ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 29 юни 2019 21:37

Ужас!Отново сложих старата помпа и проработи.На празен ход прекъсва,ама на дълго каране без грешка.Малко високи са оборотите.

buckstabu0
Мнения: 83
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от buckstabu0 » 30 юни 2019 17:11

На празен ход пуши ли докато прекъсва? Докато намаляваш и паднат оборотите гасне ли? Ако не даваш газ на празен ход ще загасне ли?
Най-вероятно богата горивна смес...

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1398
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 85
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от plamil » 01 юли 2019 06:17

C.A.C. помисли малко.
Сложил си нова помпа (предполага се че е напълно изправна) и двигателя е започнал да се дави.
Сложил си старата помпа (предполага се че е износена) и двигателя е зяработил горе-долу.
Разликата между двете е количеството бензин което могат да прекарат през себе си за единица време, новата очевидно може повече от старата.
Следователно, устройството в карбуратора което поддържа нивото на бензина в поплавковата камера не е наред.
Така, старата помпа доставя толкова бензин колкото му трябва на двигателя, сато на празен ход леко преобогатява сместта - от там е лекото прекъсване. Новата помпа дава повече бензин и двигателя се дави.
Поправката на игления клапан се извършва при изгасен двигател, така че, първо ремонтирай него.

C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 01 юли 2019 14:52

Благодаря!Ще е събота..Мисля,че стержена също е износен гарнитурките ги нямаше,това също е от змачение.Със стария карбуратор гасне на праьен ход и попушва но тръгне ли върви.Трябва на смукач да я карам с него.

C.A.C.
Мнения: 6
Регистриран: 13 юни 2019
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 21011

ВАЗ 2101 пали със смукач, а при връщането му гасне

Мнение от C.A.C. » 19 юли 2019 12:30

Целия карбуратор разглобен,промит и регулиран.Пали от първия път без смукач!Благодаря за отзивите!

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост