Серво управление на Класика

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 52
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 08 окт 2020 10:56

Здравейте, от известно време си мисля за серво управление на волана на моята 21011. Поразрових в интернет и във форума, но така и не намерих това което ме интересува...бих искал да споделите (тези които са го правили и/или имат) как става, от какви други марки коли рейка може да се вземе, какво ми е нужно и какво се преправя...изобщо всичко от-до.
Другия въпрос е става ли от друга Лада дето има заводски хидравлика на волана?
В таз тунинг се продава някаква система, но не е с рейка и малко няма общо с това което търся.
Знам, че е възможно защото съм виждал класики със серво.
Благодаря предварително! :cheers:

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1051
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 75
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от v_gelinski » 08 окт 2020 11:32

А защо държиш да е непременно с рейка? Иначе ето един вариант от Приора.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 52
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 08 окт 2020 13:14

Не държа да е с рейка, търся най-лесен вариант.
Иначе това го видях в таз тунинг, дали ще е достатъчно лек волана с това?

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1051
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 75
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от v_gelinski » 08 окт 2020 13:21

Щом е от Приора, която е по-тежка и е с предно, би трябвало да върши работа. Но не съм карал и нямам лични впечатления. Иначе ако ще слагаш, може да помислиш и за по-мощен алтернатор, ако си с Г221.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1472
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 97
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от plamil » 08 окт 2020 18:21

Друг вариант е да се вземе системата от инжекторна НИВА, напр. 21214. Монтажните отвори на секторната кутия са същите, помпата се закрепва лесно на мястото, трябва да се смени и ремъчната шайба на коляновия вал.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 428
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

Серво управление на Класика

Мнение от m_g » 12 окт 2020 12:02

И аз съм си го мислил това. Гледах, гледах из сайтовете и няма вариант без колата да изглежда правена в час по трудово. Освен електроусилвател за Приора има и някакви, правени специално за Класика. Все едно, имаш бръмчащ електромотор в краката... И влагаш една торба пари за някакви калпави съвременни руски изделия.
Качествени шарнири, накрайници, хебел, щанги, здрава кутия с масло в нея, добър реглаж и нешироки гуми и нещата се приключват. Караш стар автомобил, няма как.
В добавка, всякакви такива доработки са незаконни, включително монтаж на рейка от Голф и т.н.

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 52
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 16 окт 2020 08:52

Точно заради широките гуми търсех вариант за серво управление и това електромотора в краката и с доработките ме спира...

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 52
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 16 окт 2020 08:56

plamil написа:
08 окт 2020 18:21
Друг вариант е да се вземе системата от инжекторна НИВА, напр. 21214. Монтажните отвори на секторната кутия са същите, помпата се закрепва лесно на мястото, трябва да се смени и ремъчната шайба на коляновия вал.
Варианта ми е този, да търся от нива , със сигурност ще си е всичко на място и няма да има толкова “побългаряване”.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5761
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 271
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от LADA-2107 » 19 окт 2020 16:14

Карам Нива с хидравлика от време на време. Когато се качих в "джипката" и запалих двигателя за първи път, първото което ми направи впечатление е, че бутнах леко волана и той се завъртя без никакво усилие. Удоволствието е несравнимо.

Отговори

Върни се в “Класика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта