане на предните колела на класиката, защото губиш способността да завива тотално, а при предноприводна с вдигната задница става много забавно, защото винаги завива, но не знаеш на къде, а ако е на павета на класиката тотално ще потроши колелцата на стойките. Ама ако някой си жертва самарата за общото благо на играта... може да стане голям смях.
Не мога да намеря за жалост видео от такъво нещо, ама съм го изпитал и от вътре, ако колата пък е с АБС и серво, тотално губиш представа на къде отиваш и какво става, както си караш и изведнъж си гледаш как задницата ти те изпреварва, защото като чукнеш спирачка, предните спират, ама задните са "лед". Става и много яко за дрифт.
Аз бих се навил да съм маршал на гаража, ама никой не ме пита :D
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Crazzy_Lada
Официален фотограф на ЛКБ
Мнения: 371
Регистриран: 30 декември 2011
Репутация: 43
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21051
Контакти:

Отзиви и обратна връзка от Събор 2018

Мнение от Crazzy_Lada » 26 юни 2018 17:28

Събора се получи хубав и весел. Единствения проблем е Дряново като място и липсата на писта, това е моето мнение!
Лудите нямат спирачки!

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост