Спирачна помпа-Нов проблем

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Parakosov
Мнения: 88
Регистриран: 04 март 2014
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Audi A7

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от Parakosov » 19 апр 2017 20:51

Не знам от къде и как да започна с проблема.Преди няколко месеца сменях маслото и какво да видя,течността в казанчето паднала на почти на нула.Беше протекла помпата между буфера и самата помпа.Налягах течност и пробвах колата си спираше добре.Вкарах е в бокса,всичко беше сменено:педни дикове,накладки,задни барабани,челюстите и самата помпа.След 7000км,пак същия проблем с помпата.Купих нова помпа уж по-добра сложих е,обезвъздушаване и след 500км пак същия номер.Надявам се да не съм прав,но май попаднах в МОРЕ ОТ МЕНТАЦИ.Всичко го правя както трябва да бъде,но помпата се мачка за нула време.Колата не се товари по половин тон,обикновено само аз се возя в нея.И реших да пусна темата тук,с надежди някой да сподели мнение.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 4965
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 188
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от LADA-2107 » 19 апр 2017 23:49

Колкото и да е фалшива помпата, не е нормално да протича толкова бързо. Каква спирачна течност ползваш? Ако е някаква евтина с неизвестна марка и произход може да е агресивна и да ти разяжда гумичките.

Parakosov
Мнения: 88
Регистриран: 04 март 2014
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Audi A7

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от Parakosov » 20 апр 2017 10:47

Спирачната течнос е АТЕ 1л метална опаковка.Преди няколко години направих смяна на спирачната течност на колата с такъв вид ДОТ4.Никога до сега съм нямал проблеми със спирачките. :( .
Не знам какво вече да направя с помпата.Пак ще купя руска и така.Малко допълнение към темата за качеството на руските части.Преди 2 години и около 40 000км беше сменен стартера с чисто нов.Днес се качвам в колата да е преместя в дъното на гаража да ними пречи и при паленето стартера зави на умряло,маий бендикса замина.Нямам думи.

Потребителски аватар
toneto66
Мнения: 98
Регистриран: 29 януари 2009
Репутация: 1
Местоположение: Димитровград
Автомобил: ВАЗ 21101
Контакти:

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от toneto66 » 20 апр 2017 11:22

Какво да ти кажи човек, гледай да купуваш части от добри вносители. BHV Ltd. - Оналайн магазин или www.avtochasti-lada.bg ,НАР .

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 4965
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 188
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от LADA-2107 » 20 апр 2017 13:09

Колега, ако ти се занимава разглоби протеклите спирачни помпи и виж как е положението вътре. Повърхността по която се трият гумичките дали е огледално гладка или има язви?

Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 89
Регистриран: 16 август 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 21061
Контакти:

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от DEYAN IYI » 21 апр 2017 14:06

Ако те притеснява качеството на руските части, не без основание, пробвай нещо алтернативно. От доста време избягвам "родните", ако открия нещо западняшко, въпреки възможността и то да е от Китай.

Аз съм с Метели - помпа и задни цилиндърчета и за 4-5г. нямам оплаквания. Базалт преди години ги водеха надеждни, както продавачите, така и по руските форуми, но в последствие нещо се влошило качеството според братушките.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 329
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 54
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от m_g » 21 апр 2017 18:01

Изпробвай фабрична помпа на ВАЗ Интерсервиз (от НАР или който там ги внася). Втори вариант е "италианска" или квато там има по-скъпа. Аз съм с италианска, за 3 години и 10000км никакви проблеми.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 63
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 13
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от Стаменов » 21 апр 2017 18:27

Не че откривам топлата вода, ама качеството на руско-китайските т.нар. части става за съжаление от зле на по-зле. Особенно с гумените детайли. Като прибавим и това, че масово работния цилиндър изглежда потресаващо, вместо да е идеално огледален, положението става...
Извънземни причини обаче няма, колкото и да ни се иска да вярваме - обикновено за да тече помпата, проблемът е в самата помпа.

Западняшките аналози не са кой знае колко по-добър вариант. Те също имат програмиран живот. Метели например, видях че колегата го споменава, е един евтин ширпотреб, правещ незнайно къде евтини аналози за всякакви коли, където често пъти оригиналът, ако още се произвежда, струва в пъти повече. Познайте що магазинерите го взимат, освен че от Евро 07 принципно само с това ги зареждат. Причината е една единствена. Оригиналното (Автоваз, Лада Имидж или както се води) също не е на нивото на което трябва да бъде.

Въобще златното правило е "Советское - значит лучшее". Само че на никой не му се занимава, особенно когато ладовите помпи са навсякъде за по 25-30 лв. Иначе от тия дето се продават по магазините става добър конструктор - рецептата е пристъргване до идеално огледало (е, ако излизат кратери очевидно няма да стане), напасване на гумички - задължително не от магазин, най-добре от човек дето сам си ги пече, има такива хора дето правят помпи и цилиндри по сервизите тук таме. Принципно гумичката като се стисне, трябва да е еластична и едновременно здрава, и най-важното - веднага да се изправя в начално положение, а не да остава на лека (или недотам лека) елипса.
В момента нямам Лада, но на Волгата преди няколко месеца така постъпих. Не че няма помпи за ГАЗ-53 по магазините (на 95% еднакви с волговата и взаимозаменяеми), не е и въпросът че струват бая повече от ладовата (най-малкото чугуна е поне три пъти повече). Често пъти съм и просто принуден да ремонтирам старото, не е като при Ладите, но дори когато не съм, пак го правя.

Parakosov
Мнения: 88
Регистриран: 04 март 2014
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Audi A7

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от Parakosov » 21 апр 2017 20:55

Ще поръчам помпа от софийската фирма и да видим.Днес свалих и новия стартер имаше такъв луфт на ротора,че все едно е на 500 000км,старият е в пъти по-добре.

Потребителски аватар
Живков
Мнения: 2064
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 99
Местоположение: Пловдив

Спирачна помпа-Нов проблем

Мнение от Живков » 04 май 2017 22:33

Мат`риала. Защо не му смените втулките с такива, каквито и както трябва да бъдат ? То, така май ще е по-добре да си отремонтирате оригиналния електродвигател. :roll: Изправяте колектора и докато се върти го минавате с моторно масло+водна шкурка. Нежно. Лагеруващата част на ротора е от хубав материал и по-често износва втулки. Те за това са втукли и са по-меки, за да се износват те. Купуваш втулките, изваряваш ги в моторно масло на водна баня, монтираш и райбероваш. Ако е здрав бендикса и включвателя/шалтера, с чиста съвест може да си го монтираш. Недейте изхвърля така с лека ръка оригинални части, защото в много случаи подлежат на ремонт, а след това службата им е достатъчно дълга.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост