21083 проблем с разхода на бензин и газ

Ремонти и обслужване
Самара • Самара 2 • 2110/11/12
Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6845
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Денис И. » 22 мар 2015 22:44

Ами просто така са решили :) Някакъв си техен стандарт. Също така ауспусите са им от дясно, капачката за горивото пък е от ляво. Може би не на всички, тези модели, които са специално за европа и ги няма на техния пазар може и да са си нормални, но това за коляновия вал си им е стандарт, поне на Хонда.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

коко келеша
Мнения: 81
Регистриран: 15 януари 2015
Репутация: 10
Местоположение: София

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от коко келеша » 22 мар 2015 23:34

А ако бяхте и попрочели малко по въпроса за посоките на въртене нямаше да сте толкова категорични :mrgreen: !

http://www.boosta.me/forum/index.php?topic=7779235.0

Ма нищо, никога не е късно да станеш за смях, както и винаги може да се научи нещо ново :cheers: .

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Дрон » 22 мар 2015 23:40

коко келеша написа:1. Що до сега никой нищо не говори за това? Ако в "по-новите" мотори от К серията се плюва нещо, то това е главата. А в В серията и това не се плюва (shocked) !
2. От 5800 до 8000 в зависимост от изкараната мощност. Може да ми направи впечатление само по-събраната граница на оборотите за макс. мощност и макс. върт. момент, но това се получава при всички наточени мотори.
3. Която и Хонда ЦР-В да погледнеш, което и Субару да погледнеш. За Галанта на Мицубиши да не говориме.

1. Тука ми липсва Бай Ламарин, да ти даде изчерпателен и пълен отговор ;) аз толкова цветущо няма да мога.

2. Миксер това казвам. Толкоз и са здрави.

3.Прав си за галанта, задния му мост не сварва да изгние, гредите изгниват преди това и той си тръгва сам :) Субарото за тия пари дето струва гние повече от приемливо.
ЦРВ-то е ново сравнително... не съм ги поглеждал.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Дрон » 22 мар 2015 23:43

Освен това как по дяволите може да харесваш японски Опел ?
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

коко келеша
Мнения: 81
Регистриран: 15 януари 2015
Репутация: 10
Местоположение: София

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от коко келеша » 23 мар 2015 00:13

[quote="Desert Ant".... Намри ми японка с неизгнил заден или преден мост и неразпадащи се от ръжда носачи. Да е поне над 10г .[/quote]

Японска кола на възраст от 10 до 15 години все още не е изпаднала в такова състояние. Не е важно какво харесвам аз а е важно обективното предаване на нещата. Има достатъчно японки след 2000-та година по улиците.

Потребителски аватар
Дрон
Мнения: 1486
Регистриран: 12 март 2009
Репутация: 80
Местоположение: София
Автомобил: Volvo 945
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Дрон » 23 мар 2015 00:22

Това да гният греди съм го виждал само на коли правени далче на изток - корейски и японски и то на много. Предимно около и малко след 2000г. И прецакахме темата, айде да спираме.
После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

Потребителски аватар
Денис И.
Председател на ЛКБ
Мнения: 6845
Регистриран: 01 март 2008
Репутация: 116
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21099
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от Денис И. » 23 мар 2015 09:15

I stand corrected. Значи Honda имат 3 двигателя, които не се въртят обратно на часовниковата стрелка :) Това все още не може да ме убеди, че е рентабилно да го сложиш в Лада и да пръснеш по-малко пари, отколкото да турбинираш самаровия, даже при положение, че ти вече имаш 16V глава, която е най-скъпото нещо от цялата интервенция.
http://www.ladaclub-bg.com - новини, статии, полезна информация, рекламни материали

curse_m
Мнения: 2521
Регистриран: 16 април 2008
Репутация: 32
Местоположение: Лакатник
Автомобил: ВАЗ 2110

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от curse_m » 23 мар 2015 10:32

..........................
Последна промяна от curse_m на 25 мар 2015 21:11, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
LADA-2107
Член на Лада Клуб България
Мнения: 5527
Регистриран: 13 април 2008
Репутация: 249
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от LADA-2107 » 24 мар 2015 23:03

Относно проблема, че мотора въртял на обратно... Е хондата да не кара с 5 скорости назад и 1 напред? Някой да е казал, че мотор Хонда искам да го насаждам на Самарска кутия? Взема се мотора със скоростите, полуоските и така нататък и всичко комплект се мисли как да се укрепи в коша. Дори двигател от Опел да взема, дори и да върти в същата посока като ЛАДОВИЯ пак ще е с неговата си кутия.

Потребителски аватар
v_gelinski
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1031
Регистриран: 15 септември 2011
Репутация: 73
Местоположение: Кюстендил/София
Контакти:

21083 проблем с разхода на бензин и газ

Мнение от v_gelinski » 25 мар 2015 01:11

Най-малкото може да обърнеш диференциала наобратно и да стане
Тогда нажмут водители стартеры И по лесам, по сопкам, по воде....

Отговори

Върни се в “Самара / Самара 2 / Десятка (семейство)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост