Дискове полски Фиат на Лада
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Дискове полски Фиат на Лада
Кажи му, преди да я ползва да я отвори и да намаже цилиндъра с нещо мазно, примерно тая грес за спирачни апарати... Като е сухо уплътнителното пръстенче вътре от помпичка става на тренажор за китката.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Дискове полски Фиат на Лада
Аз също не харесвам ефекта от тия помпи за смяна на спирачна течност. Най основното е че като се отвие щуцера там не е херметично и засмуква и въздух и не се вижда добре кога е преточено достатъчно.
Аз бях стигнал по далеч, направил съм си помпа само че за компресор, още по мързелива. Нищо не помпаш. За смукане става, имитация на това:
И затова в последно време експлоатирам детски труд по класическия начин.
Имам и електрическа помпа 12V за технически течности - масло, антифриз, бензин, нафта. Съвсем китайска, която разликата и с по марковите е главно качеството на изработка. Но за гаражния домашен майстор от дъжд на вятър е достатъчно за години употреба. Става за всичко но не и за точене на масло с тънката тръбичка, което не е "изгоряло" все още до нивото на вода почти.(Мноого мноооого е бавно) За антифриз е супер, помага много при някакъв ремонт където човек има за цел да не олее всичко наоколо и да източни донякъде само. Ползвам и евтина ръчна такава помпа когато това дето ще изсмуквам е наистина малко, но и за повече става удобно.
Аз бях стигнал по далеч, направил съм си помпа само че за компресор, още по мързелива. Нищо не помпаш. За смукане става, имитация на това:
И затова в последно време експлоатирам детски труд по класическия начин.
Имам и електрическа помпа 12V за технически течности - масло, антифриз, бензин, нафта. Съвсем китайска, която разликата и с по марковите е главно качеството на изработка. Но за гаражния домашен майстор от дъжд на вятър е достатъчно за години употреба. Става за всичко но не и за точене на масло с тънката тръбичка, което не е "изгоряло" все още до нивото на вода почти.(Мноого мноооого е бавно) За антифриз е супер, помага много при някакъв ремонт където човек има за цел да не олее всичко наоколо и да източни донякъде само. Ползвам и евтина ръчна такава помпа когато това дето ще изсмуквам е наистина малко, но и за повече става удобно.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Дискове полски Фиат на Лада
То честно казано няма какво толкова да се вглежда човек в тея мехурчета дето просмукват от резбата на щуцера. То като с няколко напомпвания събереш в мензурата на помпата 100-200 милилитра течност значи целта е изпълнена. Важното е да завиеш щуцера докато още има вакуум и тегли течност. За такава простичка система като ладовата е идеална вакуумната помпа. Виж, такива системи с надуване през казанчето пък на мене не ми харесват, щото класиката с нейното отделно казанче, маркучетата и пластмасовите щуцерчета на помпата - доста нежна работа е, за да се надува отгоре принудително...
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Дискове полски Фиат на Лада
Не си гледал добре, това е с вакуум, но принципа е като на бояджийски пистолет с долно казанче, или песъкоструй, или т.н инструменти. Вакуума се създава просто казано с увличане, и работи, много по лесно от ръчна помпа.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- Марто
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 933
- Регистриран: 31 март 2008
- Репутация: 45
- Местоположение: София
- Контакти:
Дискове полски Фиат на Лада
Налягането наистина потенциално е най-'опасно', но за сметка на това е най-ефективно и бързо. При наличие на компресор и излишна капачка за казанче (струва 2-3-4 лв), един автомобилен вентил за гума прекаран през нея (също подобни пари) се създава налягане 1-1.5 бар. Останалото е само отвиване на обезвъздушителите и следене на ниво на течността и налягане. Реално в заводски условия зареждането на системите става по този начин.
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything
- Frysco
- Зам. председател на ЛКБ
- Мнения: 4458
- Регистриран: 18 април 2008
- Репутация: 245
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 2105
- Контакти:
Дискове полски Фиат на Лада
Само капачката трябва да е за казанчето на съединителя
А за пистолета да, не съм гледал.
А за пистолета да, не съм гледал.
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2941
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
Дискове полски Фиат на Лада
Ето ви едно по ясно видео:
Вземеш да потърсиш 3-4 пъти за нещо такова и ютюб ти покаже още 100 такива видеа.Пак казвам - НЕ СЕ НАДУВА системата.
Вземеш да потърсиш 3-4 пъти за нещо такова и ютюб ти покаже още 100 такива видеа.Пак казвам - НЕ СЕ НАДУВА системата.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- Марто
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 933
- Регистриран: 31 март 2008
- Репутация: 45
- Местоположение: София
- Контакти:
Дискове полски Фиат на Лада
Да в уреда който показваш не се надува, мисля че това е ясно на аудиторията?
Става дума че най-ефективно е именно надуване. Работил съм с вакумните уреди, имам и такъв какъвто показваш и ръчния вид, но най-добре става именно с налягане. Даже ако искаш мога да ти го дам, мен не ми трябва ....
Nobody gonna take my car, I'm gonna race it to the ground, Nobody gonna beat my car, It's gonna break the speed of sound, Oooh it's a killing machine, It's got everything, Like a driving power big fat tyres, and everything
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост