Страница 1 от 2

Динамо за Самара

Публикувано: 13 яну 2019 19:59
от port
Здравейте!
Да попитам нещо- динамото на Самара 1 с вградено реле ли е? Искам да го прехвърля на едно ЮМЗ, но колегите препоръчват да се слага динамо с вградено реле.

Динамо за Самара

Публикувано: 14 яну 2019 09:29
от teon
...да, с вградено реле е...

Динамо за Самара

Публикувано: 14 яну 2019 22:40
от port
Благодаря!

Динамо за Самара

Публикувано: 08 юни 2019 15:34
от tojaga
Да не отварям нова тема, затова ще пиша в тази.
Още миналата година започна да ми пресветва лампата на таблото за зареждането, като промяната на оборотите се отразяваше и на премигването. Със старото реле, което е с четки, ми показваше 13.5 V зареждането на клиемите на акумулатора на празен ход и при промяна на оборотите се покачваше до 13.8V, а при около 2500/3000 оборота спадаше на около 13.6. Днес сложиш чистак бърсак ново реле. Всичко много хубаво и вече имам постоянно напрежение към акумулатора от 13.9 независимо какви са оборотите, но пък лампата на таблото продълажава леко постоянно да свети. Та въпроса е, къде може да е проблема? Ремъкът е добре оптегнат, не преплъзва. Всички клемни са обработени с контактен спрей.

Динамо за Самара

Публикувано: 08 юни 2019 16:15
от ipa-64
Здравейте,
съвсем на скоро се борих със същия проблем на моята Самара. При мен се оказа не добра маса на арматурното табло. Свалих го почистих клемите
/който са две/ леко ги стегнах с клещите обработих с контактен спрей и сега всичко е ОК !

Динамо за Самара

Публикувано: 08 юни 2019 18:36
от tojaga
Ще го проверя таблото още утре, дори имам и резервно . Все пак ще презакача и почистя масите към таблото, те поне са на лесно място. Дано е от това.

Динамо за Самара

Публикувано: 11 юни 2019 17:25
от tojaga
Вчера вечерта все пак проверих масите към таблото, наред са. След направена консулатация от приятел, проблемът най-вероятно е в диодния блок на алтернатора. Ще карам за сега така, зареждането е ОК за момента. Имали някаква опасност ако продължа да карам по този начин?

Динамо за Самара

Публикувано: 11 юни 2019 17:30
от Денис И.
Може да изгориш намотка. При мен се случи това на другата кола.

Динамо за Самара

Публикувано: 11 юни 2019 17:35
от tojaga
Ами кофти тогава. Чудя се дали да оправям този руски алтернатор на 30 години или да оправя другия, който имам за резерва и е за лагери, но пък е Бош. Някаква представа, какви са цените за ремонт на алтернтор имам предви смяна на лагери?

Динамо за Самара

Публикувано: 12 юни 2019 20:13
от Денис И.
Цените са от 70 до 120 лв за рециклиране. Според мен е най-добре да си вземеш нов български за 110-ка и да му смениш шайбата.