Проблем докато е студена

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
buckstabu0
Мнения: 167
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем докато е студена

Мнение от buckstabu0 » 22 ное 2021 21:46

Карбуратор озон 2107
Колата като е студена при първо палене припуква или работи и загасва... След това я паля на пълен смукач на 3000об, защото без смукач не иска да запали и го връщам, ако го върна прекалено много пак гасне.
При движение преди да се очовечи при тръгване забива нос и гасне, в движение пак забива нос, сеца и се чуди дали да тръгне, блъска треска ще откине кардана... натискам съединителя изфорсирам и се оправя, след 100 метра пак същото... Като загрее е часовник, карбуратора е с жигльорите които трябва да са, изчистен е и регулиран. Според мен нещо гориво недостига
Вече 6 месеца или 9хил км карам така и ми писна след като ми загасна на кръстовище и пусна другия светофар. накъде да се насочим и какво да гледам

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 63
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 6
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

Проблем докато е студена

Мнение от ///Mechov » 24 ное 2021 07:43

Така както го обясняваш, ми прилича или на нерегулиран смукач, или на неработещ вакуум към него, или на блокирало телескопче.

Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk



buckstabu0
Мнения: 167
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем докато е студена

Мнение от buckstabu0 » 24 ное 2021 09:37

Смукача го регулирах, телескопа не е блокирал. Остава само платното ?

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 63
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 6
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

Проблем докато е студена

Мнение от ///Mechov » 24 ное 2021 11:48

А долу между дроселния блок и средната част, да не си обърнал някоя гарнитура на обратно? Виждал съм такива грешки. В този случай се затваря дупката за вакуума за смукача.

Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk


buckstabu0
Мнения: 167
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем докато е студена

Мнение от buckstabu0 » 24 ное 2021 20:38

трябва да видя че не помня дали го отварях там... там нали са голяма и малка дупка? дали може да се обърне

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 63
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 6
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

Проблем докато е студена

Мнение от ///Mechov » 24 ное 2021 20:59

Не да обърнеш гарнитурата от първа на втора камера. Да я превъртиш. В този случай дупките за камерите си отговарят, но запушваш дупката до канала за празния ход. Канала за празния ход има втулка, а до него другата дупка е без втулка. Тази без втулката е за вакуума за смукача.
П. П. Кой Озон е това - този с Епхх или този с механичния винт и ел. клапана за тихите?
П. П. 2. Да не би да си сложил жигльори от ремонтен комплект?
П. П. 3. Предварението как е?
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk



buckstabu0
Мнения: 167
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем докато е студена

Мнение от buckstabu0 » 24 ное 2021 21:46

за гарнитурата нещо не мога да разбера. карбуратора е със ел клапана, жигльорите може да са оригиналните, защото като го отворих всичко си отговаряше по таблиците... има предварение за да върви повече направено със стръбоскоп

Потребителски аватар
///Mechov
Мнения: 63
Регистриран: 19 септември 2019
Репутация: 6
Местоположение: Лом
Автомобил: ВАЗ 2106

Проблем докато е студена

Мнение от ///Mechov » 24 ное 2021 22:01

Те всичките модификации на 2107 са еднакви жигльори 112/150, 150/150, п.х. 50 и преходна с-ма 60.
За гарнитурата имах в предвид да си я обърнал огледално, а не отвора на първа камера да си го сложил на мястото на втора.

Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk


buckstabu0
Мнения: 167
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 1
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Проблем докато е студена

Мнение от buckstabu0 » 24 ное 2021 22:07

това за гарнитурата ще го проверя... чистих го карбуратора но не помня дали го отварях там... все пак преди 1 година беше това

Отговори

Върни се в “Класика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост