21083 проблем с разхода на бензин и газ
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5814
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Колеги, онзи ден пробвах Самарата дали ще проработи на бензин. Налях около половин литър бензин в бутилка, топнах един маркуч директно от бензиновата помпа в бутилката и колата запали сравнително лесно с дръпнат до край смукач, но за около 1 минута (че даже и по-малко) половиния литър бензин си замина. Изчезна за секунди. Айде наясно съм, че на смукач гори повече, но чак пък толкова.... Понеже тази глава (карбуратора и помпата) не са работили от няколко години си помислих, че може платното на помпата да се е скъсало и да вкарва бензина в главата. Разглобих помпата, но платното си беше здраво. Да отбележа, че щуцера за обратен бензин, който е на карбуратора го запуших преди експеримента. Къде може да е отишъл този бензин, не видях никъде да има текло отдолу под колата. Вярно, че отзад доста се задими, но да го е изгорила всичкия не знам....
А на газ със 110 - 120 км/ч ми гори 9,3 на 100. Това нормално ли е?
А на газ със 110 - 120 км/ч ми гори 9,3 на 100. Това нормално ли е?
- Дрон
- Мнения: 1487
- Регистриран: 12 март 2009
- Репутация: 83
- Местоположение: София
- Автомобил: Volvo 945
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Ми колко да гори кола на смукач и в студено време
И мен ми става странно как само сипвам бензин пък карам на газ.
п.с. Освен това имаш 200-300 грама в самия карбуратор, не забравяй.

п.с. Освен това имаш 200-300 грама в самия карбуратор, не забравяй.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5814
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Работи 1 мин с бензина от бутилката, после изгори и количеството в карбуратора и угасна. Всичко това за 1 мин. Не знам, струва ми се много, все пак при загрят двигател и под натоварване с половин литър минаваш над 5 км. В случая даже и двигателя не беше под товар, врътка си на свободна скорост.
-
- Мнения: 80
- Регистриран: 15 януари 2015
- Репутация: 10
- Местоположение: София
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Ами смятай, че първите 5 минути от работата на студен двигател и то на смукач, претакат грубо 35/100
! А за да ти олекне на душата, при положение, че колата е в движение, загрей до 80С и после проведи същия експеримент. Откачи маркуча от резервоара, изчакай колата да изхаби бензина в карбуратора и вържи едно шише с 1 литър бензин. Караш докато свърши и колата угасне. Като засечеш показанията на километража, горе-долу ще ти се изяснят нещата. Едно време, моята 412-ца минаваше 9км с 1 литър за последно
.


- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6975
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 124
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Сега карбуратор или инжекцион е?
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5814
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
След като минах КАТ не съм се занимавал да връщам 16 клапановата глава, а и не мисля да го правя. Тази кола ако ще става 16V то това ще стане с някой двигател около 2000 кубика или повече и със някакви към 150 коня, но това друга тема на разговор.
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6975
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 124
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
По темата за разхода: Травников има едно много хубаво видео за ДААЗ (Солекс) 21083 карбуратора, където обяснява нагледно как да се преправи, че да харчи по-малко и да му се запази (че даже подобри динамиката). Понеже съм на работа и нямам достъп до YouTube, ще го кача довечера.
2.0 от този блок трудно ще направиш. 1.5 16V с турбо като моя проект си 220 коня с добър ресурс на двигателя. Всички части за направата му са налични в БГ, а колата става стрела, която става и за ежедневна.
2.0 от този блок трудно ще направиш. 1.5 16V с турбо като моя проект си 220 коня с добър ресурс на двигателя. Всички части за направата му са налични в БГ, а колата става стрела, която става и за ежедневна.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5814
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Идеята ми беше, че ще се търси двигател който заводско да си ги има едни 150 - 160 коня. Искам да взема цял мотор със все скоростите и всичко и да го присадя. Едно е да тръгна да надграждам от 100 коня нагоре, друго си е от 150 коня нагоре.
Клипчето за карбуратора ще ми е интересно да го видя. До сега не съм разглобявл самарски карбуратор. А освен чрез горна плочка и щуцери има ли друг начин за газифициране на тези карбуратори?
Клипчето за карбуратора ще ми е интересно да го видя. До сега не съм разглобявл самарски карбуратор. А освен чрез горна плочка и щуцери има ли друг начин за газифициране на тези карбуратори?
- Денис И.
- Председател на ЛКБ
- Мнения: 6975
- Регистриран: 01 март 2008
- Репутация: 124
- Местоположение: София
- Автомобил: ВАЗ 21099
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Саше, да не се обиждаш, ама то говориш за присаждане на други двигатели в Ладата от 2008 година насам (проверих ти темите с търсачката) и досега нищо реализирано. А точно в Самара е най-нелогично да присаждаш нещо, именно защото базата е доста издръжлива и податлива на тунинг - Жорик Ревазов от клиповете които поствах преди изкара 370 коня от 1.5 литра със стандартни вътрешности и направи над 100 гонки на 1.7 бара, след това отвориха двигателя и беше като нов, че даже го продадоха след това - късаше какви ли не коли на 402 метра.
Разбира се, можеш да сложиш C20XE или C20LET, ама ще намериш ли такъв читав и за малко пари? А след това частите за тия двигатели знаеш ли колко струват в сравнение с ладовите?
Ето видеото с карбуратора:
Теория ДВС: Карбюратор "Солекс" (общие настройки): https://youtu.be/vMMrN4I7LWg
Разбира се, можеш да сложиш C20XE или C20LET, ама ще намериш ли такъв читав и за малко пари? А след това частите за тия двигатели знаеш ли колко струват в сравнение с ладовите?
Ето видеото с карбуратора:
Теория ДВС: Карбюратор "Солекс" (общие настройки): https://youtu.be/vMMrN4I7LWg
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали
- LADA-2107
- Член на Лада Клуб България
- Мнения: 5814
- Регистриран: 13 април 2008
- Репутация: 281
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
21083 проблем с разхода на бензин и газ
Денис, писнало ми е да режа и преправям, видях, че и правенето на двигатели не е моя работа, колкото и да не ми се иска да го призная. Имам един познат, имаше сивик с някакъв "витек", не го знам какъв точно, уж към 160 коня заводско + някакви доработки и колата бягаше яко, а е тон и двеста. Тоя мотор как ли ще бяга в ЛАДАТА при положение, че е по-малко от тон. Аз не правя кола за гонки, просто искам да е по-вървежна за да не ми се подиграват голфаджиите по светофарите. Все си мисля, че ако я направя някога по-вървежна и накажа 5-6 от изтъкнатите голфери бързо ше се разчуе в града за "черната Самара с грозната боя"...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост