Криви барабани

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
2103_
Мнения: 41
Регистриран: 04 март 2018
Репутация: -3
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103

Криви барабани

Мнение от 2103_ » 17 мар 2019 19:31

Толкова са криви та чак като я вдигна и вкарам на скорост се вижда как се люлее гумата (пробвал съм и с резервната гума) На всеки оборот пристъгва и почуква на едно и също място... Проблема ми е в това чукане, като е без джанта само стърже - с джанта стърже и чука... Направо ти треска в главата, като тръгна на път и оборотите паднат се чува бая. Въпроса ми е други ден като дам 80 лв за барабани да не си остане това чукане от нещо друго (крива полуоска например)
Забравих да кажа болтовете са пилени и са малко по къси, всеки един сам махал и слушал едно и също е

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1085
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Криви барабани

Мнение от Viper » 17 мар 2019 19:42

Значи ... до колкото успях да разбера от безможно неграмотно и хаотично написаното... имаш проблем, на който сам си си намерил решение а в случай, че проблема остане си намерил друго решение... в крайна сметка какво искаш да попиташ?
Щом си пилил болтове, значи очевидно имаш проблем и с джантите... ако говорим за железарки, които имат тенденцията да се деформират при пренатягане.
Пич, сам си отговри, сменяш барабани, ако не е барабани - полуоски, полуоски 2ра ръка бол, на твое място първо бих замерил старите все пак де, може да е лагер, може да е самата полуоска крива...
Газ до ламарината.... и т'ва е!

2103_
Мнения: 41
Регистриран: 04 март 2018
Репутация: -3
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103

Криви барабани

Мнение от 2103_ » 17 мар 2019 20:04

Това, че съм неграмотен е отделен въпрос, место да се заяждаш дай някакво мнение дали джантата треска някъде или е нещо друго (stupid) Това да не са пари за семки така да ги давам? Писал съм, че не е от болтовете и че съм пробвал и с резервната гума.. Без джанта стърже - със стърже и чука
Пак питам заради барабана ли чука с джанта или само можем да гадаем?
Ходих в сервиза на нар да я гледат - карай така бил преден лагер на главината ?!? На тия по сервизите повече изобщо няма да си закарам колата

Потребителски аватар
Viper
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1085
Регистриран: 09 август 2012
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Криви барабани

Мнение от Viper » 17 мар 2019 21:43

А... сега пари за сервизи даваш, пък за барабани и полуоски свидят... хубава работа.
Както казах, ако не е барабана, ще е полуоската, вариантите не са много, винаги можеш да вземеш друг барабан за проба само.
Газ до ламарината.... и т'ва е!

2103_
Мнения: 41
Регистриран: 04 март 2018
Репутация: -3
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103

Криви барабани

Мнение от 2103_ » 17 мар 2019 21:51

ето така можеше да започнеш место да ми обясняваш колко съм неграмотен :cheers: Благодаря за мнението
Преди да ида в сервиза не знаех за барабана и се бях видял в приключения, предния ден свалях кардана пред блока съм се завирал без да я вдигам...

konstantin68
Член на Лада Клуб България
Мнения: 84
Регистриран: 26 май 2012
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 21013

Криви барабани

Мнение от konstantin68 » 18 мар 2019 07:28

Ако имаш познат добър стругар да го качи на струга и ще ти каже в какво състояние е.

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1398
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 85
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Криви барабани

Мнение от plamil » 18 мар 2019 07:34

Вдигни едната задна гума във въздуха, завърти я и бележи някъде къде се появява чукането.
Без да сваляш първата гума, вдигни и другата, включи на предавка (напр 2-ра) и пак завърти гумите (с ръка)
На същото място ли чука? Почва ли да чука през оборот?
Както са вдигнати двете гуми, хвани едната и върти с ръка напред-назад бързо.
Как се държи моста? Опитва ли се да се да мърда в посоката в която въртиш гумата?
Направи тези тестове и отговори на въпросите.
В зависимост от отговорите ще те насочим какво още да погледнеш

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5452
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 243
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Криви барабани

Мнение от LADA-2107 » 18 мар 2019 08:07

Колегата с въпроса, държиш се така, сякаш някой е длъжен да ти отговори или да ти реши проблема. Форума е за взаимопомощ на доброволни начала. 80 лв два барабана, като знаем колко големи са те при Лада Класика и че са алуминиеви. Кола се прави с пари. Като нямаш - не караш.

При мен имаше едно причукване, появяваше се само по време на завой, само в едната посока. Оказа се, че лагера на полуоската е скъсал сепаратора и сачмите са се събрали една до друга.

Варианта с друг барабан за проба не е добър. Не знаеш той колко е крив. Затова или твоите барабани на сругар или ако ще пробваш с други първо на стругаря, после монтираш на колата.

2103_
Мнения: 41
Регистриран: 04 март 2018
Репутация: -3
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2103

Криви барабани

Мнение от 2103_ » 21 мар 2019 20:40

Мога да кажа, че задния мост леко се тресе докато върти на скорост. Само да попитам дали мога да сваля барабана и да вкарам безопасно на скорост без да се разхвърчи нещо за да огледам и полуоската как се държи, разбира се без да натискам спирачката?

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1398
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 85
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Криви барабани

Мнение от plamil » 21 мар 2019 22:08

2103_ написа:
21 мар 2019 20:40
Мога да кажа, че задния мост леко се тресе докато върти на скорост.
как я въртиш на скорост - с ръка, или двигателя върти колелата?
Направи ли тестовете за които писах по-горе?
Направи ги и отговори какво се случва.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост