Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
Извадих двата главни горивни жигльора, този на ПХ, както и на икономайзера. Всеки един продухах и почистих с клечка за зъби лекочко. Прекарах по един косъм от четка за миене на кола. Нивото е наред, регулирах хода на поплавъците по книга. Опитах и с намален луфт на свещите (от 0.8 на 0.6), както и с повече и с по-малък начален ъгъл на запалването. Ефектът е същият. Както работи на ПХ и чукна рязко газта, прекъсва/глъхне за част от секундата и се изрязва !!!??? Иначе върви. Има тяга. Всички свещи са керемидени. Явно цепката на преходната система до самата дроселна клапа е корозирала и ефект.й сечение е намалено, друго не остава ? Идеи други ???
- tojaga
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 1628
- Регистриран: 23 февруари 2008
- Репутация: 74
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21083
Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
Това, че забива муцуна само на празен ход или? Ако това забиване го няма в момент на товар в движение, не на празен ход, значи нямаш проблем.
- ///Mechov
- Мнения: 38
- Регистриран: 19 септември 2019
- Репутация: 5
- Местоположение: Лом
- Автомобил: ВАЗ 2106
Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
Разхлаби леко електромагнитния клапан и пробвай. Ако го няма пропадането, търси по-голям жигльор.
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят POT-LX1 с помощта на Tapatalk
Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
Колеги, обяснявам пак какъв е проблемът: Загрял мотор, работи си перфектно на ПХ на място на около 900 об. Давам рязко газ, за част от секундата ПРЕКЪСВА работа моторът /например сякаш му прекъсвам тока/ и се изрязва яко след като отмине това кратко прекъсване. В движение естествено също се проявява проблемът по следния начин: например се движа с ниски обороти на втора предавка да речем с 15-20 км/ч при около 1000-1100 об. Ако смачкам педала на газта също за кратко забива муцуна /моторът сякаш гасне, заглъхва, прекъсва/ и рязко изведнъж тръгва да ускорява ! Чак блъска, джаска, толкова е кратко това забиване... На пропан-бутан това НЕ го правеше ....Сервото е ново - и със старото пак беше същото... Вакуумният коректор на делкото работи, т.е. като извадя маркуча откъм карбуратора и засмуча с уста - оборотите леко се вдигат и съответно езикът ми залепва (държи вакуум). Силно се съмнявам в преходна система на 1-ва камера - онази цепка около първа дроселна клапа, от която изтича сместа на преходната система... Понеже много години е карана на пропан-бутан и смятам, че има клеясали, окислени, корозирали канали на преходната система.
Самара със СОЛЕКС забива муцуна на бензин ?
За много години, колеги, живи и здрави! Искам да споделя, че проблемът с краткото начално забиване почти изчезна. Ето какво установих: минах ГТП и пичът каза, че съдърж.на СО на празен ход в газовете е над нормата. Като се прибрах взех отвертка и почнах да завивам винт качество. Завих около... 4,5 об., при което настъпи моментът, когато обор.на двигателя започнаха леко да падат. Така го оставих. Гасих, палих, пали с чукване на четвърт. С фарове и т.н. обор.са стабилни. Върви си добре, изрязва се. И така усетих, че забиването почти изчезна. Има осезателно подобрение. Явно сместа на празен ход е била доста богата и като се открехне дросела се дави моторът, тъй като и преходната система доставя и добавя още гориво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост