Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Пътешествия и хобита с Лада

Обсъждане на срещите между членовете и феновете на клуба.
Потребителски аватар
jujoracing
Мнения: 664
Регистриран: 16 февруари 2008
Репутация: 0
Местоположение: Шумен

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от jujoracing » 25 апр 2009 15:44

Как няма да е слабо, като всички язовири са опасани в мрежи! :evil:

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от Живков » 28 апр 2009 22:57

Кофти. И моя любимия са го завардили, нещо. Ама, аз заобиколих отзад, пред един кър, през едни чукари, през една ливада, а-в гората и хоп-долу на пясъка. :mrgreen:

Потребителски аватар
Dragan_Trial
Мнения: 1198
Регистриран: 08 март 2008
Репутация: 3
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от Dragan_Trial » 17 май 2009 21:01

Ладата е счупена, затова не отидох с нея!
Букурещ е изключително красив град, доста по-напред от нашата столица! От София до Букурещ са под 400км (един пълен резервоар ми стигна за отиване и връщане и въртене из букурещките задръствания), разходите на границата са около 30 лева в двете посоки. Седмичната румънска винетка е 6 лева.
За тези, които вече са били там, трябва да ви кажа, че града много се е променил, и то в положителна насока - разгледайте снимките! Абе просто повече може да се сравни с Виена, откокото със София! :)

Потребителски аватар
The source code
Мнения: 386
Регистриран: 20 май 2009
Репутация: 3

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от The source code » 27 май 2009 10:45

Не си успял да снимаш нито една LADA в Букурещ :)) Поне си успял на Волга :))

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6626
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от Денис И. » 27 май 2009 21:06

Това е от Кирил:
http://frognews.bg/news_12346/%D0%9E%D1 ... %B5%D1%81/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

paffka
Мнения: 20
Регистриран: 24 ноември 2008
Репутация: 0

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от paffka » 28 май 2009 22:29

Искам и аз да се намеся тук с няколко снимки от язовир Доспат. Родопите са едно вълшебно място с което трудно се разделя човек когато стане време да си ходи. Ладата е покорявала дупките там много пъти а те хич не са малко.

А що се отнася до риболов специално за Доспат, през лятото бреговете му са наистина заляти от рибари. Наистина има много риба и особено рано сутрин и привечер а и когато стане някоя "авария" с пъстървовите садки. Много хора навлизат с лодки и се връщат с големи усмивки. Лично аз гоня на плувка каракудата която се върти на големи пасажи там където дъното е с растителност. Обажда се много солидно и в точно определено време. Емоцията е невероятна когато вадиш в кепа мазни, златисти, и гърбави плочки всяка по-едра от предишната.

Освен риболова има много занимания които предлага региона и от които малцина се възползват. Аз лично съм маниак по гъбите а точно там са в изобилие.

Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3610
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 75
Местоположение: Царево

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от kiril_bulgaria » 29 юни 2009 15:56

Малко закъсняла хронология на последната седмица:

Oтец Стоян отново се показа като майстор и обра точките. Утре сме за риба, с един почиващ всяко лято в хотелчето. Ще отидем за попчета, като отец Стоян ни каза и мястото, Сън няма да ме лови тази вечер! Боже, помагай, не само на Стоян!
Внучето, гледащо с възхищение дядо си докато чисти рибите:
P6280086-1.JPG
Последна промяна от kiril_bulgaria на 17 фев 2010 13:56, променено общо 1 път.

danchy_2101
Мнения: 745
Регистриран: 05 февруари 2009
Репутация: 0
Контакти:

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от danchy_2101 » 02 юли 2009 12:52

Може ли да помоля колегата "kiril_bulgaria" да даде адреса на риба форума. :cheers:

Потребителски аватар
kiril_bulgaria
Член на Лада Клуб България
Мнения: 3610
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 75
Местоположение: Царево

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от kiril_bulgaria » 03 юли 2009 06:09

nariba
http://forum.nariba.com/index.php?sid=d ... 28a62bef20" onclick="window.open(this.href);return false;

fishing-mania
http://forum.fishing-mania.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

:cheers:

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6626
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 103
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

Re: Пътешествия и хобита с Лада

Мнение от Денис И. » 21 юли 2009 22:00

Пътепис: От София до Киев и обратно

Изображение

Пътуването ни започва в 01:30 на 15.07.2009 година. Натоварихме колата с багаж, храна и вода за из път и тръгнахме. Тъй като седмица преди това бях сложил по-широки гуми и джанти, а отзад даже и с 15 мм фланци имах опасения, че при много натоварена кола гумите ще опират в калниците. За жалост - точно така стана. При по-голяма неравност по пътя гумите опираха и външния борд се търкаше в подкалника, като на 50 км от София вече и двата подкалника бяха изтъркани и скъсани по вътрешния ръб. Решихме да рискуваме и да не се връщаме, като просто намалихме скоростта. Въпреки всичко гумите опираха при по-големи неравности.
До Русе всичко беше нормално, такса мост 12 лв., румънска седмична винетка 12,65 леи (не знам колко лева са това, но са около 5-6 лв.). Много се стресирах, защото първите 5-6 километра от Румъния бяха като швейцарско сирене - дупки, цепнатини, неравности, минава се през едно погранично селце и т.н. След като се влее пътя в магистралата всичко си идва на мястото. Пътят е много хубав, и като цяло главните пътища на Румъния са поддържани, освен околовръстното на Букурещ. То е двулентово, по една лента във всяка посока и има огромни коловози и в двете посоки. Изпреварването е невъзможно. Няма светофари на кръстовищата и често липсват знаци за предимство. Пътищата също са пресечени от кръгови, в които с предимство е този, който се движи вътре в него. Представете си следната ситуация - караш си със 130 км/ч и изведнъж пред теб има кръгово без предимство, по средата на кръговото е излят бетон и е пръснат с червена и бяла боя. Объркващо е много.
Културата на шофиране бих казал, че е близка до тази на българина с тенденция за малко по-толерантно шофиране. По-магистралата, където разрешената скорост е 130 км/ч хората с гъзарски коли без проблем си перкат с 200 км/ч. С една дума ограниченията не се спазват много. Мигачи се пускат при всяко престрояване, благодарят с пускане на аварийни ако ги пуснеш да минат пред теб и т.н.
Маршрута в Румъния беше: Русе -> Bucuresti -> Urziceni -> Buzau -> Focsani -> Risesti
Проблеми на границата нямаше, нито България -> Румъния, нито Румъния -> Молдова.
В Румъния ни искаха само личните карти, не питаха даже къде отиваме или какво превозваме.
В Молдова, само отвориха багажника, питаха какво имаме в него и ни пуснаха. Плаща се 5 евро на границата за ползване на пътищата. Пътя от границата до Кишинев е супер, след това вече е лош, поне в тази посока, в която ние отидохме. Никъде по картата не се споменаваше, че на източната граница на Молдова е Приднестровската Молдавска Република (независима република, непризната от никой). Та пресичаме река Днестр и на моста ни посрещат бетонени ограждения, бодлива тел, войници с АК47 и бронетранспортьори.
Попълваме едни документи за целта на визитата и т.н. и тъй като нямат право да слагат печат в паспортите, защото фактически не съществуват като държава, слагат печат на едно малко листче, което естествено никой не каза на майка ми за какво служи и тя естествено го загуби. Пак платихме 5 евро за транзит на колата и тръгнахме да излизаме от Молдова. Пътят имах чувството, че не е пипан от края на войната - дупки, цепнатини, между които растеше трева и т.н. средна скорост до границата 50-60 км/ч.
Стигаме границата вече почти по тъмно и хоп ... къде е листчето ... разправии за 30 минути, и после реших да видя дали лошия чичко ще замени това листче за едно зелено листче с цифрата 10 на него. Реши да ни пусне ... толкова ли беше сложно, иначе трябваше да се връщаме по същия път назад за да взимаме ново листче. Пуста бюрокрация.
Украинската граница я минахме лесно, познато упражнение - попълване на формулярче, няма такси тоя път, отваряне на багажника, без претърсване и лек път. Следващите 90 км. -> ужас ... дупки, цепнатини, през 10 метра спящи полицаи (не знам дали нарочно са сложени или просто асфалта се е нагънал така). Средна скорост 30-40 км/ч, мах. 60 км/ч.
След 3 часа през ада стигнахме до магистралата Одеса - Киев. Тя е много добре направена. Широка, с хубав асфалт и 110 км/ч ограничение. До Киев оставаха 430 км., а вече беше тъмно.
Пристигнахме към 3-4 сутринта.
Общо около 26 часа път и 1270 изминати километра.
Най-скъпият бензин беше около $1 за литър :)

Изображение

Към София

Пътят обратно:
Решихме да не минаваме през същия път за сметка на по-дълъг, но по думите на всички, които питахме по-хубав път.
Маршрута беше: Киев -> Одеса -> Giurgiulesti -> Galati -> Bucuresti -> Ruse - Sofia
От Киев до Одеса, както вече споменах пътят беше перфектен. Ограничението 110 км/ч. Полицаите бяха с модерни радари-пистолет, но ние си карахме с ограничението, даже не съм слагал радар детектора. Повъртяхме се в Одеса, не ни хареса града и си тръгнахме по пътя. Бяхме тръгнали към Reni, но няколко километра преди това ни казаха, че това е вътрешна граница и чужденци не могат да минават през нея. Обратно 10 км назад за да хванем правилното отклонение към Giurgiulesti. Пътят - отново гаден. Жестоката реалност на пост-социалистическите страни се открива напълно.
Със сетни сили стигнахме до Румъния. Никакви проблеми на нито една граница по обратния път, обнадеждаващо за контрабанда на резервни части :)
Което ми напомня, че в Киев руските коли са по-малко от София. И повечето са нови - Калина, Приора и 110. Обадих се в един тунинг магазин за да купя разпределителен вал и се оказа, че вкарват само по поръчка и се чака много.
В Румъния още на първата права имаше полицаи, спряха молдовската кола отпред, барабар с мен. Провериха ми винетката и ни пуснаха, а молдовската я задържаха за проверка.
Румънските пътища отново бяха перфектни с изключение на едно място, на което не беше означен ремонта и два пъти паднах в едни дупки, за щастие без поражения.
Такса Дунав мост - 6 евро и обратно в България.
Обратната дистанция въпреки 200 км. по-голямото разстояние я взехме за около 24 часа.

Общия километраж е 2700 км., като колата се държа перфектно и засега единствения видим damage е изстърганият борд на задните гуми и двата подкалника за смяна.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта