Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Ремонти и обслужване
2101 • 2102 • 2103 • 2104 • 2105 • 2106 • 2107
С.Иванов
Мнения: 3
Регистриран: 09 януари 2022
Репутация: 0
Местоположение: гр.Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от С.Иванов » 07 фев 2022 10:59

Здравейте, някой знае ли надежден авто сервиз, предлагащ електро услуги в гр. Пловдив. Проблема е следния: колата е Лада 1200s 1988г. От една седмица насам откакто се застуди по-вече времето, сутрин въртя ключа на контакт, таблото светва нормално, въртя ключа, колата прави 3-4 оборота и губи мощност и не пали. Акумулатора е от миналата есен, проверен и беше изтощен, но в следствие на липса на зареждане от автомобила. След смяна с оборотен такъв ми замериха напрежение 12.40-12.60 A и ме съветваха да се провери веригата.
Благодаря предварително и хубав ден!

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 6037
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 318
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от LADA-2107 » 07 фев 2022 14:03

На теория - при запален двигател напрежението трябва да е 14 Волта. Без значение какви консуматори има включени. За съжаление обаче Ладовите генератори са слаби и на празен ход (под 1000) оборота, с включени фарове не могат да достигнат това напрежение. Решението е или да увеличиш оборотите на празен ход до 1000, или когато спреш някъде да изключваш късите светлини и да оставяш само на габарит. Тези коли са създадени във времена в които не е било задължително да се кара през деня с включени светлини. Най-неблагоприятно е градското шофиране - от светофар на светофар, двигателя работи все на празен ход и акумулатора остава недозареден.

С.Иванов
Мнения: 3
Регистриран: 09 януари 2022
Репутация: 0
Местоположение: гр.Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от С.Иванов » 07 фев 2022 20:39

Аз съм съгласен с вашето мнение, но тук става въпрос, че на дръпнат смукач и без нищо да е включено не искаше да запали и нямаше мощност да превърти двигателя на празен ход. За габаритите знам от дядо ми и се възползвам през деня от опцията :)

buckstabu0
Мнения: 179
Регистриран: 19 октомври 2017
Репутация: 3
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 2101

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от buckstabu0 » 07 фев 2022 21:19

Провери ремъка дали е натегнат аз заради него купувах нов акумулатор

С.Иванов
Мнения: 3
Регистриран: 09 януари 2022
Репутация: 0
Местоположение: гр.Пловдив
Автомобил: ВАЗ 2101

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от С.Иванов » 08 фев 2022 11:08

Ще го имам на предвид. Благодаря !

Polad112
Мнения: 21
Регистриран: 08 август 2022
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: ВАЗ 2101

Ремонт/смяна на реле регулатор и алтернатор

Мнение от Polad112 » 09 авг 2022 15:14

Смени ремъка колега

Отговори

Върни се в “Класика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост