Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Схема за вързване на налягането на маслото

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1370
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от plamil » 14 фев 2018 08:24

Да, вътре в уреда е.

bonkhead
Мнения: 25
Регистриран: 23 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от bonkhead » 14 фев 2018 11:23

Ясно, но какво имаше предвид да обърна внимание на номер 6

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1370
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от plamil » 14 фев 2018 11:43

№6, със единия си край е свързан към "маса".
Съответно, при свързването на уреда, трябва да я осигуриш тази "маса" - чрез свързване на кабел между "масата/корпуса на уреда/" и масата/корпуса на датчика.
Дали ще свържеш корпуса на уреда с купето на колата, с минусовата клема на акумулатора или блока на двигателя няма значение.
Но връзката трябва да я има.
Затова още на първа страница ти написах че уреда има 3 (ТРИ) извода.
Ти упорито отказваш да приемеш че корпуса на уреда ти е третия извод

bonkhead
Мнения: 25
Регистриран: 23 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от bonkhead » 14 фев 2018 17:23

Има маса и той. Подавам му и с допълнителен кабел за да се подсигуря у пак не работят и двата комплекта. Взех да се съмнявам дали не трябва да има нещо преди захранващия + към уреда

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1370
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от plamil » 14 фев 2018 17:29

Добре, как ги пробваш тези комплекти?
Монтиране в кола, или на тезгяха в гаража?
Ако е второто, подсигуряваш ли "маса"-та на датчика?

bonkhead
Мнения: 25
Регистриран: 23 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от bonkhead » 14 фев 2018 18:48

На камион маса има навсякъде(замерил съм го) и на двигателя и на таблото. В чудо съм се видял

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1370
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от plamil » 14 фев 2018 19:08

Хм....
Тука вече става интересно.
Казваш камион. А напрежението на бордовата инсталация колко е?
12 или 24 волта?
Направи един опит.
Свързваш само уреда, без датчика.
Първоначално уреда трябва да показва малко под нулата, т.е. нещо като отрицателно налягане.
Като дадеш на контакт, стрелката трябва да се отмести леко и да застане точно срещу нулата.
Сега ако допреш кабелчето за датчика до маса, стрелката трябва да се отклони до максимум.

bonkhead
Мнения: 25
Регистриран: 23 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от bonkhead » 14 фев 2018 19:15

12 волта е. Уреда го замерих така и си работи перфектно. Според мен проблема е в датчиците.

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1370
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от plamil » 14 фев 2018 19:23

Аха.
Ако си правил този опит, и уреда се държи както съм го описал, то тогава той е изправен, а датчиците - не.
За временна проба, можеш да вземеш ТЕМПЕРАТУРЕН датчик от Жигула, и го свържи към масления уред.
При затоплен датчик, уреда на маслото трябва да се отклони до към средата

bonkhead
Мнения: 25
Регистриран: 23 април 2008
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив

Схема за вързване на налягането на маслото

Мнение от bonkhead » 14 фев 2018 19:28

Много благодаря за съветите и отделеното време. Ще пробвам с температурния датчик

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост