Двигател 21214 в 2105

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
Ivelin__
Мнения: 49
Регистриран: 25 март 2016
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

Двигател 21214 в 2105

Мнение от Ivelin__ » 14 юли 2019 21:24

Казах че друга кола не може.
Книги - една имам, друга съм си свалил, обаче и двете са стари. Ще видя ако може нещо по-ново да си купя.
Принципно съм по към компресор - еатон м62.
Там като постоянно надува май е по-сложно, ама може и без него, атмосферка 100-120 коня ми стигат за начало.

Та от тия двата вала кой е по-добрия вариант? На пръв поглед поне на мен ми изглеждат доста близки, като че ли не са толкова за високи обороти, ама съм чувал че нивовия двигател бил като тракторен - няма мощност във високите. Ама за хидравлични повдигачи няма по-върхови.

Новата глава струва ли си? Старите ги пишат че след 60000км тракат като дизел. Новите освен повдигачите има и други подобрения, ама са на двигатели след 2008 и трудно се намират цели, може би поръчка на нова част?

Ето темата на оня с 1.4 бара:
https://www.driftworks.com/forum/thread ... 00l.97900/

Потребителски аватар
mzeto
Мнения: 604
Регистриран: 20 февруари 2008
Репутация: 90
Местоположение: Габрово
Автомобил: ВАЗ 2105
Контакти:

Двигател 21214 в 2105

Мнение от mzeto » 16 юли 2019 12:41

Моят двигател е 1600кубика с турбокомпресор TD04L от импреза врх на 1 бар и 9,7 степен е 180 коня и 260н.м на гуми. Според мен ако ще слагаш широкофазен вал трябва да си вземеш такъв за нормални повдигачи и да разкараш хидравликата. Задължително ще трябва по-висока степен и програмируема електроника ако искаш макс ефект. Тези 100 120 коня атмосферни няма да излезят много лесно :)
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book." - Moog "Mighty car mods"

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта