21083 проблем с разхода на бензин и газ

Ремонти и обслужване
Самара • Самара 2 • 2110/11/12
Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от wolfram » 21 апр 2015 18:55

LADA-2107 написа:Това на бензин или на газ? Благодаря и на двамата!
Сега виждам. На газ много зависи от това как ти е настроена и въобще поставена газовата уредба. Аз съм с малка бутилка, и като я напълних догоре само градско в София изкарах към 145 км и имаше още съвсем мъничко за около 10-15 км предполагам, преди да сипя вчера.
Преди това обаче особено зимата даваше скандален разход от почти 20/100 на газ. После ходих да пипнат това-онова по изпарители (видя се, че е монтирана абсолютно некадърно) и т.н. и се получи горепосочения към 7,5-8/100 градско. Тука обаче има една особеност и тя е задръствания + дълги светофари, наистина ми е много трудно да го засека в София.
Извънградското - от София до Кърджали - 245 km приблизително, от които 120 на магистрала Тракия и още към 20-30 прав път. Останалият - завоест. Пълня догоре в София, и на 4-5км от Кърджали свършва обикновено. По магистралата 120-140, по останлия път 80-90.
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5527
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от LADA-2107 » 21 апр 2015 21:20

Аз установих, че поради голямата степен на сгъстяване е необходимо да намаля предварението или дори да дам закъснение на запалването за да не ми чука аванса. Преди чукаше леко и гореше 9,3, сега съм намалил предарението и гори 10,3 . Ще видя като си приведа двигателя в оригинално състояние колко ще ми гори. Газовата аз лично се наложи малко да я преработя след като премахнах 16 клапановата глава и минах на 8 клапанова - преместих изпарителя отдясно, максимално близко до карбуратора, маркуча от изпарителя до тройника и маркучите от тройника до плочката са скъсени максимално. Изпарителя е ниско за да не остава без вода, макар, че се захранва от маркучите за подгряване на карбуратора винаги е горещ. Други особености какви има и какво трябва да се спази не знам. Иначе съм с горна плочка, тъй като на самарския карбуратор не може да се сложи долна. Наясно съм, че горната плочка е най-кофти варианта, но не ми се осакатява карбуратора с дупчене. Имам един ЖИГУЛСКИ продупчен и може да пробвам с него по-натам, но първо да възстановя двигателя в оригинален вид.

wolfram, ще кажеш ли при теб какво не е било монтирано както трябва на газовата уретба.

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от wolfram » 22 апр 2015 18:41

Еми точно тва например - продупчили са карбуратора, и са направили 2 дупки доста по-широки от маркучите. Отделно 2 маркуча се триеха в рейката, защото просто не са им сложили свинска опашка да ги държи малко по-нагоре. Всичко беше много разхлабено болтовете, изпарителите, абе все едно съм карал на Офроуд Кърджали Фест в гората... а реално откак съм сложил газ (2013) не съм карал по черен път/офроуд, поне не си спомням. Та толкова да се е раздумкало от каране по асфалт, проблемът ще да е в монтажа. Абе набутах се аз, трябваше да сложа BRC ако въобще е възможно за Самара, ама както и да е.
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5527
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от LADA-2107 » 24 апр 2015 00:06

Що да не е възможно? До колкото знам изпарителите се подбират по коне, разбира се и по други характеристики де. Аз съм доволен от най-обикновено вакуумното Ловато, като изпарител - в ЖИГУЛИ със стандартен 1200 двигател на + 100 000 км си палеше от раз и под - 15 градуса. Същия изпарител и в БМВ Е 21 с М10 двигател си палеше от раз зимата и лятото. Сега в Самарата съм със същия, но се е*ава нещо. Предполагам заради центровката, а не заради изпарителя. Иначе клапаните не е толкова важно според мен каква марка са. По-добре турски, но нови от колкото италиански на +10 години.

Потребителски аватар
wolfram
Мнения: 244
Регистриран: 17 юни 2009
Репутация: 6
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21093

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от wolfram » 24 апр 2015 13:36

А, то и на мен всичко ми е Ловато по принцип и съм много доволен от самите части, самият монтаж беше проблема, ама сега го стегнах и стана много по-добре :)
За турски изпарители не съм много съгласен, един познат смени 2 "чисто нови" турски в рамките на 5 месеца... то много зависи в крайна сметка на какво ще попаднеш.
Тодор Живков написа:Характерно за тази марка е, че може да бъде основа за стаж на млад шофьор. Дори е задължително, човек да мине през руската школа. Да види, да усети,как стоят нещата в живота. За това,че лесно няма и ежедневно трябва борба.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5527
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от LADA-2107 » 24 апр 2015 14:07

Има разлика от турски до турски. Не помня какъв имах, но като го отворих си беше едно към едно копие на Ловатото. Не знам дали и платна от Ловатото не пасват на турския. Иначе ако има пари човек Ловатото или БРЦ.

Потребителски аватар
vaz_21013
Мнения: 345
Регистриран: 12 декември 2010
Репутация: 0
Местоположение: Добрич
Автомобил: ВАЗ 2105

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от vaz_21013 » 26 апр 2015 21:55

Ланди Ренцо също е много добро на едната бегачка съм с такова и съм мега доволен.Така или иначе било то и с турски изпарител важното е настройките да са направени като хората,филтърчето да е ново и това е иначе се почват проблемите с трудно палене,гаснене и т.н. разхода на газ много зависи от това дали си развъртял много врътките.

Потребителски аватар
Kiril
Мнения: 1523
Регистриран: 18 октомври 2008
Репутация: 70
Местоположение: Поморие

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Kiril » 27 апр 2015 22:56

Аз съм най-доволен от Lovato,най-добър разход постигнах с такъв изпарител.Преди това изредих Bedini,BRC,ВМЗ но с нито един не постигнах задоволителен разход на газ,което според мен е най-важното за един изпарител,заедно с надеждността.Ловатото кара 5 години без проблем въпреки че си паля директно на газ и в студа и през лятото.Изключително прост изпарител,разглобява се като детска играчка в сравнение с Ланди Ренцо и БРЦ,единствено карането с вода и замръзването ги убива,но това убива и всичко останало по охладителната система та не го считам за проблем.А турското копие на Ловато вероятно си попаднал на Mimgas,може би най-доброто копие,но оригиналния ремонтен комплект за Ловато не пасва.

Отговори

Върни се в “Самара / Самара 2 / Десятка (семейство)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост