Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Пасване на врати към купе

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1427
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от Дрон » 30 авг 2018 12:22

Предна колонка, изгнива вътре връзката между средния праг и усилката на колоната - вратата увисва. Там е заварена на 5 точки само от едната страна, виж средната колона е друго, тя доста трудно може да мръдне - първо не гние, второ е доста по-здраво хваната.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1427
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от Дрон » 30 авг 2018 12:26

Ето ти предната колона - там където е разпробито, там е единственото място където се държи - няма заварки долу нито от другата страна. Изгние ли там - колонката пропада, а заедно с нея и вратата
Прикачени файлове
32954277_10212366493342090_7760356320133251072_o.jpg
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1379
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 83
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от plamil » 30 авг 2018 13:11

Добре, съгласих се, не съм бил прав.
Опита ми с изгнили купета се заключава в два Москвич 412.
И на двата бяха изгнили праговете точно до средните колонки, и провисваха задните врати, затова се заблудих че и при Ладите ще е така.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1521
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Пасване на врати към купе

Мнение от Kiril » 30 авг 2018 21:35

Дрон написа:
30 авг 2018 08:44
За да увисва вратата значи е изгнила връзката между колонката и средният праг, всякви колхозни изпълнения с шайби и пластини са временно решение.
И на луфтове няма да я докарате с пластинки.
Чаках те да се включиш.Наистина средния праг беше изгнил и просто набит навътре,отгоре заварен външния и затворено.Сега съм го възстановил,както трябва да бъде,прихванат е на пунктшвайс,парчето,което подпира колонката в средния праг също беще изгнило,направил съм ново,но още не е заварено.Има ли някакъв начин купето да се докара,за да си легне вратата и просто да се регулира.Това е дереджето в праговете преди и след,гредичката беше в трагично състояние.
20180304_134715.jpg
20180527_083444.jpg
20180527_083510.jpg

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1427
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от Дрон » 31 авг 2018 15:02

Има размери и допустими фуги в раздел "Полезна информация" Преди да заваряваш винаги пробвай и вратата и то точно тази, която смятш да пробваш - ако 2-ра ръка съветска са добри, новите обаче имат разлика от бройка до бройка
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1427
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от Дрон » 31 авг 2018 15:05

Иначе в темата за "Тенекеджийски въпроси" съм снимал разпънка, която съм направил. След седмица ще е свободна, през това време ще правя такава за дясна страна. Като сменяш прагове (средни) задължително се рапъва купето, не само на Лада, а на всички в които няма монокок от високоякостна стомана (повечето коли до 2000г)
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1521
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Пасване на врати към купе

Мнение от Kiril » 31 авг 2018 20:05

Предполагам,че заварения среден праг сериозно усложнява нещата?

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1427
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 62
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Пасване на врати към купе

Мнение от Дрон » 06 сеп 2018 21:49

Врата с врата няма еднаква ;)

Начина за напасване на вратите, ако е здраво купето - точен прецизен удар с голям чук в горната панта (точно централно в основаната при свалена врата) повдига вратата - намалява фугата към калника отгоре и увеличава тази към задната врата в горният край, а я увеличава в долния. Долната панта рядко и се налагат корекции.

Може да се подлагат и пластини, но при пластините за разлика от чука увеличавате фугата към калника (понеже се подлагат на долната панта) и намалявате тая към вратата. Да речем, че намаляването на фугите при ВАЗ не е проблем (има матрял) обаче като отвори отпред още малко и може некое коте да влезе да си играе с зарчетата на огледалото
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта