ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 29 юни 2019 21:37

Ужас!Отново сложих старата помпа и проработи.На празен ход прекъсва,ама на дълго каране без грешка.Малко високи са оборотите.

buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от buckstabu0 » 30 юни 2019 17:11

На празен ход пуши ли докато прекъсва? Докато намаляваш и паднат оборотите гасне ли? Ако не даваш газ на празен ход ще загасне ли?
Най-вероятно богата горивна смес...

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1401
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 88
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от plamil » 01 юли 2019 06:17

C.A.C. помисли малко.
Сложил си нова помпа (предполага се че е напълно изправна) и двигателя е започнал да се дави.
Сложил си старата помпа (предполага се че е износена) и двигателя е зяработил горе-долу.
Разликата между двете е количеството бензин което могат да прекарат през себе си за единица време, новата очевидно може повече от старата.
Следователно, устройството в карбуратора което поддържа нивото на бензина в поплавковата камера не е наред.
Така, старата помпа доставя толкова бензин колкото му трябва на двигателя, сато на празен ход леко преобогатява сместта - от там е лекото прекъсване. Новата помпа дава повече бензин и двигателя се дави.
Поправката на игления клапан се извършва при изгасен двигател, така че, първо ремонтирай него.

C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 01 юли 2019 14:52

Благодаря!Ще е събота..Мисля,че стержена също е износен гарнитурките ги нямаше,това също е от змачение.Със стария карбуратор гасне на праьен ход и попушва но тръгне ли върви.Трябва на смукач да я карам с него.

C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 19 юли 2019 12:30

Целия карбуратор разглобен,промит и регулиран.Пали от първия път без смукач!Благодаря за отзивите!

buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от buckstabu0 » 30 окт 2019 22:11

И аз да питам нещо... като я запаля сутрин веднага загасва или пък направи няколко оборота и след това гасне... след това си пали нормално, дави ли се гориво ли не стига не знам... много е дразнещо...

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от LADA-2107 » 31 окт 2019 08:23

Колко често караш колата? Ако е рядко, примерно веднъж в седмицата, пробвай преди да запалиш, да подкачиш ръчно бензин. Винаги е хубаво да се прави ако Ладата не е карана няколко дни. Двигателя и сам ще подкачи, но ще е с повече въртене и понеже бензина някои части и системи на карбуратора се е изпарил, се получават посочените от теб аномалии. Имам Жигули и Самара които се карат изключително рядко, закачам акумулатор, подкачвам бензин, дърпам смукач и колата пали от раз. После проблеми няма.

Дразнещо, колко да е дразнещо? Това са стари коли изцяло механика. Няма компютър или датчици които да компенсират това или онова. Тези "компенсации" се правят от водача. Ако не ти се занимава или тези дейности те натоварват, значи Ладата не е за теб.

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 17
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от ///Mechov » 01 ное 2019 20:12

А може да си сложи и ел. помпа.

Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk


buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от buckstabu0 » 28 ное 2019 19:11

И да помпам и да не помпам пак гасне след като направи няколко оборота... отивам на работа и вечерта като се прибирам пак същата история, не ми се вярва за 8 часа бензина в карбуратора да се е изпарил. Пали и след няколко оборота загубва оборотите и гасне. Карбуратора съм го чистил и продухвал поплавъка е регулиран на 7мм затворена игла и 15 при отворена
след като поработи малко следващите няколко часа е часовник

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 17
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 4
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от ///Mechov » 01 дек 2019 19:43

Регулировката на поплавъка на Вебер и Озон е 6,5мм +-0,025мм. Така на 7мм нивото ще е леко ниско. Погледни си жигльора на празния ход. Кой точно карб ползва тая Жигула, че 2101 са 3 модификации?

Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk



Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост