Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Дави се докато загрее

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
buckstabu0
Мнения: 48
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Дави се докато загрее

Мнение от buckstabu0 » 01 юли 2018 01:32

На мен ето така ми работи

Възможно ли е да не е настроен карбуратора? та чак и пуши
Не пипам че ще го разбазикам още повече и няма оправия

Потребителски аватар
butaloto.
Член на Лада Клуб България
Мнения: 2780
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 135
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103
Контакти:

Дави се докато загрее

Мнение от butaloto. » 01 юли 2018 01:56

Според мен някой цилиндър само се вози..
Но трябва да се провери запалването (освен делкото и кабели + свещи), също и състоянието на карбуратора. А как е реглажа на клапаните?
Всъщност каква компресия има този мотор?
Две неща никога няма да забравят сетивата ми - уханието на хубавата жена и мириса от старата Лада.

buckstabu0
Мнения: 48
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Дави се докато загрее

Мнение от buckstabu0 » 01 юли 2018 14:37

компресията не съм я мерил колата си върви, чукчето и свещите са нови... ако някой цилиндър само се вози как се оправя?

buckstabu0
Мнения: 48
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Дави се докато загрее

Мнение от buckstabu0 » 01 юли 2018 15:11

Не споменах че на дръпнат смукач докрая си работи нормално, с един приятел който уж "разбира" настройхме карбуратора и това прекъсване го забелязах след няколко дена, като загрее тук там губи някой оборот но си работи... не е от свещите, защото го правеше и на старите сега и на новите (новите са оригинални руски които ми ги дадоха от сервиза на Лада) колата е гледана като писано яйце на 165хил. попитах един човек без да му казвам че сме барали карбуратора и ми каза е е от богата горивна смес... иначе преди това колата си работеше като по часовник

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5319
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 230
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Дави се докато загрее

Мнение от LADA-2107 » 02 юли 2018 10:58

Карбуртора се регулира на загрят двигател и напълно прибран смукач. С въртене на винтовете регулираш празния ход. Другото е смяна на жигльори, но ако двигателя е стандартен няма нужда - те са подбрани като компромисен вариант между вървеж, екология и икономия.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост