
Проверка на предница 2105
- MOTO`manqk
- Мнения: 272
- Регистриран: 05 септември 2008
- Репутация: 17
- Местоположение: Монтана
Проверка на предница 2105
И според мен доста го засилихте, и с това "погледни" как се гледа със щанга ли, със разклащане на ляво на дясно от втори човек(за накрайниците) ли, на вдигнато купе ли, на земята ли.... Най-оферта ти е найстина в сервиз за проверката, вече ако наистина имаш ентусиазъм да си сменяваш нещата на крик пред вас(незнам де може да имаш условия(и бих се радвал ако е така..)) си е вече твоя работа, успех 

Проверка на предница 2105
Успех!
Последна промяна от bgbul на 11 апр 2021 22:50, променено общо 1 път.
Когато човек е глупав, той не знае това.
Проверка на предница 2105
... централната(средната) кормилна щанга e с каталожен номер-3003011...
... дългите кормилни накрайници са съответно: десен с каталожен номер3003050 и ляв с 3003065...
... дългите кормилни накрайници са съответно: десен с каталожен номер3003050 и ляв с 3003065...
Последна промяна от teon на 12 апр 2021 21:05, променено общо 1 път.
Проверка на предница 2105
Опитвам се да бъда полезен.
Последна промяна от bgbul на 11 апр 2021 22:50, променено общо 2 пъти.
Когато човек е глупав, той не знае това.
Проверка на предница 2105
...и би трябвало да е основна цел на всички ни
...

Последна промяна от teon на 12 апр 2021 21:19, променено общо 1 път.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5816
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Проверка на предница 2105
Не не са (едни и същи)!!! Зависи кога, къде, как и от кой са правени.
Дългата щанга под двигателя - свалям оригиналната СССР, която е излязла от завода с колата, налагам до нея нова Мууг (уж маркова, уж качествена, скъпа) имат разлика 1-2 см. От там следва, че тази разлика в дължината трябва да се компенсира от муфите (снадката на късия с дългия накрайник) от ляво и от дясно. Хубаво, ама тези муфи не са предвидени да компенсират такава голяма разлика. В следствие на което къс и дълъг накрайник опират един в друг вътре в муфата. От там следва, че трябва да се скъсят накрайниците за да може да се направи реглажа на предницата.
Накрайниците (къси и дълги) също не са със 100% еднаква дължина. Дори резбованата им част не е с еднаква дължина.
Дългата щанга под двигателя - свалям оригиналната СССР, която е излязла от завода с колата, налагам до нея нова Мууг (уж маркова, уж качествена, скъпа) имат разлика 1-2 см. От там следва, че тази разлика в дължината трябва да се компенсира от муфите (снадката на късия с дългия накрайник) от ляво и от дясно. Хубаво, ама тези муфи не са предвидени да компенсират такава голяма разлика. В следствие на което къс и дълъг накрайник опират един в друг вътре в муфата. От там следва, че трябва да се скъсят накрайниците за да може да се направи реглажа на предницата.
Накрайниците (къси и дълги) също не са със 100% еднаква дължина. Дори резбованата им част не е с еднаква дължина.
Проверка на предница 2105
...говоря за оригинални заводски части...то и на ТАЯ база по разни каталози



Проверка на предница 2105
Колко опит ти трябва да натрупаш ...ето примери:
За ремонтите:
Качена е колата на подемника. Майсторът държи оригинална част по каталог и ...не пасва. Съответно се връща в магазина и заменя с друга по номер, година и шаси. Връщаме се в сервиза и...изненада. Не пасва. И от тогава САМО със старата част в ръка се купува нова за смяна. Дори въздушен и маслен филтър са ми бъркали "по каталог". Така, че ...трябва си натрупване на опит и то горчив.
Вече такива части НЯМА. Всичко е изнесено в по-малки фирми, гаражи и дори БЪЛГАРСКИТЕ оригинални части за Лада се правят в Китай.
Те са купили нашата марка за стартери и генератори и си произвеждат оригинални заводски български части в Китай. Но имат щемпел/печат, че са български. Можеш да провериш сам. Много хляб още има да ядеш....
Последна промяна от bgbul на 09 апр 2021 13:52, променено общо 1 път.
Когато човек е глупав, той не знае това.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5816
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Проверка на предница 2105
С оригиналните СССР частите е същото. Преди години купих чисто нов диференциал (4,3 за Жигули) с кашонче от дебел картон, с етикета и надписа на него: "Сделано в СССР". Още с монтирането на колата се започнаха проблемите 1-2 от отворите за закрепване към задния мост не съвпадаха. Вследствие на което болтовете се завиха на криво и резбите се повредиха. Това като имаш предвид, че болта е 8 мм, а отвора в корпуса на диференциала 8,5 - 9 мм (за да се компенсират неточностите). Можеш да си представиш колко голямо е разминаването. Веднага след като подкарах колата диференциала започна да шуми и никога повече не утихна. Карах го 10 000 км и смених целия мост. После демонтирах диференциала и го разглобих. Лагерите имаха язви от ръжда. Сам се сещаш, че един лагер няма как да ръждяса докато се къпе в масло монтиран на колата. Тоест или след производството е стоял дълго време преди да бъде консервиран, или толкова е консервиран. Може да е сглобен е много качествени части, може да е прецизно сглобен и регулиран, ама каква полза след като ръждата го е съсипала. Чисто нови лагери без консервация, зъбни колела без консервация. Ще кажеш: "Тук не говорим за размери и стандарти, а за отношение към детайла." и ще си прав. Врати и капаци демонтираш от една Лада, монтираш на друга - фугите не отговарят. Къде тук е стандарта? За съжаление с всички руски/съветски части е така. Въпрос на късмет.
СССР отдавна го няма, и частите правени там почти свършиха. Затова дадох пример, за нови части правени някъде от някой. Да знаят хората когато купуват да ходят със старата част, да мерят, да смятат, да не се чудят после защо не става или не е както трябва.
СССР отдавна го няма, и частите правени там почти свършиха. Затова дадох пример, за нови части правени някъде от някой. Да знаят хората когато купуват да ходят със старата част, да мерят, да смятат, да не се чудят после защо не става или не е както трябва.
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5816
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Проверка на предница 2105
Форумите умират, но за сметка на това групите във фейсбук процъфтяват, а там нивото е ниско, МНОГО ниско!!! Няма кой да питаш и кой да ти отговори с адекватен съвет. Само снимки и клипове от интернет пространството (жадуват за това да публикуват нещо, но за жалост нямат какво свое да покажат). Клип как някой върти на мегдана и публикации от типа: "Моята красавица."(а красавицата самоходна скрап) или: "Миете ли ги колегийййй?!?!!".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта