Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2224
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от auto_forum » 28 мар 2016 15:31

От доста време има едно прекъсване между 2000-3000 об/мин. Най-много се усеща когато се спускам по инерция на скорост без газ, тогава колата започва да придърпва. Като подавам газ и при ускорение го има пак, но е значително по-слабо. Пробвах какви ли не варианти и нищо проблемът си е наличен.
-Сменил съм свещите, със старите пак го правеше;
-Сменил съм кабелите на свещите, със старите пак го правеше;
-Смених запалването, сега съм с безконтактно от Нива;
-Пробвах с още 2 карбуратора един от 2105 и един от 2107, сега съм с механичен от 2106;
-Клапаните са регулирани с индикаторен часовник;
-Компресията е равна на всички цилиндри 12 бара;
-Сложих раздвижена зъбчатка на разп. вал и белезите идват точно, аванса е настроен на 7,5 градуса преди ГМТ;
-Проверявал съм да не смуче въздух от някъде;
-Пробвал съм да карам с вързани противотежести не делкото, по-малко е но го има проблема;
-Пробвал съм да карам и с разкачен вакуум регулатор на делкото, никаква промяна;
-Сместа е регулирана с прозрачна свещ;

Давайте идеи че се изчерпах.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2224
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от auto_forum » 28 мар 2016 15:40

Също така съм забелязал, че до като работи на празен ход има едно припукване в ауспуха. На 20-30 сек се чува припукване отзад.

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1085
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от Viper » 28 мар 2016 16:55

Предполагам няма газово ?
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Божидар
Мнения: 70
Регистриран: 30 май 2014
Репутация: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 2105

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от Божидар » 28 мар 2016 21:40

Авансовата плочка работеща ли е?Като я буташ с отвертка примерно леко ли се движи?Припукването е признак и за непълно изгаряне на сместа доколкото знам,вследствие на слаба искра но пък казваш,че си с безконтактно.За всеки случай провети тези неща.Виж за нагар по чукчето.Друга причина може да е износен вал на делкото. Имай навика на 2-3000 км да капваш по 1-2 капки моторно масло на делкото.Ако не знаеш къде се смазва пиши,ще направя снимка.Според мен проблема не е в карбуратора.Ако греша за припукването моля да бъда извинен. :)

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2224
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от auto_forum » 28 мар 2016 23:30

Колата няма газова. С оригиналното делко с чукче и наковалня пак си го имаше проблема. Чукчето го настройвам с уред, авансовата плочка е здрава. Безконтактното е сравнително ново. Имах съмнение за плочката и я смених заедно с оста и пак нищо. Сменял съм и привода, зъбното колело, което задвижва делкото (гъбата).
Забелязвам, че като карам колата по-дълго, прекъсването става по-силно. Сменял съм и бобина 2 пъти.

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1085
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от Viper » 28 мар 2016 23:50

След толкова много сменени детайли, единственото нещо което ми идва на акъла е зъбчатката дето върти оста на делкото.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Божидар
Мнения: 70
Регистриран: 30 май 2014
Репутация: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 2105

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от Божидар » 29 мар 2016 01:00

Мисля,че ако има проблем със зъбчатката на оста,проблема с прекъсването ще го има във всички режими на работа.Ако ти се заминава извади делкото и го огледай,също и зъбното колело в двигателя ако имаш подходящо фенерче.В същност сега ми дойде да ума,че първата чертичка е 2 градуса,втората 5,третата е 7.Пробвай на 5 градуса да центроваш и виж резултата.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5452
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от LADA-2107 » 29 мар 2016 07:56

Колега, не говори на изуст моля! Най-дългата черта е 0 градуса, другите две са предварение 5 градуса и предварение 10 градуса. Някъде по средата между тях трябва да е.

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2224
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от auto_forum » 29 мар 2016 08:37

Центровката съм я направил със стробоскоп между най-малката и средната или иначе казано 7,5 градуса преди ГМТ. Както писах по горе оста на делкото е сменена с нова, зъбното колело също. Няма резултат.

Потребителски аватар
marmaLADA
Мнения: 16
Регистриран: 21 май 2011
Репутация: 0
Местоположение: Горна Оряховица
Автомобил: LADA 21061

Прекъсване между 2000-3000 об/мин

Мнение от marmaLADA » 29 мар 2016 10:18

Преди доста време имах същият проблем-смених и аз свещи,делко/чисто ново/,зъбното колело за задвижването му но проблема все си оставаше и накрая се оказа че се е прокъсала гарнитурата на всмукателния колектор!След смяната и забравих за този проблем докато не прочетох твоите неволи!п.п.-колата ми е 21061 и има АГУ.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост