ЗДРАВЕЙТЕ! Имам Лада 2111, която отскоро има следния проблем-след изгасянето на автомобила и изваждането на ключа, електрическата система остава под напрежение. (преди появяването на проблема, след изгасяне на автомобила спираше работата на вентилатора на парното, а сега продължава да работи!) Това води до пад на акумулатора за няколко дни, ако не се кара колата...а и е пожароопасно за самия автомобил.
Някой имал ли е сходен проблем? Попаднах на ел.техник, който наизуст ми казва че ТРЯБВА ДА СМЕНИМ ключа за запалване "и ще видим"...
Препоръчайте ми електричар в или около София, който да е работил с Лада ....а не да ми обяснява "що ги карате тез боклуци"..
Благодаря Ви предварително! Бъдете здрави!
2111 проблем в ел.система
- curse_m
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 2944
- Регистриран: 16 април 2008
- Репутация: 93
- Местоположение: Лакатник
- Автомобил: ВАЗ 21104
2111 проблем в ел.система
Според мен е залепнало реле, може да е главното реле за ел. уредите. То е по-голямо и за по голям ток от другите. Освен при таблото с бушоните релетата има такива пред скоростния лост по таблото. Достига се до тях от страничните капаци при краката и от двете страни. Но тези релета не са за електрооборудването в купето.
А за майсторите - всичките са такива. Другите трябва със свещ да ги търсиш... все едно ги няма са. По страшните са тия дето си мислят че това е Жигула и правят пълни щуротии на изуст. В ерата на технологиите лесно може да си намери един майстор схемите точно пък за тоя стар модел Лада, по лесно от за всеки друг кош! Включително и диагностика с прост ELM327.
А за майсторите - всичките са такива. Другите трябва със свещ да ги търсиш... все едно ги няма са. По страшните са тия дето си мислят че това е Жигула и правят пълни щуротии на изуст. В ерата на технологиите лесно може да си намери един майстор схемите точно пък за тоя стар модел Лада, по лесно от за всеки друг кош! Включително и диагностика с прост ELM327.
Lada Vesta SW Cross, Lada Kalina 2 универсал, Lada 21104
- toneto66
- Мнения: 133
- Регистриран: 29 януари 2009
- Репутация: 1
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: ВАЗ 21101
- Контакти:
2111 проблем в ел.система
Аз мисля ,че е от контактния ключ . Но по точно от клемореда на контактния ключ.Ако на мериш само клемореда отделно няма да сменяш целия ключ.Случвало ми се е.
- Прикачени файлове
-
- jpg..jpg (23.75 KиБ) Видяна 5890 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост