Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Гарнитурата е здрава, главата не е пукната, а влиза вода в цилиндрите

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5312
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Гарнитурата е здрава, главата не е пукната, а влиза вода в цилиндрите

Мнение от LADA-2107 » 22 ное 2017 11:21

Разбира се, при пасването клапаните улягат, хлабината намалява. Дори само да демонтираш и монтираш главата, без да си правил нищо друго клапаните се регулират. Дори само лагерното тяло с разпределителния вал да демонтираш и монтираш пак регулираш. Регулирай клапаните както е по схема. Отхлаби ги докато започне да влиза пластината и стягай добре контрагайката. След като тя е стегната пластината трябва да се движи с някакво усилие. Нито много лесно, нито много трудно. По-добре е да ги оставиш по-хлабави от нормалното от колкото да ги пренатегнеш.

Потребителски аватар
Стаменов
Мнения: 88
Регистриран: 24 май 2008
Репутация: 22
Местоположение: София
Автомобил: ГАЗ-24 Волга

Гарнитурата е здрава, главата не е пукната, а влиза вода в цилиндрите

Мнение от Стаменов » 22 ное 2017 12:54

genov1 написа:
22 ное 2017 08:23
Хм, значи от това ще е, защото няма друга причина. Вчера пак свалихме колелото и пробвахме на другия отвор да го сложим - не става, само в това положение може. Схемата я гледах от една книга, почва се от 6 и 8 клапан, после 4 и 7, 1 и 3 и 5 и 2. Но при мен не вървяха така, или искаха да се пипат много. Пластина 0,15 никъде не влизаше. Аз мислех че като не са пипали реглажа, трябва да си остане пак същия, но явно след напасването на клапаните хлабините се променят.
Като регулираме клапаните ще пиша какво е станало
Хе, то ако така ставаше... на коли като нашите клапани ВИНАГИ си регулират, каквото и да е пипано. Още повече пък цялостно разглобяване на главата. Това не ти е кола с пулове, колега - дори незнам дали и там винаги е така, да кажат самараджийте.
Дори и да не е пипано нищо, профилактично пак се регулират - по книгите си пише на какви километри, а най-добре веднъж годишно.

То верно че при Ладите поредността е малко усложнена, ама пък и не е нещо кой знае колко сложно.
cc42682s-960.jpg
cc42682s-960.jpg (61.39 KиБ) Видяна 604 пъти
Определено е прав колегата - по-добре да потропват малко, отколкото пренатегнати. Също и температурата - на студен двигател е 0,15. Само че и околната температура трябва да е нормална, айде да кажем че сега е, щото зимата около и под нулата няма да е както трябва. Ладите също имаха референция и при регулировка на позатоплен двигател - 0,20. Това обаче не е актуално при тебе, щом не си я запалил.
Успех.

Потребителски аватар
genov1
Мнения: 81
Регистриран: 28 ноември 2011
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора

Гарнитурата е здрава, главата не е пукната, а влиза вода в цилиндрите

Мнение от genov1 » 22 ное 2017 14:45

Запалихме я! От клапаните е било. Сигурно като са напасвани, сега идват по-нависоко, и няма никаква хлабина между кобилица и вала, и може би остават леко отворени, затова да няма компресия. Поне аз така си го обяснявам
Аз като съм си правил пасата, там няма такива неща, хидравличните повдигачи трябва само да се изстискат преди да се монтират. Мислех че при ладата ще е е по-опростено, а то се оказа даже по-сложно. Както и да е
Благодаря на всички писали!

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост