Парно 2101 - разглабяне

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
еver20102
Мнения: 181
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от еver20102 » 08 мар 2019 08:56

Подкрепям мнението за чешмеджийско кранче , много години ми служи без проблеми. Какъв е проблема есен да се отвори , пролет затваряне. Оригиналното кранче много бързо се предава мембраната.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от LADA-2107 » 08 мар 2019 15:08

Когато кранчето е с жило можеш да го затваряш, съответно да загрее малко по-бързо двигателя.

Според мен решението е да се постави по-дълго жило и да се премести кранчето при двигателя. Така и да протече няма да е страшно, а и ще се сменя по-лесно.

buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от buckstabu0 » 29 апр 2019 13:47

LADA-2107 написа:
05 мар 2019 07:52
Ако може да питам защо не го смени? Моля, не го приемай за заяждане колега! Просто се чудя. Пускате някакви теми, питате какво - що и накрая => нищо. После като се скапе нещо - руските коли боклуци, нищо не става от тях.
Кранчето е сменено, също така и водните съединения ;) А какво изтече е отделен въпрос - не знам как колата е работила изобщо

еver20102
Мнения: 181
Регистриран: 30 октомври 2011
Репутация: 2

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от еver20102 » 06 май 2019 17:18

гресирай го , ако искаш да удължиш живота му.

buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от buckstabu0 » 06 май 2019 18:59

къде се гресира и няма ли да спече пак от тая грес?

Mitko_21061
Мнения: 67
Регистриран: 14 октомври 2015
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: ВАЗ 21061

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от Mitko_21061 » 08 май 2019 11:27

Само аз ли карам 365 дни с отворен кран и единствено клапата за въздуха си контролирам? Нещо ми се вижда кофти идеята да седи дълго време затворено и да се отлагат някви неща вътре, колкото и да си с добър антифриз.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5540
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 250
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от LADA-2107 » 08 май 2019 14:11

Ако караш цяла година с отворен кран, защо изобщо ти е кран? Направо едно коляно монтираш, дебелостенно. Няма изгниване, няма протичане.

Лятото като ти е спрян крана можеш да пуснеш студен въздух от парното. Отделно колкото и да е плътна клапата винаги влиза някаква топлина.

buckstabu0
Мнения: 109
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 0
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от buckstabu0 » 08 май 2019 21:42

е аз нали затова го смених за да го отварям и затварям... не да седи постоянно отворено

Mitko_21061
Мнения: 67
Регистриран: 14 октомври 2015
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив/София
Автомобил: ВАЗ 21061

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от Mitko_21061 » 13 май 2019 11:40

LADA-2107 написа:
08 май 2019 14:11
Ако караш цяла година с отворен кран, защо изобщо ти е кран? Направо едно коляно монтираш, дебелостенно. Няма изгниване, няма протичане.

Лятото като ти е спрян крана можеш да пуснеш студен въздух от парното. Отделно колкото и да е плътна клапата винаги влиза някаква топлина.
Защото има много редки случаи, в които навън е достатъчно хладен въздухът и позволява да се пусне студен, а и когато го сменях не го бях измислил все оше, но не е излишно да си имаш вариант за спиране и пускане като цяло :whistle: Лятото в жегата действам с преден ляв и заден десен и ми е чук.

Потребителски аватар
Frysco
Зам. председател на ЛКБ
Мнения: 4357
Регистриран: 18 април 2008
Репутация: 210
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2106
Контакти:

Парно 2101 - разглабяне

Мнение от Frysco » 22 май 2019 21:00

То на ладата това и едно от хубавите неща - че има кран за парното. Старите опели нямат такава екстра, там си върти нон стоп, а с врътки и плъзгачи само затваряш и отваряш клапите. Е чудесно е лятото на 40 градуса да поискаш вентилация някаква, щото пердашиш по скапаната магистрала и оттам си вее жега, то цялата кутия на парното се е напекла от радиатора. При ладата е значително по човешко, особенно моделите с триъгълното стъкло отпред, си правиш идеален микроклимат, просто въздуха който влиза отвън, било то и на 40 градуса температура охлажда.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост