Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
paltarski
Мнения: 3
Регистриран: 08 август 2008
Репутация: 0

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от paltarski » 15 сеп 2018 02:22

Здравейте!

Имам проблем с ДВГ на моята Лада - модел 2104.
Преди известно време както си я карах (работеше много добре) изведнъж започна да прекъсва, да губи обороти и мощност. С големи усилия се прибрах в къщи.
Накратко - смених свещи, кабели, бобина, делко, влючително кондензатор, регулирах нивото на карбуратора. Направих прецизно реглаж на чукчето и момента на запалване както не веднъж до сега съм го правил, но няма никакво подобрение.
Двигателя продължава буквално да дими , зацапва свещите, но те не са омазнени. Просто сажди като че ли сместа е адски богата.
Ако някой е имал подобен проблем, или познава вещ майстор "лададжия" моля за съвет и помощ.
Благодаря предварително.

Поздрав: Пламен

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1009
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 19
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от Viper » 15 сеп 2018 13:28

Почисти карбуратора, щом работи "сякаш е много богата сместа", то може да има някой запушен жигльор и наистина да е богата, колата има ли газ?
Газ до ламарината.... и т'ва е!

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1520
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от Kiril » 15 сеп 2018 14:50

Възможно е да си попаднал на въздушен филтър менте.Бях купил преди време такъв от Бургас,свещи не зацапа понеже съм на газ,но разхода стана 15/100 от нормални 8/100 и след 200км започна да засмуква филтъра,та се наложи да го пробия на няколко места с отверка,за да се прибера.

paltarski
Мнения: 3
Регистриран: 08 август 2008
Репутация: 0

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от paltarski » 15 сеп 2018 22:24

Здравей!

Благодаря за отговора. За съжаление и карбуратора съм изчистил и продухал жигльорите.

Хубав уикенд: Пламен

Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2199
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 25
Местоположение: София

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от auto_forum » 15 сеп 2018 22:46

Измерете компресия.

buckstabu0
Мнения: 40
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от buckstabu0 » 16 сеп 2018 00:29

според мен е богата горивна смес.. имах същия проблем, докато загрееше беше ужас после горе-долу се оправяше... Двигателя губеше обороти, тресеше се като ненормален, и отзад смърдеше яко на пушек, трябваше да подавам газ за да не угасва и някой път докато намалявах на неутрална гаснеше. Отидох до сервиза и ми регулираха карбуратора с уред и сега работи все едно е от завода

ipohom
Мнения: 76
Регистриран: 21 ноември 2008
Репутация: 1

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от ipohom » 23 сеп 2018 12:29

Колега с ремък ли е 4-ката? Може зъб да е прескочил.Според мен внезапно е загубена центровката,щом изведнъж е станало по време на ход.

verde
Мнения: 1454
Регистриран: 25 април 2008
Репутация: 29
Местоположение: София

Двигателя пуши, зацапва свещите и работи неустойчиво.

Мнение от verde » 24 сеп 2018 01:00

Да, възможно е и тогава се объркват фазите на газоразпределението, а не само момента на запалването. Може да види къде са белезите. Неслучайно производителят препоръчва смяната на зъбния ремък май на всеки 50 000км.
Добре е да се провери и компресията сред ремъка.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост