Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

Студена пали лесно, загрята не

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
verde
Мнения: 1456
Регистриран: 25 април 2008
Репутация: 29
Местоположение: София

Студена пали лесно, загрята не

Мнение от verde » 19 сеп 2018 02:40

Уважаеми колеги, това лято се сблъсках с въпросния проблем. Реших го и ще напиша как. Такъв не съм имал за всичките 40години! На бензин е. Когато отказваше да пали имаше искра на свещите, те са нови-NGK(купени от Кавала), помпата подкачваше добре бензин към карбуратора, авансът също не беше мръднал от 7градуса. Дайте идеи, ако ви се пише, а аз ще се включа отново през тези дни. При така описаната ситуация би било добре да се измери налягането от помпата, както и високото напрежение, дори и с осцилоскоп да се видят импулсите на чукчето и на свещите. Но аз нямах тази възможност. Смяната на бобината, чукчето, кондензатора, кабелите на свещите, мембраната на бензиновата помпа, както и нейното основно промиване, а също и на карбуратора не дадоха резултат. Цедката не беше задръстена, игловидният клапан не беше подбит, поплавъкът не беше пробит. Нивото беше нормално. Не се забелязваше давене, а то се случва на празен ход, когато игловидният клапан е подбит и нивото е високо. И тогава не пали.....

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1415
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 61
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

Студена пали лесно, загрята не

Мнение от Дрон » 21 сеп 2018 15:09

Провери си нивото в карба пак. Това се получава от бензиновите пари
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

verde
Мнения: 1456
Регистриран: 25 април 2008
Репутация: 29
Местоположение: София

Студена пали лесно, загрята не

Мнение от verde » 22 сеп 2018 01:15

Не, излезе от делкото. Сега пали идеално, не гасне на празен ход. Тук е мястото да припомня какво ми е казвал някогашният зам.директор по техн.въпроси на русенската "Мототехника". Казваше, че ако имаме проблем със запалването, празният ход е доста уязвим даже, ако карбураторът е добре. В моя случай точно така ставаше. Угасва на светофар и после не иска да запали, докато не изстине! Останалото го обясних, но сега ще наблегна на причините за проблема. Според мен се касае за утечка в изолацията на чукчето и кондензатора или в палеца и евентуално капачката на делкото(която на вид беше добре без пукнатини). А като не е гореща, тази утечка намалява и пали.
В моя дългогодишен опит с електроника съм се срещал с такива проблеми. Бакелит или друга пластмаса дават утечки даже на 12волта! Това става след многогодишно стареене. Тъй като и плъзгащият лагер на вала на делкото вече беше с по-голям луфт, реших да дам 40лева и да го сменя цялото. Купих сливенско делко(не знаех, че там произвеждат). Ходихме до Кавала и нямаше никакви проблеми нито на ниски, нито на високи обороти. Може да се предполага, че високото е спадало значително въпреки, че на око искрата на свещите беше добре. Възможно е още на чукчето импулсът да е спадал от 100 на 50волта примерно и това да се е оказало достатъчно, за да не запали. Тогава и високото няма да бъде 18 000 волта, а доста по-малко. Освен това, в два от случаите услужливи младежи ме бутнаха и на 2-ра запалих лесно. Но тогава оборотите са доста по-високи, отколкото на стартер, заради предавателното число. Тоест палене насила и вероятно с по-високи обороти получено по-високо напрежение на свещите, което се оказва достатъчно за запалване. Ако имате други идеи, пишете.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост