Страница 3 от 3

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 26 мар 2024 10:03
от Frysco
Кажи му, преди да я ползва да я отвори и да намаже цилиндъра с нещо мазно, примерно тая грес за спирачни апарати... Като е сухо уплътнителното пръстенче вътре от помпичка става на тренажор за китката.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 26 мар 2024 18:21
от curse_m
Аз също не харесвам ефекта от тия помпи за смяна на спирачна течност. Най основното е че като се отвие щуцера там не е херметично и засмуква и въздух и не се вижда добре кога е преточено достатъчно.
Аз бях стигнал по далеч, направил съм си помпа само че за компресор, още по мързелива. :D Нищо не помпаш. :D За смукане става, имитация на това:


И затова в последно време експлоатирам детски труд по класическия начин. :lol:

Имам и електрическа помпа 12V за технически течности - масло, антифриз, бензин, нафта. Съвсем китайска, която разликата и с по марковите е главно качеството на изработка. Но за гаражния домашен майстор от дъжд на вятър е достатъчно за години употреба. Става за всичко но не и за точене на масло с тънката тръбичка, което не е "изгоряло" все още до нивото на вода почти.(Мноого мноооого е бавно) За антифриз е супер, помага много при някакъв ремонт където човек има за цел да не олее всичко наоколо и да източни донякъде само. Ползвам и евтина ръчна такава помпа когато това дето ще изсмуквам е наистина малко, но и за повече става удобно.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 26 мар 2024 18:33
от Frysco
То честно казано няма какво толкова да се вглежда човек в тея мехурчета дето просмукват от резбата на щуцера. То като с няколко напомпвания събереш в мензурата на помпата 100-200 милилитра течност значи целта е изпълнена. Важното е да завиеш щуцера докато още има вакуум и тегли течност. За такава простичка система като ладовата е идеална вакуумната помпа. Виж, такива системи с надуване през казанчето пък на мене не ми харесват, щото класиката с нейното отделно казанче, маркучетата и пластмасовите щуцерчета на помпата - доста нежна работа е, за да се надува отгоре принудително...

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 26 мар 2024 19:21
от curse_m
Не си гледал добре, това е с вакуум, но принципа е като на бояджийски пистолет с долно казанче, или песъкоструй, или т.н инструменти. Вакуума се създава просто казано с увличане, и работи, много по лесно от ръчна помпа.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 27 мар 2024 09:54
от Марто
Налягането наистина потенциално е най-'опасно', но за сметка на това е най-ефективно и бързо. При наличие на компресор и излишна капачка за казанче (струва 2-3-4 лв), един автомобилен вентил за гума прекаран през нея (също подобни пари) се създава налягане 1-1.5 бар. Останалото е само отвиване на обезвъздушителите и следене на ниво на течността и налягане. Реално в заводски условия зареждането на системите става по този начин.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 27 мар 2024 11:00
от Frysco
Само капачката трябва да е за казанчето на съединителя :)
А за пистолета да, не съм гледал.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 27 мар 2024 11:24
от curse_m
Ето ви едно по ясно видео:

Вземеш да потърсиш 3-4 пъти за нещо такова и ютюб ти покаже още 100 такива видеа.Пак казвам - НЕ СЕ НАДУВА системата.

Дискове полски Фиат на Лада

Публикувано: 27 мар 2024 11:40
от Марто
curse_m написа:
27 мар 2024 11:24
Вземеш да потърсиш 3-4 пъти за нещо такова и ютюб ти покаже още 100 такива видеа.Пак казвам - НЕ СЕ НАДУВА системата.
Да в уреда който показваш не се надува, мисля че това е ясно на аудиторията?
Става дума че най-ефективно е именно надуване. Работил съм с вакумните уреди, имам и такъв какъвто показваш и ръчния вид, но най-добре става именно с налягане. Даже ако искаш мога да ти го дам, мен не ми трябва ....