Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 55
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 11 яну 2019 17:14

Здравейте,колеги .Както се подразбира проблема е ,че колата пали и при махане на смукача гасне.С нов дистрибутор и палец е,забелязах ,че на карбуратора липсва едно малко парче малко след входящия щтуцер от ляво,дали е възможно заради това да гасне?

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1541
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 53
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от tojaga » 11 яну 2019 22:32

Ако се обеднява сместта по някакъв начин, да ще гасне. Направи снимка на това което липсва.

еver20102
Мнения: 168
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от еver20102 » 13 яну 2019 15:34

Провери нивото на карбуратора , почисти горивните жигльори!

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 55
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 13 яну 2019 17:19

Проверих всичко, почистих жигльорите и накрая реших отново да погледна под дистрибуторната капачка и какво да видя чукчето с дупка вече :D

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2214
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от auto_forum » 13 яну 2019 19:02

Не е от това.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 55
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 13 яну 2019 20:41

Ами ще видим утре,одеве смених чукчето настроих центровката и сега само мъчи да запали ..

еver20102
Мнения: 168
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от еver20102 » 14 яну 2019 08:31

Не е от това! И пак се върти около карбуратора.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5341
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 233
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 14 яну 2019 14:01

Чакайте малко. Видяхте ли какво е писал човека. "при махане на смукача гасне". Дали той изобщо е запознат как се борави със смукача? Дали не си мисли, че веднага след като е заработил двигателя може да върне смукача до край?

1. Дърпаш смукача до край;
2. Въртиш на стартер и едновременно с това натискаш леко педала за газ;
3. След като двигателя заработи (обикновено на доста високи обороти) започваш леко да връщаш смукача, до момента в който оборотите са възможно най-ниски, но без двигателя да се тресе и да се мъчи да угасне, а да работи равномерно;
4. Изчакваш 1 минута на място, може и повече (особено ако времето е студено);
5. Потеглеш и едновременно с покачването на температурата на двигателя връщаш смукача.

Ако върнеш смукача до край веднага след запалване на двигателя, нормално е да загасне. Вероятно си разцентровал и запалването сега, щом изобщо не иска да запали.

Ако двигателя не е пален дълго време, преди да опиташ да го запалиш подкачваш бензин ръчно от бензиновата помпа. В противен случай трябва да въртиш дълго на стартер. Така тормозиш стартера и акумулатора.

Ако двигателя не е пален дълго време и карбуратора се е разсъхнал има вариант след запалване да угасне. Повтори опита за запалване и би трябвало да запали лесно.

Ако си въртял дълго време с дръпнат смукач и двигателя не е запалил, вероятно си го задвил. Върни смукача, натисни педала за газ до долу и върти на стартер за да го продухаш.

Времето е студено, а нашите автомобили са стари и нямат електроника която да внесе корекция в гориво - въздушната смес или момента на запалването. Затова е нужно тези операции да се извършват от човека.

При големи студове или ако карбуратора не е 100% изправен може да ти се наложи първите 1-2-5 минути да подаваш леко газ от педала докато "отвърне" температурата и се закрепи.

При всички положения една Лада трябва да може да запали лесно при ниски температури, все пак е правена в Русия (СССР). Аз дори паля директно на газ.

еver20102
Мнения: 168
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от еver20102 » 14 яну 2019 15:22

От писаното по-горе е видно , че пак се въртим около карбуратора...

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 55
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 14 яну 2019 18:13

Паля на пълен смукача,колата работи на високи обороти,почвам леко да връщам до нормални обороти и в този момент тя изгасвая, карбуратора е механичен,до преди 3 години си карах седмицата,но тя беше с вакумен карбуратор,жигулата седеше в гаража започнах да я карам от около преди 2 месеца,защото ми омръзна със съвременната кола,имам спомен че преди 15 години когато взех книжка сме сваляли карбуратора на жигулата и че той беше крив и слагахме 2гарнитури и силикон на леглото ,че да не смуче въздух оттам...жигулката си е в семейството от както е закупена..доста е поседяла ,за миналата година има само 47км навъртяни предполагам има общо...

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост