ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
auto_forum
Мнения: 2224
Регистриран: 21 март 2008
Репутация: 27
Местоположение: София

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от auto_forum » 16 яну 2019 20:42

Има ли клапан за празния ход?

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1566
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от tojaga » 17 яну 2019 22:50

Пак ще повторя, този карб смуче въздух от някъде от където не трябва. Сваляш, разглобяваш, промиваш, нов ремонтен комплек и обратният път. Ако продължи да го прави същото, нов или втора ръка карб и стискаш паалци и той да е читав.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5452
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 18 яну 2019 08:24

Евгени, Жигуловия карбуратор не е толкова прецизен и капризен като Самарския. От опит с механичните Жигулови карбуратори ще кажа, че този карбуратор трябва много да не е в час за да не може да запали и да задържи обороти, особено с дръпнат смукач. Може да е крив, може да дърпа въздух, може да тресе, да не работи равномерно, да има проблеми с празния ход когато върнеш смукача, но до такава степен да не може да запали и да се закрепи да работи, значи е много зле или на колегата нещо му убягва.

Но първо да оправи запалването, защото останах с впечатление, че преди поне е припалвал двигателя и е загасвал, а сега вече и не припалвал дори.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 58
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 18 яну 2019 21:00

Точно така ,правилно си разбрал.Проблема е бил в чукчето,явно нещо не съм го направил както трябва разстоянието...вчера имах 15тина минути и му поправих разстоянието,но явно искаше още малко ,в неделя ще имам повечко време ,та се надявам и да я запаля вече.Възможно ли е тъй като старото чукче беше с много голяма дупка ,да си е палела и след тва да правела проблема с гасне ето от него?

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5452
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 19 яну 2019 19:31

Някои чукчета са с плътни контакти, някои още от завода имат отвор. Какво имаш предвид под "дупка" отвор който е нацяло пробит с идеално кръгла форма в средата на контактната пъпка или "изядено" като малко кратерче на единия от контактите?

По отношение на чукчето ако има проблем изобщо няма да запали, ако няма проблем - ще запали и ще работи. Не вярвам да пали и да гасне след това точно от чукчето.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 58
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 19 яну 2019 21:29

Ами толкова нагоряло ,че се е продупчило

Потребителски аватар
amitko
Мнения: 358
Регистриран: 30 декември 2008
Репутация: 29
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от amitko » 20 яну 2019 16:58

в запалването май единствената част, която е температурно зависима е кондезатора...

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 58
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 20 яну 2019 21:49

Като се замисля само това не съм сменил,а преди години ми е създавала проблем от кондензатора

Потребителски аватар
Мишо
Мнения: 96
Регистриран: 14 април 2011
Репутация: 0
Местоположение: София

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от Мишо » 29 яну 2019 08:52

Ако е вадено делкото виж дали си го поставил в правилна позиция. Казваш,че долу при коляновия вал е на белег, но не споменаваш разпределителния в каква позиция е. Възможно е да е на 180 градуса от белега си, така ще се опитва да запали, както описваш, но няма да запали.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 58
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 05 фев 2019 20:35

Колеги,като цяло проблема се оказа съвкупност от тоци и карбуратор.Както писах след смяна на всичко по запалването явно първия път не съм настроил чукчето, както трябва.Карбуратора го свалих втори път изчистих го отново,сложих го настроих го уж ,колата запали и явно смеската въздух-бензин не е била както трябва.В момента колата пали отново от четвърт ,но ще трябва да си поиграя с центровката ,че малко придърпва.В четвъртък живот и здраве ще я карам на Елкон да я направя както трябва :)

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост