Проблем с включване на скорости 2110

Ремонти и обслужване
Самара • Самара 2 • 2110/11/12
port
Мнения: 146
Регистриран: 31 юли 2010
Репутация: 3

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от port » 18 дек 2016 15:24

Здравейте!
При запален двигател и паркирана кола, всички скорости влизат нормално- на празен ход, или с подаване на газ, примерно 1500 об. В движение, от неутрална на втора влиза с голям натиск, но без да хърка. От първа на втора е малко по лесно. Първа пък влиза само ако си напълно спрял, нещо което при Самара го няма- там и с 5 км/ч си влиза без проблем. Маслото гледам е сменяно преди 3 год. с Валволин ГЛ 4. Съединителя отлепя най-отгоре. Възможно ли е да се регулира жилото му, като на Самара? Къде да се насоча- смяна масло, жило, реглаж лостова система...или съм за отваряне на кутия?

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1566
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от tojaga » 18 дек 2016 16:35

Първо жилото погледни. На 10-ка се регулира по същият начин както на Самара. След като отрегулираш, така че да свалиш педала, съответно трябва да отлепя и по-ниско. Ако проблемът остане насочи се към смяна на съединителя.

port
Мнения: 146
Регистриран: 31 юли 2010
Репутация: 3

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от port » 18 дек 2016 19:30

Ужас, съединител...жилото направо да го сменя с ново, да пиша на НАР...

port
Мнения: 146
Регистриран: 31 юли 2010
Репутация: 3

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от port » 23 дек 2016 21:32

Да попитам- до къде трябва да е нивото на маслото в кутията? На щеката долу има две чертички една до друга, няма мин/макс. Нивото е малко над чертичките. Колко литра събира? Има ли смисъл да се налива в повече? Щото ако се налива през отвора на щеката, може да се налива догоре...

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1566
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от tojaga » 24 дек 2016 00:45

Няма смисъл да се долива, ще го изхвърли през удушника, който се намира на капака, който затрваря 5-та предавака. Кутията събира 3.300 л. При смяна около 3 л +/- някакви мл.

MichaelSpita
Мнения: 4
Регистриран: 16 юни 2018
Репутация: 0
Местоположение: Virgin Islands
Контакти:

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от MichaelSpita » 28 юли 2018 04:08

Здравейте и аз от скоро карам Ровър 416 си и искам да попитам на всички ровъри ли са с къси скорости на 85км./3000обр. може ли да се направи нещо? Благодаря предварително

byronhoasy
Мнения: 7
Регистриран: 02 май 2019
Репутация: 0
Местоположение: Norway
Контакти:

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от byronhoasy » 12 май 2019 19:26

и при мен първа влиза трудно .понякога и на други скорости „хъркат„ и не искат да се включат .колата е на 43000 км.

Потребителски аватар
toneto66
Мнения: 108
Регистриран: 29 януари 2009
Репутация: 1
Местоположение: Димитровград
Автомобил: ВАЗ 21101
Контакти:

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от toneto66 » 19 май 2019 17:06

Здравейте.Нека да споделя и аз нещо дето съм патил.След смяна на съединител ми се разцентроваха скоростите, както казвате вие трудно включваха .Настройката му е майката,но е много пипкава работа.Всичко става от лоста дето с муфата влиза в скоростите и се затяга с една гайка.Четох от Руските сайтове.Мойта 10-ка е на 175хил.км. и нищо не съм правел по скоростната кутия.

Потребителски аватар
tojaga
Член на Лада Клуб България
Мнения: 1566
Регистриран: 23 февруари 2008
Репутация: 57
Местоположение: София
Автомобил: ВАЗ 21083

Проблем с включване на скорости 2110

Мнение от tojaga » 19 май 2019 17:56

Трябва да се регулира съединителят. Става посредством двете гайки, които се намират на самото жило. Едната гайка е регулираща, а другата е контра такава. За да не хърка при превключване, трябва да се отпусне малко, това означава съединителя да отделя по-високо. Ако при отпускането продължава да го прави най-вероятно е износен самият диск на съединителя или вилката, която натиска аксиалния лагер.

Отговори

Върни се в “Самара / Самара 2 / Десятка (семейство)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост