Серво управление на Класика

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 61
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 08 окт 2020 10:56

Здравейте, от известно време си мисля за серво управление на волана на моята 21011. Поразрових в интернет и във форума, но така и не намерих това което ме интересува...бих искал да споделите (тези които са го правили и/или имат) как става, от какви други марки коли рейка може да се вземе, какво ми е нужно и какво се преправя...изобщо всичко от-до.
Другия въпрос е става ли от друга Лада дето има заводски хидравлика на волана?
В таз тунинг се продава някаква система, но не е с рейка и малко няма общо с това което търся.
Знам, че е възможно защото съм виждал класики със серво.
Благодаря предварително! :cheers:

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1053
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 75
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от v_gelinski » 08 окт 2020 11:32

А защо държиш да е непременно с рейка? Иначе ето един вариант от Приора.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 61
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 08 окт 2020 13:14

Не държа да е с рейка, търся най-лесен вариант.
Иначе това го видях в таз тунинг, дали ще е достатъчно лек волана с това?

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1053
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 75
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от v_gelinski » 08 окт 2020 13:21

Щом е от Приора, която е по-тежка и е с предно, би трябвало да върши работа. Но не съм карал и нямам лични впечатления. Иначе ако ще слагаш, може да помислиш и за по-мощен алтернатор, ако си с Г221.
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Потребителски аватар
plamil
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1477
Регистриран: 04 февруари 2009
Репутация: 103
Местоположение: с. Аспарухово, общ Дългопол
Автомобил: ВАЗ 21043
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от plamil » 08 окт 2020 18:21

Друг вариант е да се вземе системата от инжекторна НИВА, напр. 21214. Монтажните отвори на секторната кутия са същите, помпата се закрепва лесно на мястото, трябва да се смени и ремъчната шайба на коляновия вал.

Потребителски аватар
m_g
Член на Лада Клуб България
Мнения: 428
Регистриран: 12 март 2008
Репутация: 76
Местоположение: София
Автомобил: 2101+M21

Серво управление на Класика

Мнение от m_g » 12 окт 2020 12:02

И аз съм си го мислил това. Гледах, гледах из сайтовете и няма вариант без колата да изглежда правена в час по трудово. Освен електроусилвател за Приора има и някакви, правени специално за Класика. Все едно, имаш бръмчащ електромотор в краката... И влагаш една торба пари за някакви калпави съвременни руски изделия.
Качествени шарнири, накрайници, хебел, щанги, здрава кутия с масло в нея, добър реглаж и нешироки гуми и нещата се приключват. Караш стар автомобил, няма как.
В добавка, всякакви такива доработки са незаконни, включително монтаж на рейка от Голф и т.н.

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 61
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 16 окт 2020 08:52

Точно заради широките гуми търсех вариант за серво управление и това електромотора в краката и с доработките ме спира...

Потребителски аватар
boyanov
Член на Лада Клуб България
Мнения: 61
Регистриран: 15 февруари 2014
Репутация: 0
Местоположение: Перник
Автомобил: ВАЗ 21011

Серво управление на Класика

Мнение от boyanov » 16 окт 2020 08:56

plamil написа:
08 окт 2020 18:21
Друг вариант е да се вземе системата от инжекторна НИВА, напр. 21214. Монтажните отвори на секторната кутия са същите, помпата се закрепва лесно на мястото, трябва да се смени и ремъчната шайба на коляновия вал.
Варианта ми е този, да търся от нива , със сигурност ще си е всичко на място и няма да има толкова “побългаряване”.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5770
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 272
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Серво управление на Класика

Мнение от LADA-2107 » 19 окт 2020 16:14

Карам Нива с хидравлика от време на време. Когато се качих в "джипката" и запалих двигателя за първи път, първото което ми направи впечатление е, че бутнах леко волана и той се завъртя без никакво усилие. Удоволствието е несравнимо.

Потребителски аватар
NikShtain
Член на Лада Клуб България
Мнения: 39
Регистриран: 20 януари 2020
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2105

Серво управление на Класика

Мнение от NikShtain » 24 окт 2020 16:30

Най лесния и бърз вариант е с Електрически усилвател. Който става и от доста европейски автомобили. Мисля че имах някъде схема на слагане от Рено. Но кой модел точно ще те излъжа.
Мисля че то беше достатъчно малко, за да не се вижда как се разтяга кутията под волана.
Каждый делал то, что мог, либо. Я просто совру, сказав что здесь был выбор. У меня была мечта и никаких ёбаных игр. Я всего лишь хотел воплотить её

Отговори

Върни се в “Класика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта