Син пушек след дълго спускане.
Син пушек след дълго спускане.
След днешното каране към 45 км има лъч светлина. На първото по-дълго спускане изпуши,но не много. На второ спускане почти нищо не изпуши,а след това до последно докато не изгасих не изпуши нито един път. Знам,че е рано още да си правя заключения ,но определно има промяна. Не ми остана време да измеря компресията. Надявам се да не стигам до ацетон и газ в цилиндрите,но ще си я запиша тая рецепта настрани ,ей така да ми е на лесно и да не я търся.
Син пушек след дълго спускане.
Преди години имах 2105, карах я 18 години, без скорости всичко съм правил. Като стана разхода на масло 1л. на 500 км. взе да зацапва и свещи. Смених сегментите с български разградски и се родих. Старите така се бяха износили, че ключе 10 минаваше странично през тях.
Син пушек след дълго спускане.
Здравейте колеги! Връщам темата с цел да споделя какво се случва с ладочето и просто за да има инфо за да може и други колеги с подобни проблеми да могат да си правят изводи да търсят проблеми. Дотук колата е на 169 200 км. След смяната на гумичките на клапаните на около 154 000 км разхода на масло беше в рамките на 0,6/0,8 литра на 5000 км. Две смени с North Sea 10w40 през 3000 и 6000 км. Причините да сменя на толкова малко километри - първият път смени маслото с бензин. Вторият път просто не го изтърпях това масло. Налях Газпром пак 10w40 и о,чудо! Дотук 6600 км без да е изгорила дори милилитър. Свещите чисти ,вентилацията на картера чиста,ауспуха чист,въобще песен. Преди 4000 км монтирах газова уредба поради филмите с цените на горивата. Сложих механичен карбуратор. Последно премерена компресия преди няколко хиляди : 1 цил. - 12 атм,2 - 12 атм,3 - 12,5 атм, 4 - 12,5 атм. Явно просто двигателя е имал спекли сегменти на 1-ви цилиндър. Така,че считам,че този проблем е решен. Карайте ладоците със здраве! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост