Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Серво на Класика

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1207
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от Schnitzera » 20 май 2018 08:06

Здравейте ! За първи път вземам Класика без серво на спирачките , въпросът ми е има ли нещо специфично при монтажа на такова ? Например дължината на тръбичките достатъчна ли е понеже като гледам след монтажа спирачната помпа ще дойде по нависоко и по напред ? Какви тънкости може да споделите ?
Благодаря !

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Серво на Класика

Мнение от DiscontroL » 20 май 2018 09:53

Малко трудно ще го сложиш без преправяне.. Сигурно и педалите трябва да смениш, пък и нови дупки ще трябва да се правят :whistle:

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1207
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от Schnitzera » 20 май 2018 10:09

Технологичните отвори за сервото са ясни. Под преправяне не знам какво имаш предвид предвид , че го има монтирано на едно и също купе в продължение на 30+ години. Като цяло и педалите са едни и същи според мен.

Потребителски аватар
DiscontroL
Мнения: 393
Регистриран: 01 юли 2013
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Автомобил: ВАЗ 21061

Серво на Класика

Мнение от DiscontroL » 20 май 2018 10:47

Преградата на двигателния отсег е различна за 2101/2102, 2103/2106 и 2104/2105/2107 До колкото съм виждал спирачната помпа на 2101 е много близо до тая на съединителя и според мен има разлика и в педалите..
EDIT: Поразрових се малко, ето наистина има разлика.. http://vaz2101.com/index.php?/topic/524 ... 101/page-4
384608_be188.jpg
384608_be188.jpg (59.62 KиБ) Видяна 2201 пъти

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1207
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от Schnitzera » 20 май 2018 11:13

Жалко .. Ще остане занапред във времето тази модификация.
Благодаря все пак !

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5286
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от LADA-2107 » 20 май 2018 21:27

Ако си решил да монтираш севрво, не се занимавай с такова от Класика. Вземи поне от Самата, ако не и от нещо по-ново и западно или японско, направо със спирачната помпа.

Потребителски аватар
Schnitzera
VFTS-CCCP
Мнения: 1207
Регистриран: 17 юни 2008
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от Schnitzera » 20 май 2018 23:20

Ще сложа да , просто ще го отложа малко занапред.

Потребителски аватар
Frantsov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 42
Регистриран: 05 юли 2008
Репутация: 9
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21061

Серво на Класика

Мнение от Frantsov » 21 май 2018 08:23

Зависи кога е произведен автомобилът. Имах 21011 от 80-та година, всичко стана много лесно. Тръбичката за задните спирачки идва къса , но след малко издърпване си дойде на мястото без смяна. Просто погледни разстоянието между помпата на съединителя и спирачната помпа ,ако са на отстояние 10-тина сантиметра ще стане лесно.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4301
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 190
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от Frysco » 21 май 2018 17:39

Ако ли не, сервото от нива е на изнасяща стойка. Алекс навремето беше сложил такова на жигулата.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5286
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 228
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Серво на Класика

Мнение от LADA-2107 » 22 май 2018 00:12

Аз затова написах да не се занимава с монтаж на оригинално серво от Класика.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост