Онлайн магазин за оригинални авточасти за Лада

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 57
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 14 яну 2019 18:24

И другото колата е в гараж на 14-15 градуса ,само на бензин е...

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5367
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 233
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 15 яну 2019 08:15

Направи ревизия на карбуратора. Разглоби го, натопи го в съд с 2-3 литра кореселин - от скъпия, ползвай подходващи четки за да сънориш мръсотията отвън инотвътре до колкото мобеш. Продухай всички отвири и каналчета с компресор или помпа за гуми. Постави нови гарнитури, мембрани, о-пръстени. Кривината можеш да изправиш ако разпънеш шкурка върху равна повърхност и триеш карбуратора по нея. Ако е прекалено крив или не ти се занимава търси друг. Силикон на карбуратор - никога.

След като я изтървеш да загасне после пали ли лесно отново или не?

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 57
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 15 яну 2019 09:22

Палеше ,до преди да сменя чукчето,сега явно не улучва точната центровка на чукчето и само върти и аха да запали и не успее

kober_5bb
Мнения: 9
Регистриран: 04 декември 2012
Репутация: 1
Местоположение: Нови Искър
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от kober_5bb » 15 яну 2019 09:38

Да добавя след ревизията на карбуратора, изплакване на резервоар, прочистване на бензинова помпа и допълнителен горивен филтър ако няма.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 57
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 15 яну 2019 10:09

Има допълнителен филтър,помпата е ревизирана ,само резервоара не е свалян..

еver20102
Мнения: 169
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от еver20102 » 15 яну 2019 14:31

Лада 2107 , ти е писал , какво трябва да направиш. Подкрепям мнението му! Докато не изправиш кривината на дъното на карбуратора , мисля , че само ще обикаляш около проблема. Или постави друг за експеримент и да видиш , че ще се окажем прави. Да ама ти разсипа и центровката от бърникане. Нещата стават по-сложни.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5367
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 233
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 16 яну 2019 08:10

Вземи шише и го напълни с бензин, постави го на земята под двигателя. Вземи по-дълъг маркуч и го потопи в шишето, а другия край на входа на бензиновата помпа. Изхода остави свободен, без маркуч. Натисни няколко пъти лостчето за ръчно подкачване. Ако помпата работи добре трябва да пръска стабилна струя нагоре. След това постави маркуча от помпата към карбуратора и продължи да натискаш лостчето на помпата. В момента в който поплавъковата камера се напълни, лостчето "олеква". Вече си готов да палиш.

Кривия карбуратор според мен ще работи некоректно, но не е причина да не запали. Едва ли е толкова брутално изкривен.

Нали си сменил само чукчето и не си въртял делкото? Нали не вадил кабелите от дистрибуторната капачка или от сеещите? Прегледай пак чукчето. Виж как е луфта. Мой приятел по невнимание беше оставил много голям луфт и чукчето изобщо не допираше наковалнята. И той се чудеше защо не пали. Извади централния кабел от дистрибуторната капачка и го доближи към маса. Някой да върти на стартер, ти гледай дали прескачат искри.

еver20102
Мнения: 169
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от еver20102 » 16 яну 2019 09:30

След като са поставяли две гарнитури и на тая отгоре са лепили и силикон - представи си за какво става въпрос!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5367
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 233
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 16 яну 2019 09:51

Това са 40 годишни "железа", няма как всичко да е идеално право, не и преди да го изправиш. Може да тресе и да работи нервномерно, но все пак ще запали, ако проблема е само кривината.

Потребителски аватар
bra4eda
Мнения: 57
Регистриран: 01 ноември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от bra4eda » 16 яну 2019 17:53

Предполагам ,че не е от кривината, защото цял живот така си е вървяла...без да тресе и да работи неравномерно.Преди да почне да го прави този номер една вечер ми иЗгасна в движение и трудно запали.Не се усетих още тогава да погледна чукчето.Предполагам сега не съм направил разстоянието на чукчето точно и затова не пали.Долу на Вала си е на белега горе на делкото го правя с пробна лампа...ама ако не съм улучил разстоянието ще си върти.Всичко по запалването е ново ,дава искра от бубината...просто нямам много време и все по тъмно на лампа в гаража се мъча вечер...ще я запаля тези дни няма къде да върви.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост