Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Въпрос относно лифт на Класика.

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1352
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 78
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от plamil » 16 май 2018 07:23

Ако си обръщал внимание по съборите, моята 2104 е точно така - стандартни отпред, нивови отзад (така я купих навремето)
За изравняване на стойката и подобряване на проходимоста (с малко, не е нещо драстично) отпред карам с гуми 155/80, отзад със 155/70

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1205
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от Schnitzera » 16 май 2018 11:24

След разговор с колегата kraz по телефона който ми обясни сетъпа на колата му търся идеи за по дълги амортисьори за отзад с около 10-15 см по-дълги. Някакви наблюдения и идеи ? (victory)

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1352
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 78
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от plamil » 16 май 2018 12:46

Не искам да ти се бъркам, НО!
Представи си наклона на амортисьорите спрямо задния мост.
15 см по-дълъг ход, отиват към 18 - 20 см ход на задния мост надолу спрямо купето.
Считаш ли че кардана и висящия лагер ще устискат на такова отклонение?
Или пружините няма да изскочат от местата си?
А напречната щанга с колко ще измести встрани моста спрямо купето?
Разумното решение по-скоро трябва да клони към 5 - 6 см по-дълъг ход на амортисьора спрямо стандартния.
Има и нещо друго.
Колкото и да повдигаш купето, клиренса спрямо пътя винаги ще се определя само и единствено от кожуха на диференциала. Особеност на твърдия заден мост

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1205
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от Schnitzera » 16 май 2018 13:14

Абсолютно съгласен съм с мнението,но това което казвам го считай за думите на колегата kraz а той дълго време си я караше така. Естествено попивам и на други идеи и предложения аз показах на предната страница какво се търси от към клирънс.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5155
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 213
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от LADA-2107 » 16 май 2018 13:21

На Самарата преди карах с гуми 14/65 или 70 и сякаш бе по-висока от нормалното. Ако стане и при класиката диференциала ще се вдигне от пътя. Може да е с 1-2-3 см, но все е нещо. Ще увеличи и цялостния просвет.
.

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1205
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от Schnitzera » 16 май 2018 14:03

Да съгласен съм и с това гумите или ще са 75 или 80 височина .

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 384
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 14
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от DiscontroL » 16 май 2018 14:07

Същия колега може да ти докара и удължители за предните амортисьори, мисля че имаше и някакви планки за повдигане/сваляне захвата на задния амортисьор
943c0fcs-960.jpg

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1205
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от Schnitzera » 16 май 2018 14:13

Благодаря ще се свържа с него също :)

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1352
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 78
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от plamil » 16 май 2018 14:25

DiscontroL написа:
16 май 2018 14:07
Същия колега може да ти докара и удължители за предните амортисьори, мисля че имаше и някакви планки за повдигане/сваляне захвата на задния амортисьор
Да отбележа - предните амортисьори са с по-къс ход от задните, и са по-твърди от задните.
Подходящи са при снижаване на колата, не при повдигане

Потребителски аватар
Kromida
Мнения: 1161
Регистриран: 12 април 2008
Репутация: 19
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос относно лифт на Класика.

Мнение от Kromida » 21 май 2018 14:28

Както пише колегата Вайпър- да, нивовите амортисьори са по-твърди - моята Лада е с такива и някои завои ги взимам с бая по-висока скорост от разни западни кошници.

Формулата за успех към автора е - леко повдигане с пружини и евентуално подложки + най-високите гуми, които може да монтира. И много мерене, защото с проба-грешка си е приключение и гърбене.

Освен това според мен, щом търсиш проходимост, трябва да сложиш шпер-диференциал. Или в краен случай, ако ще си оффроуд в 90% от времето - заварен диф.

Иначе личното ми мнение, че задачата е необмислена. Стига бе, карайте си Ладите по предназначение. По-добре вземи една изстрадала Нива и я ъпгрейдвай.

(victory) (hiro)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост