Страница 1 от 3

С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 08 юни 2009 20:40
от peterroumian
Така въпроса ми е към хора които са се занимавали със този ш**ан отражател на 2103 който е за 45 вата рт45т.
Искаше ми се да сложа осрам найт брейкър ама... греда. Нямат този цокъл. Освен това може да ми развалят отражатела.. Вчера си ходя из квартала и гледам една 2101 на която фара и беше счупен и се виждаше крушка на рт43т!!! Та въпроса е: карате си със скапаните балончести крушки, или сте си намерили това: http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html" onclick="window.open(this.href);return false; , илисте си сменили фаровете с такива за новия цокъл, или сте си взели от отнези куче марка руски халгенки на стария цокъл?

май трябваше да сложа анкета (hiro) - така де кажете решение (tease)

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 08 юни 2009 21:11
от BaiLamarin
Отдавна не караме на балони. Има и истински със стария цокъл. Конкретно как се държи с халоген този фар не знам, но мога да ти покажа ситроен 2000 г. с балонни крушки купен. Естествено отдавна е с халогени... :)

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 08 юни 2009 21:16
от Живков
Ми, карам си със фабричните лампи, 40/45 W и оригиналните рефлектори.Немски са или поне така пише на тях.М, да ти кажа, не светят никак зле. Но и по-добре няма как да светнат, а може. Приготвил съм си 4 нови Чехословашки рефлектора с 4 лампи 55/60 W Phillips Р45Т. Лампите са обикновени и нови, купувани са преди повече от 10 години. След поставянето им, ще направя регулиране. Те, все се оплакват, че 4-фарките нямали хубави фарове - напротив, много са си добре даже.

За Жигули и 2103/2106, сега се продават разни рефлектори за разни лампи. Можеш да намериш, въшни 2 за цокъл Р43Т, както и вътрешните 2 с едножичните лампички Н1. Те имат САМО дълга светлина. Не са никак зле, карал съм с такива. Но, някак си много бързо свършват съвременните рефлектори за тези модели. Корозират, лющят се за няма и 4 години....и това не е от по-силните лампи. Старите от комунизма, определено повече издържат.

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 08 юни 2009 22:04
от peterroumian
Тодор Живков написа:... Те, все се оплакват, че 4-фарките нямали хубави фарове - напротив, много са си добре даже.
Според мен са перфектните фарове но като мине някоя по-съвременна кола с по силни фарове "заглушава" светлинта от моите и аз не виждам пътя по време на разминаването.. да не говорим за дигнатите фарове. Ех ако можеше всички хора да са добри и да си карат с нормални фарове. Според мен тея осрам трябва да ги забранят. Като почнем всички да слагаме все по силни и по силни накрая ще стане наистина опасно..

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 08 юни 2009 22:40
от Живков
Ами, те изпатили има бол. Кой от стопени кабели-кой от ,,бойни" предпазители, за да не горят от фаровете...все неща, предизвикани от простотия.

Нормално е да оставаш в сянка малко. Тяхните рефлектори и разсейватели, малко са се изменили през вековете. Не са проблем самите лампи, а височината на която са ги вдигнали -,,ниско над тополите".

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 09 юни 2009 00:50
от sataN
А релета имаш ли за фаровете? :)

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 09 юни 2009 02:10
от peterroumian
Само на дългите, но проблема не е в съпротивлението на контактите, а крушките - просто са доста слаби. Релето ще ми качи светлината с 5% а на мен ми трябват 50% повече за да съм доволен. Да не говорим че найт брейкъра са 100% по силни от халоген които е 100% по силен от обикновениете. Това означава че щте получа 300% повече. Малко на цифри звучи много... :lol:

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 09 юни 2009 11:38
от BaiLamarin
Питаха те за релето в смисъл дали ще издържи ключа на по- мощните крушки. Но има и много по- нови коли, на които фаровете минават през миниатюрни контакти в ключа на кормилото без реле. Резултата след време е ясен, това не е направено случайно :) Но реле се слага и допълнително. Тодоре, обикновено проблема не е в по- мощните крушки, а в лош контакт- почти винаги буксата на крушката е разхлабена, докато не се запали никой не я пипа. Естествено имаше и ментета крушки, на които консумацията на ток преди да се стопят е неясна, но определено непосилна за инсталацията :D На по- новите коли с гладки стъкла проблема с оформянето на снопа е голям. Имаше интересно изследване на Автобилд на тези- оказва се, че и най- скъпите и добри осветяват по- зле от Самара от 89-та година с халогени и нормални рефлектори. И дори швабите си зададоха въпроса какъв е смисъла от гладки стъкла? И май единствения смислен отговор е да накарат хората да купуват ксенони, естествено скъпичка екстра. Сложи си едни нормални халогенни крушки и виж как е. Ако не ти е потъмнял фара ще има добър ефект.
п.п. Естествено гладкото не е стъкло , а поликарбонат и на първите модели след 5-тата година си иска цял нов фар. Естествено на "тънка" цена. :)

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 09 юни 2009 11:43
от sataN
На мойта жигула едната е балон (лявата) а другата е халоген (нямам представа какъв).С релета съм на къси и на дълги бих казал че светят добре и 2те:) А преди да се сдобие с релета през нощта все едно караш на свещички :D

Re: С какви крушки на фаровете сте на вашата 2103

Публикувано: 09 юни 2009 17:35
от BIO-Motor
Osram или Tungsram ми бяха, не си спомням защото в магазина се продаваха и двете. 8-9 лева едната крушка. Няма такива фарове просто, не можеш да си представиш колко добре светят. На повечето ми приятели със "западни коли" фаровече им светят доста по-зле.
ПП: Това със нови рефлектори говорим и без проблеми по ел.системата.