ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
- bra4eda
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 ноември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 2101
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
И другото колата е в гараж на 14-15 градуса ,само на бензин е...
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5367
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 233
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Направи ревизия на карбуратора. Разглоби го, натопи го в съд с 2-3 литра кореселин - от скъпия, ползвай подходващи четки за да сънориш мръсотията отвън инотвътре до колкото мобеш. Продухай всички отвири и каналчета с компресор или помпа за гуми. Постави нови гарнитури, мембрани, о-пръстени. Кривината можеш да изправиш ако разпънеш шкурка върху равна повърхност и триеш карбуратора по нея. Ако е прекалено крив или не ти се занимава търси друг. Силикон на карбуратор - никога.
След като я изтървеш да загасне после пали ли лесно отново или не?
След като я изтървеш да загасне после пали ли лесно отново или не?
- bra4eda
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 ноември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 2101
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Палеше ,до преди да сменя чукчето,сега явно не улучва точната центровка на чукчето и само върти и аха да запали и не успее
-
- Мнения: 9
- Регистриран: 04 декември 2012
- Репутация: 1
- Местоположение: Нови Искър
- Автомобил: ВАЗ 2101
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Да добавя след ревизията на карбуратора, изплакване на резервоар, прочистване на бензинова помпа и допълнителен горивен филтър ако няма.
- bra4eda
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 ноември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 2101
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Има допълнителен филтър,помпата е ревизирана ,само резервоара не е свалян..
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Лада 2107 , ти е писал , какво трябва да направиш. Подкрепям мнението му! Докато не изправиш кривината на дъното на карбуратора , мисля , че само ще обикаляш около проблема. Или постави друг за експеримент и да видиш , че ще се окажем прави. Да ама ти разсипа и центровката от бърникане. Нещата стават по-сложни.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5367
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 233
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Вземи шише и го напълни с бензин, постави го на земята под двигателя. Вземи по-дълъг маркуч и го потопи в шишето, а другия край на входа на бензиновата помпа. Изхода остави свободен, без маркуч. Натисни няколко пъти лостчето за ръчно подкачване. Ако помпата работи добре трябва да пръска стабилна струя нагоре. След това постави маркуча от помпата към карбуратора и продължи да натискаш лостчето на помпата. В момента в който поплавъковата камера се напълни, лостчето "олеква". Вече си готов да палиш.
Кривия карбуратор според мен ще работи некоректно, но не е причина да не запали. Едва ли е толкова брутално изкривен.
Нали си сменил само чукчето и не си въртял делкото? Нали не вадил кабелите от дистрибуторната капачка или от сеещите? Прегледай пак чукчето. Виж как е луфта. Мой приятел по невнимание беше оставил много голям луфт и чукчето изобщо не допираше наковалнята. И той се чудеше защо не пали. Извади централния кабел от дистрибуторната капачка и го доближи към маса. Някой да върти на стартер, ти гледай дали прескачат искри.
Кривия карбуратор според мен ще работи некоректно, но не е причина да не запали. Едва ли е толкова брутално изкривен.
Нали си сменил само чукчето и не си въртял делкото? Нали не вадил кабелите от дистрибуторната капачка или от сеещите? Прегледай пак чукчето. Виж как е луфта. Мой приятел по невнимание беше оставил много голям луфт и чукчето изобщо не допираше наковалнята. И той се чудеше защо не пали. Извади централния кабел от дистрибуторната капачка и го доближи към маса. Някой да върти на стартер, ти гледай дали прескачат искри.
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
След като са поставяли две гарнитури и на тая отгоре са лепили и силикон - представи си за какво става въпрос!
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5367
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 233
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Това са 40 годишни "железа", няма как всичко да е идеално право, не и преди да го изправиш. Може да тресе и да работи нервномерно, но все пак ще запали, ако проблема е само кривината.
- bra4eda
- Мнения: 57
- Регистриран: 01 ноември 2010
- Репутация: 0
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: ВАЗ 2101
ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне
Предполагам ,че не е от кривината, защото цял живот така си е вървяла...без да тресе и да работи неравномерно.Преди да почне да го прави този номер една вечер ми иЗгасна в движение и трудно запали.Не се усетих още тогава да погледна чукчето.Предполагам сега не съм направил разстоянието на чукчето точно и затова не пали.Долу на Вала си е на белега горе на делкото го правя с пробна лампа...ама ако не съм улучил разстоянието ще си върти.Всичко по запалването е ново ,дава искра от бубината...просто нямам много време и все по тъмно на лампа в гаража се мъча вечер...ще я запаля тези дни няма къде да върви.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост