Никой не отрича, че ти си прав и проблемът е в съединителя. Сигурно си прав.Но това е много труд - сваляне на кардан, СК, и всичко около съединителя. Маховика ще го сменя ли? Аз бих сменил и него, ако се стигне до там.НО ...
По-лвсно е (и по-бързо) да се изключат изброените неща. Така и така ще сваля кардан.
1.ПРОВЕРКА на карето, което е към задния диференциал. А не, че е повреден диференциалът. Само карето. 15-20 лв.
2.Гумено каре. Така и така ще се сваля. Един огледне не е излишен, а дори задължителен. 15 лева е карето.
3. Забравил съм има ли висящ лагер. Ако има - задължително е да се огледа.
И сега въпрос:
Какво/колко влияе температурата на счупена пружина на притискателя?
Няма как една счупена пружина на студено да държи, а на топло да се отпуска.
Не съм имал такъв проблем. Но Нива има два размера феродов диск. От 2121 и от 21213/21214. Единият е по-широк от другият.
И ако притискалелят не е за правилния (монтирания) феродов дист ...докато улегнат един към друг ще трябват 20 ооо км. И пак може да не се получи пасването. Пример: Притискателят е за тесен феродов диск, а е монтиран широк феродов диск от 2121.
Все едно. Ще се изясни. Успех на колегата! Спор няма, а само предположения.
П.С. Гледам има висящ лагер. Каучук. На студено е твърд. Загрее ли омеква. Предположение само.
Проблем с първа скорост
Проблем с първа скорост
...за сега всичко е коректно...просто преди да пристъпи към по-сериозни действия,опитваме се да насочим колегата към нещо което лесно сам може да установи визуално(ако е в час с материята де)...щото повреди по тампони д-л,скоростна кутия,гумено каре и висящ лагер също водят до подобна симптома-тика...
...случва се но обикновено е съпроводено и със затруднения при потегляне, вкл. и изкл. от скорост,'омекване' педала на съединителя...
Проблем с първа скорост
Груба грешка! Ако няма кой да я държи, може да се подпре с ромбичен крик или крокодил. Ако е на канал обаче, няма да стане така. Някога в сервизите на каналите имаха движещи се по релси хидравлични крикове.
Проблем с първа скорост
Имах абсолютно същият проблем и то с нов руски съединител. Смених го с LUK и забравих за проблема.
А тъй като руският съединител беше чисто нов, реших че проблемът е в маховика и смених първо него.
Номер на комплект съединител LUK: 620 0198 16
Номер на комплект съединител SACHS: 3000 240 001
Почти всеки магазин за авточасти може да ти го достави.
Препоръчвам ти да не купуваш руски съединители, независимо дали са от Нива. Не са по-евтини от гореизброените марки а качеството, както и конструкцията са доста по-лоши. И въпреки, че съм почти сигурен, че проблемът и при теб е в съединителя, огледай изброените от колегите възли.
А тъй като руският съединител беше чисто нов, реших че проблемът е в маховика и смених първо него.
Номер на комплект съединител LUK: 620 0198 16
Номер на комплект съединител SACHS: 3000 240 001
Почти всеки магазин за авточасти може да ти го достави.
Препоръчвам ти да не купуваш руски съединители, независимо дали са от Нива. Не са по-евтини от гореизброените марки а качеството, както и конструкцията са доста по-лоши. И въпреки, че съм почти сигурен, че проблемът и при теб е в съединителя, огледай изброените от колегите възли.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост